دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی


چندی پیش خبری در مورد میزان بازدید بخش پشتیبانی وب سایت کسپرسکی منتشر نمودیم  ، زیرا بازدید بخش پشتیبانی وب سایت کسپرسکی بر طبق گزارش وب سایت الکساAlexa از حدود 10 %  به چیزی کمتر از 20% رسیده بود که رشد بی سابقه ای را نشان می دهد .

به ادامه مطلب مراجعه نمائید .

این رشد نشان می دهد بخش قابل ملاحظه کاربران این شرکت با مشکلات بسیاری روبرو هستند .
امروز بعد از بررسی دقیق تر گزارش وب سایت الکسا مشخص شد که بازدید بخش فروم وب سایت کسپرسکی نیز به بیش از 10% رسیده است یا به طور دقیق تر 14.6 % که عدد بسیار زیادی می باشد .

همانطور که می دانید فرومها برای تبادل اطلاعات کاربران طراحی شده است و متخصصین به مشکلاتی که کاربران با آن روبرو هستند را پاسخ می دهند .

این کاربران عمومآ پاسخ سوالات خود را در بخش پشتیبانی وب سایت کسپرسکی نتوانسته اند بیابند و به همین دلیل مجبور شده اند آن را در فروم مطرح کنند تا شاید راه حلی برای آن یافت شود .


با این وصف مجموع بازدید بخش پشتیبانی و فروم کسپرسکی ( کاسپرسکی ) به حدود 30 % مجموع بازدیدهای این وب سایت رسیده است که رقم بسیار بالایی می باشد .

برای نمونه در همین زمان بازدید بخش پشتیبانی ترندمیکرو حدود 5% و فروم ( Community ) حدود 2.2 % می باشد که رقمی در مجموع 7.2 % را شامل می شود .

باید توجه داشته باشید که ترندمیکرو یک شرکت بین المللی می باشد و چندین برابر کسپرسکی کاربر دارد و اصولا نه از لحاظ بزرگی و نه فروش و نه تعداد محصولات ارائه شده توسط این شرکت ، قابل مقایسه با کسپرسکی که یک شرکت خصوصی روسی می باشد نیست .

باید توجه داشته باشید برخی شرکتها سیستم پشتیبانی منظمی ندارند و به همین دلیل اخذ آمار حتی غیر  دقیق نیز از آنها امکانپذیر نیست .

البته این حجم بازدید از بخش پشتیبانی کسپرسکی چندان عجیب نیست . وقتی این شرکت 8 ماه طول می کشد تا برای نرم افزار خود بروزرسانی ارائه دهد و یا 2 روز طول می کشد تا بعد از آپدیت اشتباه  بر روی نسخه های سرور Enterprise  آن را برطرف کند و یا 5 ساعت طول می کشد تا وب سایت خود را از دست هکرها نجات دهد . !!!!

چندی پیش نیز بسیاری از همکاران ( فنی و تجاری ) کسپرسکی با این شرکت قطع رابطه نمودند و حتی مدیر دفتر این شرکت در انگلستان نیز کسپرسکی را به طور ناگهانی ترک کرد و دیگر حاضر به همکاری به کسپرسکی نشد .

حتمآ از خود می پرسید : وقتی مدیر دفتر ( انگلیس و ایرلند ) کسپرسکی هم دیگر طاقت مصائب کار با کسپرسکی را ندارد ، چه انتظاری از کاربران , مشتریان و همکاران این شرکت می توان داشت !!!

آنتی ویروس فقط 10 هزار تومان



دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA

اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران

www.DISNA.ir

Durantash
آنتی ویروس شید - آنتی ویروس ایرانی - آنتی ویروس فارسی - شید آنتی ویروس Sheed antivirus


  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی