دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس



به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش، طی توافق صورت گرفته بین شرکتهای انتقال داده های آسیاتک و شرکت توزیع کننده پیشرو محصولات امنیتی ( دورانتاش ) ، همه مشترکان سرویسهای اینترنتی آسیاتک تحت حفاظت آنتی ویروسهای Webroot به ارزش حدودی یکصد هزار تومان قرار میگیرند.

مشترکان شرکت آسیاتک فقط و فقط تا پایان آذرماه 1396 جهت دریافت هدیه فرصت دارند.

ولی مشخصات و ویژگی های آنتی ویروسی که از طرف شرکت دورانتاش به مشترکان سرویسهای اینترنت پر سرعت آسیاتک ارائه شده چیست؟


درباره کمپانی امنیتی وب روت


وب روت یکی از شرکتهای پیشرو و مطرح حوزه امنیت سایبری است.

شرکت آمریکایی Webroot در کلورادو تاسیس شده و دفتر مرکزی اش در ایالت کولورادو شهر Broomfield قرار دارد و اکنون دارای دفاتری در کشورهای مختلف از جمله ژاپن ، ایرلند ، اتریش ، استرالیا ، آلمان ، انگلیس و 2 شهر دیگر آمریکا ( سان دیگو و سان ماتیو ) است.

شرکت وب روت تا قبل از سال 2011 میلادی در محصولاتش از موتور آنتی ویروس سوفوس نیز بهره می برد و محصول Webroot Anti Spyware به جهت قدرت تشخیص بالای تهدیدات سایبری و مخصوصآ جاسوس افزارها، شهرت جهانی داشت.

در سال 2010 میلادی کمپانی وب روت شرکت امنیتی Prevx را به تملک خود در آورد.

همچنین شرکت امنیتی BrightCloud شرکت دیگری بود که توسط شرکت Webroot خریداری شد.

در سال 2011 شرکت وب روت با ایجاد تغییرات اساسی در نرم افزارهای آنتی ویروسش که شامل حذف سوفوس و اضافه کردن چندین تکنولوژی از جمله Prevx بود، محصولات شگفت انگیزی روانه بازارهای جهانی کرد.

// شرکت Prevx همان شرکتی است که اولین بار موفق به شناسایی ویروس فلیم شد. //

نام تجاری محصولات جدید وب روت Webroot Secure Anywhere نام گرفت .

از جمله ویژگی های آنتی ویروس های جدید وب روت میتوان به حجم بسیار کم ، نصب بسیار سریع و آسان و استفاده بسیار کم از منابع سیستم اشاره کرد.

آنتی ویروس جدید وب روت در ابتدا در نسخه ویندوزی فقط 450 کیلوبایت حجم داشت که این فایل بعد از گذشت حدود 6 سال به 1.1 مگابایت رسیده است.

ارائه این محصول با سروصدای زیادی همراه بود و باعث شگفتی بسیاری از کارشناسان حوزه های فناوری و امنیت شبکه شد ، به شکلی که یکی از رسانه ها در مصاحبه با آقای دیک ویلیامز ( مدیرعامل وقت وب روت ) ادعا کرد که وب روت با ارائه این محصول شگفت انگیز به نوعی قمار کرده است.

البته خرید کمپانی های فناوری توسط وب روت به Prevx و  BrightCloud خاتمه نیافت و در سال 2016 میلادی ، شرکت CyberFlow نیز به تملک این کمپانی مطرح امنیتی در آمد تا با قدرت بیشتری اقدام به شناسایی و مقابله با تهدیدات سایبری کند.

هم اکنون دهها کمپانی فناوری از جمله Cisco , F5 Networks , A10 Networks , PaloAlto , Aruba Network , ThreatMatrix و RSA از جمله مشتریان تکنولوژی ها و محصولات Webroot هستند.

در حوزه بانکی و مالی نیز کمپانی وب روت دارای شرکای قدرتمندی مانند Citibank و HSBC است که از جمله بزرگترین و معتبرترین بانکهای دنیا محسوب می شوند.

امروز وب روت یکی از رقبای جدی و سرسخت غولهای آنتی ویروس دنیا مخصوصآ در بخش ضد ویروسهای خانگی و دفاتر خانگی و کوچک محسوب می شود.

وب روت در ایران


اولین نسخه های اصلی و معتبر آنتی ویروس های Webroot حدود سال 1388 ( 2009 میلادی ) توسط شرکت دورانتاش در ایران و منطقه خاورمیانه ارائه شد و هم اکنون نیز شرکت دورانتاش محصولات Webroot را ارائه میدهد.

هم اکنون هزاران کاربر ایرانی از محصولات و آنتی ویروس های وب روت برای حفاظت از اطلاعات و سیستمهایشان استفاده میکنند.

قرارداد همکاری شرکتهای دورانتاش و آسیاتک و ارائه ضد ویروس های فوق سبک وب روت به حدود 1 میلیون کاربر اینترنت پر سرعت آسیاتک ، نقطه عطفی در معرفی و استفاده محصولات وب روت در ایران است.





روابط عمومی شرکت دورانتاش
آدرس تلگرام دورانتاش  @durantash

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی