آپدیت اشتباه میکروسافت یا مشکل ضد ویروس کسپرسکی ؟
شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵ ق.ظ
به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
یکی از مشکلاتی که برای این دسته از کاربران روی داد ، مواجه شدن با پیغام نامعتبر بودن لایسنس ( Invalid License ) بوده است .
شرکت میکروسافت در اطلاعیه ای اعلام کرده مشکل از طرف برنامه آنتی ویروسهای شرکت کسپرسکی بوده و ارتباطی با بروزرسانی این شرکت ندارد .
حال به نظر شما مشکل از کدام طرف بوده است ؟ مشکل در آپدیت ویندوز ؟ و یا مشکل و باگ در ضد ویروسهای شرکت روسی کسپرسکی ؟
اخبار مرتبط :
شرکت روسی دوباره مشتریانش را نقره داغ کرد.
بد نیست بدانید وجود مشکلات جدی در نرم افزارهای آنتی ویروس کسپرسکی ( به سادگی توسط کاربران عادی قابل تشخیص نیست ) و ارائه آپدیتهای اشتباه فراوان و عدم ارائه پشتیبانی مناسب از طرف شرکت مادر کسپرسکی ، باعث شده تا این شرکت قیمت محصولاتش را در ایران بیش از 70 درصد کاهش دهد .
البته نباید فراموش کنیم کلاهبرداری های متعدد این شرکت از مشتریانش در ایران و دسترسی کاربران به محصولات شرکتهای معتبر از دیگر دلایل کاهش فروش محصولاتش می باشد .
بد نیست بدانید وجود مشکلات جدی در نرم افزارهای آنتی ویروس کسپرسکی ( به سادگی توسط کاربران عادی قابل تشخیص نیست ) و ارائه آپدیتهای اشتباه فراوان و عدم ارائه پشتیبانی مناسب از طرف شرکت مادر کسپرسکی ، باعث شده تا این شرکت قیمت محصولاتش را در ایران بیش از 70 درصد کاهش دهد .
البته نباید فراموش کنیم کلاهبرداری های متعدد این شرکت از مشتریانش در ایران و دسترسی کاربران به محصولات شرکتهای معتبر از دیگر دلایل کاهش فروش محصولاتش می باشد .
Microsoft urges Windows 7 users to uninstall 'Blue Screen of Death' patch
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .
- ۹۲/۰۲/۰۷