دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

توسعه فروش آنلاین ، سیاست کسپرسکی در خاورمیانه .

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۳ ب.ظ
Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan


به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

آقای تارک کوزباری ( Tarek Kuzbari ) مدیر دفتر خاورمیانه کسپرسکی در مصاحبه ای سیاستهای جدید این شرکت در فروش محصولات آنتی ویروس را اعلام کرد .

آقای کوزباری اعلام کرد این شرکت سیاست فروش آنلاین و e-Commerce را در پیش خواهد گرفت تا توزیع کنندگان به طور مستقیم با کاربران نهایی در ارتباط باشند .

مدیر دفتر خاورمیانه کسپرسکی خود اعتراف کرد که سیاست این شرکت در فروش محصولات خانگی در فروشگاه ها که پیش از این در اروپا و آمریکا با شکست مواجه شده بود در خاورمیانه دیگر مورد پسند شرکت کسپرسکی نیست و از این به بعد فروشندگان کسپرسکی به سمت فروش آنلاین و ارتباط مستقیم با کاربران نهایی پیش می روند .

اولین بار کسپرسکی ، فروش آنلاین محصولاتش را در شرق و جنوب شرقی آسیا آغاز کرد که به پیش از 7-8 سال پیش باز می گردد و به صورت متمرکز تر در سال 2009 در مالزی با وب سایت www.antivirus365.net و در چین نیز از طریق وب سایت یکی از توزیع کنندگانش فروش محصولاتش را به صورت کاملا آن آنلاین آغاز کرد .

کسپرسکی بعد از مدتی از شروع فعالیتش و عدم استقبال کاربران و خرده فروشان از محصولاتش ، مجبور به اعمال سیاست فروش آنلاین با قیمتهای پایین شد .


حتمآ به خاطر دارید که تا چند سال پیش بسیاری از افراد و شرکتها از کشورهای مالزی ، چین و هند لایسنسهای کسپرسکی را وارد و در ایران به فروش می رساندند .

البته در آن کشورها نیز قیمت در فروشگاه ها نیز کاهش پیدا کرد به شکلی که در زمانی که محصول کسپرسکی اینترنت سکیوریتی در ایران حدود 130 دلار به فروش می رسید ، همان محصول در چین حدود 20 دلار به مصرف کنندگان چینی تحویل داده می شد .

ولی در خاورمیانه و مخصوصآ ایران وضع متفاوت بود و سیاست فروش از طریق فروشگاه ها و سوپرمارکتهای کامپیوتری تا حدود 3 سال پیش توانست موفق عمل کند .

البته نمی توان گفت موفق ، زیرا کسپرسکی در این چند سال مشغول بهره برداری از فروشگاه ها برای انجام تبلیغاتش بود . تبلیغاتی که برای کسپرسکی هیچ هزینه ای نداشته است ، ولی بیشترین بازدهی را داشته است .

ولی تغییر سیاستهای کسپرسکی از چه زمانی آغاز شد ؟

در سالهای 2009/2010 بر اثر اشتباهات مهلک و زیاد کسپرسکی ( در خبرهای قبلی ذکر شده . ) ، این شرکت در آغاز طیف زیادی از همکاران خود را از دست داد .

Zoom Technology , Ovex Technology , Spire Technology , Gigabyte , نمایندگانی در پاکستان ، مالزی ، اسرائیل ، انگلستان ، آمریکا و دیگر کشورها روابط با کسپرسکی را قطع و برخی نیز کاهش دادند .

در ایران نیز برخی شرکای کسپرسکی با این شرکت قطع ارتباط کرده و یا شروع به توزیع محصولات آنتی ویروس از دیگر شرکتها نمودند تا وابستگی آنها به محصولات کسپرسکی کاهش یابد .

از طرفی اشتباهات پیش آمده باعث شد تا خسارات بسیاری به مشتریان کسپرسکی وارد شود که کسپرسکی با سکوت خبری ، عدم ارائه پشتیبانی و عدم پاسخگویی و تهدید نمایندگان سعی نمود تا بحران را پشت سر بگذارد . بحرانی که هنوزه دست از کسپرسکی بر نداشته است .

بله ، کسپرسکی به سرعت در حال از دست دادن بازاری بود که با زحمت و هزینه های بسیاری به دست آورده بود .

البته بیشترین هزینه توسط نمایندگان این شرکت پرداخت شده بود و نه شرکت مادر کسپرسکی .

