دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

فریبکاری دوباره کسپرسکی برای جذب مشتری

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۳۴ ق.ظ

دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات :

Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan

داستان شرکت روسی کسپرسکی را همه میدانیم :
در آغاز تبلیغات وسیع ، استفاده از شیوه های غیر متعارف برای تبلیغات ( صدای جیغ ) حتی به قیمت به خطر انداختن امنیت کاربران ، حضور در بازارهایی که غولهای آنتی ویروس دنیا حضور کمتری داشتند ( مخصوصآ ایران ) .

ولی مواردی که کسپرسکی کم کم بیش از گذشته به آن آلوده شد :

کلاهبرداری از مشتریان و نمایندگان ، سوء استفاده از نام شرکتها و برندها ، انتشار اخبار نادرست و کذب توسط شبکه خبرپراکنی شامل وب سایتها ، وبلاگها و نشریات ، مسدود کردن اشتباهی صدها لایسنس و عدم تعویض آنها ، قطع ارائه پشتیبانی به مشتریانی که به واسطه فعالیتهای این شرکت با مشکل مواجه شده اند ، عدم مسئولیت پذیری در قبال اشتباهات ، ارائه آمارهای غیر واقعی از میزان فروش ، سهم بازار ، تعداد کارمندان و دهها مورد دیگر .

این موارد باعث شد تا از اواخر سال 2009 تاکنون این شرکت که به سختی طیف بسیار اندکی از کاربران را به استفاده از محصولاتش راضی کرده بود ، نه تنها تعداد بسیار زیادی از مشتریان و کاربرانش را از دست ب


ادامه مطلب

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی