سیاست تهاجمی شرکتهای آنتی ویروس در بازار آنتی ویروس
يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۸۹، ۰۲:۱۵ ق.ظ


خبرگزاری فناوری اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت CRN : شرکت جی دیتا عرضه کننده محصولات آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی با نزدیک شدن به ارائه نسخه های جدید محصولات آنتی ویروس خانگی و شرکتی خود اقدام به اخذ نماینده های فروش در سطح وسیع و گسترش بازار خود نمود.
این شرکت در ابتدا بازار محصولات آنتی ویروس هند را هدف قرار داده است تا به فروشی معادل 15% سهم بازار برسد .
قابل ذکر است در حال حاضر در هند شرکت های بیت دفندر و کسپرسکی ( عمدتآ به دلیل ارائه محصولات ارائه شده با قیمتهای پایین ) سهمی حدود 20% از بازار هند را از آن خود نموده اند .
شرکت جی دیتا شرکتی آلمانی می باشد که در سال 1985 تاسیس شده است .
محصولات این شرکت هم در رده محصولات آنتی ویروس خانگی و شرکتی دارای طیف وسیعی می باشد .
البته طیف این محصولات بخصوص در رده محصولات شرکتی و تحت شبکه به شرکتهای بزرگی مانند ترند ماکرو - مک آفی و یا سایمنتک نمی رسد .
این شرکت بزودی نسخه 2011 محصولات خانگی و شرکتی خود را به بازار عرضه می کند .
این شرکت در حال حاضر حدود 40 توزیع کننده منطقه ای دارد و در حال اصلاح ساختار فروش و نمایندگان خود می باشد .
مدیر عامل انجمن پزوهشگران Infocom معتقد است تعداد کامپیوتر های شخصی و موبایلها بسیار زیاد می باشد و هنوز جای پیشرفت بسیاری برای شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس وجود دارد .
این شرکت در حال انجام کلاسهای آموزش فروش و پشتیبانی می باشد .
بازار هند با توجه به تنوع محصولات به شدت رقابتی می باشد اما مدیر فورش شرکت جی دیتا معتقد است با توجه به نرخ بالای تشخیص و مقابله با تهدیدات رایانه ای محصولات این شرکت نگرانی در زمینه توسعه بازار و فروش وجود نخواهد داشت .
قابل ذکر است شرکت ترند ماکرو PC-Cillin دومین عرضه کننده بزرگ محصولات امنیتی و آنتی ویروس نیز با اینکه فروش بسیار بالایی در دنیا دارد ولی به دنبال گسترش پیش از پیش نفوذ و فروش محصولات خود می باشد به همین دلیل اقدام به جذب 900 نماینده و اطلاح ساختار فروش و نمایندگان خود نموده و با قدرت بیشتری به رشد خود ادامه می دهد .
شرکت ترند ماکرو طبق برنامه به فروشی بالای 2 میلیارد دلار در سال 2012 دست خواهد یافت
برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت دورانتاش نماینده شرکتهای جی دیتا و ترندماکرو در ایران تماس بگیرید .
متن و منبع خبر 1
متن و منبع خبر 2



- ۸۹/۰۱/۱۵