در ایران برخی توزیع کنندگان کسپرسکی با همکاری دفتر خاورمیانه کسپرسکی و موسسه دیده بان آی تی ( دفتر روابط عمومی کسپرسکی در ایران ) اخباری را منتشر کردند و به طور کلی از زیر بار مسئولیت پاسخگویی و جبران خسارات کاربران ایرانی شانه خالی کردند و در برخی موارد حتی فرار رو به جلو کردند .

در ایران برخی توزیع کنندگان کسپرسکی با همکاری دفتر خاورمیانه کسپرسکی و موسسه دیده بان آی تی ( دفتر روابط عمومی کسپرسکی در ایران ) اخباری را منتشر کردند و به طور کلی از زیر بار مسئولیت پاسخگویی و جبران خسارات کاربران ایرانی شانه خالی کردند و در برخی موارد حتی فرار رو به جلو کردند .

ولی در ایران روند مهاجرت از کسپرسکی به دیگر محصولات به دلایلی به کندی صورت می گرفت .

نمایندگان کسپرسکی سعی نمودند تا با فعالیتهای تبلیغاتی و خبری و انتشار اخبار کذب و حمله های مستقیم و غیر مستقیم به شرکتهای رقیب ، مجددآ تسلط خود بر بازار آنتی ویروس ایران را به دست بگیرند .

در همین زمان بود که کسپرسکی همزمان با شیوه های جدیدی تبلیغاتی ایجاد تغییرات در سیستم مدیریت نمایندگان و توزیع محصولاتش را آغاز کرد .

2 سفر به قطب ، قرارداد با آقای چکی جان ، ربودن فرزند کسپرسکی مدیرعامل ، تبلیغات با شرکت فراری ، سوء استفاده از نام و لوگوی شرکتهای معتبر آی تی ، ارائه شمش و سکه های طلا به نمایندگان ، ارائه 50 هزار دلار پول نقد به نمایندگان پر فروش و عدم حذف نام شرکتهایی که با کسپرسکی قطع همکاری کرده بودند از جمله این فعالیتها بود .

از طرفی سطوح نمایندگی جدیدی تعریف شد که حال باید نمایندگان براساس سطوح جدیدی فعالیت می کردند و هرچه بیشتر تلاش می کردند ، کمتر به دست می آوردند .

در مدل کسب و کاری که کسپرسکی برای نمایندگان تعریف نموده بود ، سعی شده بود بیش از گذشته وعده و وعیدهای مختلف داده شود تا نمایندگان بیش از پیش ترغیب به تبلیغات برای کسپرسکی و فعالیت بر روی محصولاتش شوند .

برای نمونه شرکتی که می توانست 10 هزار دلار در سال کسپرسکی بفروشد ، نامش در وب سایت کسپرسکی درج می شد .

و از آن طرف به توزیع کنندگان اجازه داده شد تا به طور مستقیم نماینده جذب کنند .

در حالی که پیش از این توزیع کنندگان فقط وظیفه تآمین محصول برای نمایندگان سطح Enterprise را داشتند و نمایندگان Enterprise اقدام به ایجاد شبکه فروش می کردند .

البته نباید فراموش شود که کسپرسکی هیچگاه یک قرارداد رسمی و معتبر و البته 2 طرفه با شرکای خود امضاء نکرده و فقط یک برگه تعهد نامه و فرم اطلاعات که بسیاری از موارد درخواستی آن هم محرمانه است را از نمایندگان خود درخواست کرده و می گیرند  .

ولی اجرای این سیاستها نیز نتوانست به کسپرسکی کمک کند و کسپرسکی در نهایت سطوح جدیدی از نمایندگی را با نام نمایندگی های آنلاین تعریف نمود .

توزیع کننده آنلاین ، خرده فروش آنلاین ، همکار تجاری سطح 1 و 2 آنلاین .

در همین فاصله  که کسپرسکی مشغول اجرای سیاستهای صحیح و خطا و بازی با اعداد و ارقام و درج و حذف نامها در وب سایتش بود ، فعالیت رقبای کسپرسکی چه به صورت رسمی و چه غیر رسمی افزایش یافته بود .

و البته برخی نمایندگان کسپرسکی الارقم اینکه با این شرکت قطع ارتباط نکردند ، ولی با توجه به اینکه دیگر اعتمادی به کسپرسکی نداشتند ، ارائه دیگر محصولات آنتی ویروس را آغاز کردند و سعی نمودند به شکلی روابط و وابستگی خود به کسپرسکی را کاهش دهند .

متاسفانه رفتار کسپرسکی با نمایندگانش در ایران مناسب نبوده و حتی در فعالیتها و سیاستهای داخلی شرکتها نیز دخالت میکند .

