دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

وقتی برای تفریح یا برای امنیت

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۸۹، ۱۰:۰۷ ق.ظ

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

امروزه تبلیغات بخش قابل ملاظه ای از هزینه های سازمانها را تشکیل می دهند .

در دنیا امنیت و آنتی ویروسها نیز به این صورت می باشد .

همکاری با شرکتهای بین المللی سخت افزاری برای ارائه نسخه های محدود Trial  و یا ارائه نسخه های رایگان آنتی ویروس و یا ارائه گزارشات امنیتی بخشی از تبلیغات هدفمند برای شرکتهای امنیتی و عرضه کننده آنتی ویروس است.

مثلا مک آفی و وب روت با سونی - ایسوس با سایمنتک و ترندمیکرو - دل - گیگا بایت - ایسر و ... با سایمنتک و دهها شرکت دیگر که البته عمومآ با 3 کمپانی بزرگ در حوزه آنتی ویروس قرارداد دارند .

اما آنچه در بین شرکتهای امنیتی از همه چیز مهمتر و بعد تبلیغاتی بیشتری دارد ، ارائه محصولات با کیفیت و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب می باشد .

البته در این میان اگر محصولات ارائه شده کیفیت بیشتری داشته باشند به طور یقین به خدمات پشتیبانی کمتری نیاز دارند .

شرکت در مسابقات اتومبیلرانی ( فرمول 1 یا 2 یا 3 ) - سفر به قطب یا استفاده از هنرپیشگان معروف و بازیگران نیز از روشهایی می باشد که جدیدآ برخی شرکتها برای تبلیغات از آن بهره می برند که البته در میان شرکتهای امنیتی دیده نشده است .

برخی از شرکتها نیز محصولات خود را به صورت مشارکتی و یا با تخفیف با دیگر محصولات ( نرم افزاری ) عرضه می کنند .

مثلا آویرا یا تیون آپ - یا کسپرسکی با وین زیپ ( در آمریکا ) و یا نورتون همراه با بلیط فیلم مرد آهنی 2 و موارد دیگر که این تخفیفات عمومآ به صورت دوره ای می باشد . ( یعنی فقط برای یک دوره خاص - 1 یا چند ماه ) به کاربران ارائه می شود و البته برای خریدهای آنلاین از وب سایت شرکت عرضه کننده .

ولی در این میان و در سالی که بخش قابل ملاحظه شرکتهای امنیتی درگیر تهدیدات جدید امنیتی مانند فیشینگها - بوت نت ها - روت کیتها - تروجانهای جدید مانند استاکس نت و هزاران ویروس و تهدید دیگر و یا مشغول تهیه ارائه گزارشات مختلف در باره این تهدیدات هستند ، مطمئنآ برای اکثر کاربران شنیدن اخبار سفر به قطب و ماه و مریخ و یا شرکت در مسابقات فرمول یک آن هم از طرف یک شرکت امنیتی که وظیفه تامین امنیت کاربران در محیطهای پیچیده دیجیتالی را باید بر عهده داشته باشد و باید به فکر ارائه راهکارهای مفید و سودمند باشد ، برای کاربران دلچسب نبوده و حتی ناخوشایند باشد .

بخصوص شرکتی که در چند ماه اخیر با ارائه نرم افزارهای مشکل دار و ارائه خدمات پشتیبانی بسیار ضعیف بخش قابل ملاحظه ای از کاربران خود را از دست داده است .

در بعد امنیت باید توجه داشت تمام کاربران اعم از خانگی ، شرکتی و سازمانی به دنبال محصولات با کیفیت و امکانات مناسب و دریافت خدمات پشتیبانی قوی و سودمند می باشند .

از طرفی طیف وسیعی از کاربران نیاز به آموزش داشته و باید همکاری نمود تا کاربران آگاهی خود در مورد امنیت در محیطهای دیجیتالی را افزایش دهند .

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA
اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی