کسپرسکی جهت جلوگیری از کاهش بیشتر فروش خود طلا هدیه می دهد .
دوشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۰، ۰۵:۲۹ ق.ظ
دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات
شرکت امنیتی کسپرسکی ( کاسپرسکی ) که در زمینه عرضه محصولات ضد ویروس فعال می باشد ، طی برنامه ای تشویقی به فروشندگان خود طلا هدیه می دهد .
این برنامه در فصل دوم سال 2011 بین ماههای آوریل و ژانویه اجرا می شود و به 12 فروشنده برتر 1 اونس طلا ، به 24 فروشنده 1/2 اونس طلا و به 36 فروشنده 10 گرم طلا هدیه می شود .
مناطق تحت پوشش این برنامه GCC, West Asia, Levant and North East Africa می باشد که همانطور که می بینید ، غرب آسیا که ایران را شامل می شود نیز در این برنامه جای دارد .
* ( GCC : شورای همکاری خلیج فارس )
مناطق تحت پوشش توسعه نیافته و جهان سوم می باشند .

شرکت کسپرسکی که با کاهش شدید فروش ،مشکلات نرم افزاری ، از دست دادن و قطع ارتباط توزیع کنندگان ، نمایندگان و همکاران فنی و تجاری روبرو بوده است سعی نموده به اشکال مختلف جلوی سقوط فروش خود را بگیرد .
از طرف دیگر کسپرسکی سعی نموده تا با ارائه اطلاعات غلط به موسسات مختلف آماری مانند گارتنر و IDC ، هنوز خود را یک شرکت رو به رشد نشان دهد .
جالب است بدانید کسپرسکی مدتی است که میزان تخفیف مهاجرت خود را که پیش از این 30% بود به 50% افزایش داده است .
یکی دیگر از سیاستهای اصلی کسپرسکی که برای جذب کاربران پیش از این نیز وجود داشته است ، ارائه قیمتهای بسیار پایین در کشورهای توسعه نیافته و همچنین انتشار لایسنس در اینترنت و وب سایتها بوده است .
آیا کسپرسکی با این روشها می تواند فروش خود را افزایش دهد ؟؟
دیسـنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت فناوری اطلاعات
شرکت امنیتی کسپرسکی ( کاسپرسکی ) که در زمینه عرضه محصولات ضد ویروس فعال می باشد ، طی برنامه ای تشویقی به فروشندگان خود طلا هدیه می دهد .


مناطق تحت پوشش این برنامه GCC, West Asia, Levant and North East Africa می باشد که همانطور که می بینید ، غرب آسیا که ایران را شامل می شود نیز در این برنامه جای دارد .
* ( GCC : شورای همکاری خلیج فارس )
مناطق تحت پوشش توسعه نیافته و جهان سوم می باشند .

شرکت کسپرسکی که با کاهش شدید فروش ،مشکلات نرم افزاری ، از دست دادن و قطع ارتباط توزیع کنندگان ، نمایندگان و همکاران فنی و تجاری روبرو بوده است سعی نموده به اشکال مختلف جلوی سقوط فروش خود را بگیرد .
از طرف دیگر کسپرسکی سعی نموده تا با ارائه اطلاعات غلط به موسسات مختلف آماری مانند گارتنر و IDC ، هنوز خود را یک شرکت رو به رشد نشان دهد .
جالب است بدانید کسپرسکی مدتی است که میزان تخفیف مهاجرت خود را که پیش از این 30% بود به 50% افزایش داده است .
یکی دیگر از سیاستهای اصلی کسپرسکی که برای جذب کاربران پیش از این نیز وجود داشته است ، ارائه قیمتهای بسیار پایین در کشورهای توسعه نیافته و همچنین انتشار لایسنس در اینترنت و وب سایتها بوده است .
آیا کسپرسکی با این روشها می تواند فروش خود را افزایش دهد ؟؟
دیسـنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت فناوری اطلاعات
- ۹۰/۰۱/۲۹