حال کسپرسکی با چند مشکل جدید روبرو بود :

1- اطلاع رسانی درباره مشکلاتی که کسپرسکی برای کاربرانش ایجاد کرده بود .

( تا پیش از این هیچ وب سایت و یا شرکتی درباره مشکلاتی که کسپرسکی برای مشتریان و همکارانش ایجاد کرده صحبت نکرده بودند و همه خبرها فقط درباره خوبی ها و مزایای استفاده از کسپرسکی بود و البته با کلی تملق گویی . ) متاسفانه بسیاری از مشتریان کسپرسکی به دلیل عدم دارا بودن دانش کافی کسپرسکی را بهترین محصول ضد ویروس دنیا و یا پر فروش ترین می دانستند و به سادگی فریب تبلیغات کسپرسکی و نمایندگانش را خورده بودند .

2- ورود و عرضه معتبر محصولات ضد ویروس شرکتهای بزرگ و معتبر بین المللی که قابلیت فروش در ایران داشتند ( قابلیت ثبت و آپدیت از ایران ) بدتر اینکه یکی از شرکای قدیمی کسپرسکی عرضه معتبر این محصولات را در ایران عهده دار است و نه یک شرکت تازه تاسیس و آماتور .

اصولا کسپرسکی و یا شرکتهای هم رده کسپرسکی نه از لحاظ اعتبار کمپانی و برند و نه از لحاظ کیفیت محصول و همچنین خدمات پشتیبانی آنلاین و بلادرنگ نمی توانست با این شرکتها رقابت کند .

3- نمایندگانی که با کسپرسکی قطع ارتباط نکردند ، ولی شروع به فروش محصولات آنتی ویروس دیگر شرکتها کردند و بیشتر تبلیغات خود را بر روی محصولات جدید متمرکز کردند تا وابستگی آنها به کسپرسکی کاسته شود .

4- وجود فروشگاه ها و فروشندگان عصبانی کسپرسکی که احساس می کنند ، این شرکت روسی و توزیع کنندگانش در این سالها و مخصوصآ 2 سال اخیر از آنها سوء استفاده ( تبلیغاتی ) کرده است .

به بحث فروش آنلاین بپردازیم  :

کسپرسکی از زمانی که سعی نمود تا فروش آنلاین را نیز در ایران اجرا کند نیز با مشکلاتی روبرو بود .


در مقطعی از زمان عرضه محصولات ضد ویروس به صورت آنلاین باعث شد تا خرده فروشان و سوپرمارکتهای کامپیوتری که با کاهش فروش آنتی ویروسهای کسپرسکی روبرو بودند ، باز شاهد کاهش فروش بیشتر باشند و این موضوع فشار به فروشگاه ها را افزایش داده بود .

دسته ای از کاربران که دیگر کسپرسکی را انتخاب نکردند و خود کاهش فروش را رقم زد ، سهمی از کاربرانی هم هنوز می خواستند کسپرسکی را تهیه کنند ، به وب سایتهای فروش آنلاین کسپرسکی مراجعه و با قیمتهای مناسبی محصول خریداری می کردند .


ولی باز 2 مشکل وجود داشت :

1- کسپرسکی هنوز به تبلیغات فروشگاه ها نیاز داشت .

2- فروش آنلاین مخصوصآ با قیمتهای پایین تر از بازار باعث می شد تا تمایل فروشگاه ها به فروش محصولات کسپرسکی کاسته شود و خطر ورود دیگر محصولات به فروشگاه ها افزایش پیدا می کرد.



البته برای برخی که اصلا ماجرا را نمی دانستند مشخص نبود آیا فروش کسپرسکی به طور کلی کاهش یافته ( به دلایل مختلفی که پیش از این به آنها اشاره کردیم ) و یا خرید به سمت فروشگاه های آنلاین رفته است ؟ و یا هر دو ؟

سپس کسپرسکی شیوه جدیدی را در پیش گرفت :

1- ارائه قیمتهای بالاتر در وب سایت فروش آنلاین و ارائه تخفیف فقط در دوره های زمانی بسیار کوتاه .

2- ارائه قیمتهای پایین و مناسب خرید در بخش تمدید لایسنس .


در گذشته تعداد زیادی از کاربران ایرانی از محصولات آنتی ویروس کسپرسکی استفاده می کردند و لایسنس کسپرسکی برای تمدید داشتند .

حال این دسته از کاربران و یا دوستان و نزدیکانشان اگر می خواستند آنتی ویروسهای کسپرسکی را خریداری کنند ، به سادگی می توانستند از بخش تمدید لایسنس ، کسپرسکی را با قیمت پایینی تهیه کنند .


