دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

Microsoft   Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan

مشتریان آنتی ویروسهای شرکت کسپرسکی بعد از بروزرسانی ویندوز دچار مشکل شدند .

یکی از مشکلاتی که برای این دسته از کاربران روی داد ، مواجه شدن با پیغام نامعتبر بودن لایسنس ( Invalid License ) بوده است .

شرکت میکروسافت در اطلاعیه ای اعلام کرده مشکل از طرف برنامه آنتی ویروسهای شرکت کسپرسکی بوده و ارتباطی با بروزرسانی این شرکت ندارد .

حال به نظر شما مشکل از کدام طرف بوده است ؟ مشکل در آپدیت ویندوز ؟ و یا مشکل و باگ در ضد ویروسهای شرکت روسی کسپرسکی ؟



اخبار مرتبط :


شرکت روسی دوباره مشتریانش را نقره داغ کرد.

بد نیست بدانید وجود مشکلات جدی در نرم افزارهای آنتی ویروس کسپرسکی ( به سادگی توسط کاربران عادی قابل تشخیص نیست ) و ارائه آپدیتهای اشتباه فراوان و عدم ارائه پشتیبانی مناسب از طرف شرکت مادر کسپرسکی ، باعث شده تا این شرکت قیمت محصولاتش را در ایران بیش از 70 درصد کاهش دهد .

البته نباید فراموش کنیم کلاهبرداری های متعدد این شرکت از مشتریانش در ایران و دسترسی کاربران به محصولات شرکتهای معتبر از دیگر دلایل کاهش فروش محصولاتش می باشد .


Microsoft urges Windows 7 users to uninstall 'Blue Screen of Death' patch

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی