فریبکاری دوباره کسپرسکی برای جذب مشتری
دیسنا
- خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات :
داستان شرکت روسی کسپرسکی را همه میدانیم :
در
آغاز تبلیغات وسیع ، استفاده از شیوه های غیر متعارف برای تبلیغات ( صدای
جیغ ) حتی به قیمت به خطر انداختن امنیت کاربران ، حضور در بازارهایی که
غولهای آنتی ویروس دنیا حضور کمتری داشتند ( مخصوصآ ایران ) .
ولی مواردی که کسپرسکی کم کم بیش از گذشته به آن آلوده شد :
کلاهبرداری
از مشتریان و نمایندگان ، سوء استفاده از نام شرکتها و برندها ، انتشار
اخبار نادرست و کذب توسط شبکه خبرپراکنی شامل وب سایتها ، وبلاگها و نشریات
، مسدود کردن اشتباهی صدها لایسنس و عدم تعویض آنها ، قطع ارائه پشتیبانی
به مشتریانی که به واسطه فعالیتهای این شرکت با مشکل مواجه شده اند ، عدم
مسئولیت پذیری در قبال اشتباهات ، ارائه آمارهای غیر واقعی از میزان فروش ،
سهم بازار ، تعداد کارمندان و دهها مورد دیگر .
این موارد باعث شد
تا از اواخر سال 2009 تاکنون این شرکت که به سختی طیف بسیار اندکی از
کاربران را به استفاده از محصولاتش راضی کرده بود ، نه تنها تعداد بسیار
زیادی از مشتریان و کاربرانش را از دست ب
- ۹۲/۰۸/۱۶