دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی
دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

Durantash
شرکتهای فروشنده ایرانی آنتی ویروس و محصولات امنیتی که تا چندی پیش برای جلب مشتریان جدید ، تمام اطلاعات مشتریان خود را در اختیار شرکتها و اشخاص مختلف قرار می دادند هم اکنون و به تقلید از شرکت دورانتاش از انجام این کار خودداری می کنند .

شرکت امنیتی دورانتاش که در حال حاضر معتبر ترین ارائه دهنده سرویسها ، محصولات و نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس و همچنین ارائه دهنده سرویسهای امنیتی ابری و ذخیره سازی ابری می باشد از همان آغاز فعالیت بر تعهد خود مبنی بر حفظ اسرار و اطلاعات فنی و تجاری مشتریان و همکاران تاکید داشته است و سیاستهای بسیار سختگیرانه ای در این زمینه دارد .

فقط در یک مورد دفتر خاورمیانه شرکت روسی کسپرسکی به دلیل اینکه مشتریان کسپرسکی شرکت دورانتاش و حتی دیگر شرکتهایی که محصولات کسپرسکی را خریداری نموده بودند ، دیگر تمایلی به خرید و تمدید محصولات کسپرسکی نداشتند و تهیه دیگر محصولات امنیتی را بدلیل برتری ویژگی ها و کیفیت و تعهد خدمات بهتر بر خرید محصولات کسپرسکی ترجیح می دادند ، این دفتر لیست مشتریان شرکت دورانتاش را ( از طریق لایسنس های صادر شده ) به تمام شرکتهای همکار خود در ایران و امارات ارائه داد تا شاید بتوانند از مهاجرت کاربرانش به محصولات دیگر ضد ویروس خودداری کنند .  کاری که با شکست مواجه شد و بیش از* 60 شرکت همکار و خرده فروش کسپرسکی در ایران نتوانستند جلوی کاهش فروش کسپرسکی را بگیرند و در آخرین اقدام نیز شرکت کسپرسکی مجبور شد یک توزیع کننده جدید با نام ComputerlinkME به منطقه ایران اضافه کند و حتی نام خرده فروشان خود را نیز در وب سایتش درج کند ، که البته نامهای جعلی نیز در بین آنها دیده می شود که در خبرهای قبلی در مورد آن اطلاع رسانی نموده ایم .

البته در نهایت کسپرسکی و همکارانش به خوبی می دانند که نمی توانند اعتبار و کیفیت محصولات خود را با اعتبار و کیفیت محصولات شرکتهای معتبر و بین المللی که توسط دورانتاش ارائه می شوند مقایسه کنند .

از همه بدتر اینکه خود همکاران و نمایندگان کسپرسکی نیز دیگر به شرکت روسی کسپرسکی و محصولاتش اعتماد نداشته و تمام آنها همکاری با دیگر شرکتهای امنیتی را آغاز نموده اند .

از لحاظ اعتبار باید گفت هم اکنون اکثر فروشندگان کسپرسکی سیاستهای کاری و تجاری خود را بر اساس سیاستهای شرکت امنیتی دورانتاش تغییر می دهند .

ولی نکته ای که باعث می شود تا کاربران دیگر نتوانند به فروشندگان و همکاران کسپرسکی اعتماد کنند این مورد است که این شرکتها با ارائه اطلاعات غلط و اشتباه همواره سعی در فریب کاربران داشته اند و کسپرسکی نیز نتوانسته نیازهای بجای کاربرانش را در ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پشتیبانی مناسب برآورده کند .

در صورتی که شرکتهای معتبر و بزرگ بین المللی و یا حداقل شرکتهایی که محصولاتشان توسط شرکت دورانتاش به کاربران توصیه می شود هم از لحاظ کیفیت و ویژگی های نرم افزاری برتری دارند و هم ارائه خدمات پشتیبانی بلادرنگ و شبانه روزی خود را به صورت بسیار حرفه ای در اختیار کاربران خود قرار می دهند .

جالب اینکه بدانید الارقم اضافه شدن طیف بسیار وسیعی از محصولات ضد ویروس ، امنیتی و ذخیره سازی ابری به سبد فروش محصولات شرکت دورانتاش ، میزان تماسهای کاربران این شرکت با واحد پشتیبانی شرکت دورانتاش کاهش داشته است که از مهمترین دلایل آن توقف فروش  محصولات کسپرسکی توسط دورانتاش و ارائه محصولاتی می باشد که هم کیفیت بسیار بهتری دارند و شرکتهای عرضه کننده آنها متعهد می باشند  و سیاستهای آنها مانند شرکت روسی کسپرسکی نمی باشد .

این شرکتها حتی الارقم تحریمهای بین المللی بر ضد ایران ، خدمات بسیار خوب و جامعی به کاربران ایرانی ارائه می دهند و به همین دلیل است که همواره فروشندگان کسپرسکی و همکارانشان در ایران دست به دامن شایعه و فروشندگان نامعتبر می شوند تا بتوانند با در پیش گرفتن سیاست شایعه تحریم و فریب کاربران محصولات ضعیف خود را به فروش برسانند .

جالب اینکه برخی نشریات و وب سایتها ( بی اعتبار ) نیز با این شرکتها در گسترش شایعه ها و فریب کاربران همکاری می کنند که مایه تاسف است .

* آمار براساس شرکت کنندگان در همایش کسپرسکی در هتل لاله ( سال 1388 )


دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات
  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی