دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

کتاب امنیت اطلاعات برای مدیران شبکه

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۸۹، ۰۵:۲۴ ب.ظ


امروز حفاظت از کسب و کارها در برابر انواع بی شمار تهدیدات دیجیتالی یکی از اصلی ترین وظایف مدیران شبکه شرکتها و سازمانها می باشد .

انواع تهدیدات مانند ویروسها ، تروجانها ، روت کیتها ، اسپمها و هرزنامه ها ، حملات فیشینگ ، بوت نتها ،  وب سایتهای آلوده ، ایمیلهای آلوده ، حملات وبی و اینترنتی ، نفوذ و هک دستگاه های کامپیوتر  ، موبایل و شبکه ، سرقت اطلاعات شرکتی و شخصی ، تنها بخشی از تهدیدات می باشند که سالانه هزینه های بی شماری را بر دوش افراد ، شرکتها و سازمانها می گذارد .

به همین دلیل است که امروز بجزء مدیران شبکه و مدیران شرکتها ، کاربران خانگی و شرکتی نیز باید اطلاعات مفیدی در مورد امنیت سیستمهای رایانه ای و موبایل داشته باشند .
بخشی از مشکلات پیش آمده به دلیل سهل انگاری و خطاهای انسانی و عدم آگاهی کاربران در مورد مسائل امنیتی می باشد که با آموزش کارمندان و کاربران ، مشکلات این بخش  تا حد بسیاری کاهش می یابد .

در کتاب زیر که توسط شرکت امنیتی ترندمیکرو و با کمک انتشاراتی John willey منتشر شده است بخشی از مسائل امنیتی در محیطهای دیجیتالی بخصوص شرکتها ذکر شده است .


لینک متن کامل کتاب 1


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA
اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir


  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی