تلاش برخی رسانه ها برای مخدوش کردن مفهوم بازار آنتی ویروس
شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ب.ظ
دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

تاکنون
چندین یادداشت درباره شیوه ها و سیاستهایی که برخی شرکتها استفاده میکنند
تا از طریق رسانه ها و عمدتآ وب سایتهای خبری و نشریات حوزه فناوری اطلاعات
، هم برای خود تبلیغ کنند ، هم دیگر شرکتها را مخدوش کنند و هم کاربران و
خریداران آنتی ویروس را فریب دهند منتشر کرده ایم .
جدیدترین این یادداشتها هم یکی درباره شیوه های حمله به شرکتهای بزرگ و معتبر آنتی ویروس . لینک
و دیگری انتشار مطالب نادرست توسط یک نشریه در قالب یک مصاحبه با یکی از فروشندگان آنتی ویروس را منتشر کردیم . لینک
جدیدترین این یادداشتها هم یکی درباره شیوه های حمله به شرکتهای بزرگ و معتبر آنتی ویروس . لینک
و دیگری انتشار مطالب نادرست توسط یک نشریه در قالب یک مصاحبه با یکی از فروشندگان آنتی ویروس را منتشر کردیم . لینک
در این یادداشت درباره شیوه های دیگری که برخی رسانه ها برای فریب دادن کاربران استفاده میکنند صحبت خواهیم کرد .
- ۹۳/۰۳/۱۷