حال بعد از بررسی ها و آزمایشهای مختلف و گذشت چند سال ، کسپرسکی می خواهد از تبلیغاتی که تاکنون برای این شرکت شده استفاده کند وگرنه ممکن است خیلی دیر شود و به این نتیجه رسید که دیگر صبر کردن جایز نیست و باید فروش آنلاین آنتی ویروس با قیمتهای پایین تر از فروشگاه ها را آغاز کند و گرنه به طور کامل از بازار آنتی ویروس ایران خارج می شود .

بازاری که دیگر جای هیچ خوش شانسی برای این شرکت روسی باقی نگذاشته است .

دیگر حیات خلوتی برای کسپرسکی وجود نداشت .

ولی مشکل کسپرسکی امروز فقط محصولات آنتی ویروس شرکتهای بسیار معتبر و بین المللی نیست که مشتریانشان کاربرانی باهوش ، آگاه تر و زرنگ تر هستند .

هرچند کسپرسکی با همکاری برخی از دیگر شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس که  در وب سایتشان نام نماینده ایران درج کرده اند ، بسیار سعی نمود تا کاربران ایرانی را ترغیب کند که فقط محصولات ضد ویروس شرکتهایی را تهیه کنند که نام نماینده ایران در وب سایتهای خود دارند .

و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند : از انتشار اخبار کذب گرفته تا اخباری که فریبنده بودند و مصرف کننده آنتی ویروس را به آنچه کسپرسکی می خواست هدایت می کردند و یا مطرح کردن بحث پشتیبانی و یا مباحث بی ارتباط دیگر .

هرچند بسیاری از کاربران متوجه شدند درج نام نماینده ایرانی در وب سایت هیچ تعهدی برای ارائه محصول اصلی و معتبر و یا ارائه خدمات در آینده برای شرکت تولیدکننده و یا نماینده اش در ایران ایجاد نمی کند .

و از طرفی بسیاری ازشرکتهای عرضه کننده نرم افزار یا نام ایران را در وب سایت خود نداشتند و یا کلا نام نماینده در وب سایت نداشتند : وب روت ، جی دیتا ، بولگارد ، ای اسکن ، جی اف آی ، سایبروآم از جمله این شرکتها هستند .

همچنین در مقاطعی کسپرسکی سعی نمود تا با حمایت از آنتی ویروسهایی که کیفیت مناسبی ندارند ، حس تنوع طلبی و مهاجرت به ضد ویروسهای دیگر کاربران ایرانی را ارضاء کند تا در نهایت بعد از مدت کوتاهی دوباره به تهیه آنتی ویروسهای کسپرسکی متمایل شوند .

ولی ظاهرآ مشکل جدیدی باز گریبان کسپرسکی را گفته است .

مشکل این است که امروز حتی دیگر شرکتهای عرضه کننده ضد ویروس مانند بیت دفندر ، آویرا ، پاندا ، ای اسکن ، نود32 ، اف -سکیور و حتی کوئیک هیل نیز رقیب این شرکت شده اند و در برخی موارد در بازاری که کسپرسکی در آن حضور دارد حتی از این شرکت پیشی گرفته اند .




Kaspersky to retailers: make your mark online


اخبار مرتبط :

تکذیب خبر درخواست اپل از کسپرسکی

اظهار نظر کسپرسکی درباره مکافی


کشف نقصهای امنیتی خطرناک در محصولات 2012 کسپرسکی

Ovex Technology قرارداد با کسپرسکی را فسخ کرد .


کسپرسکی دست به دامن زیبا رویان می شود .


گیگابایت قرارداد با کسپرسکی را فسخ کرد .


کسپرسکی یکی دیگر از مدیران خود را از دست داد .


برای چندمین بار یکی دیگر از توزیع کنندگان کسپرسکی از دست رفت .


شواهد بیشتری نشان می دهد دزدیده شدن فرزند کسپرسکی جهت تبلیغات و جلب توجه بوده است .


ارائه :

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران



ترندمیکرو ، تراندمیکرو ، سیمانتک ، پی سی سیلین ، ایسوس ، اسوس ، نورتون ، نورتن ، سایمنتک ، سماتک ، کسپرسکی ، ، کاسپرسکی ، کسپراسکای ، کاسپراسکی ، گالاکسی ،نوت بوک ، تبلت ، تبلت سکیوریتی ، آنتی ویروس مخصوص تبلت ، آنتی ویروس مخصوص موبایل ، بهترین آنتی ویروس موبایلنت بوک ، دل ، اچ پی ، فوجیتسو ، گیگابایت ، ام اس آی ، هاست ، دامنه ، ثبت ، رایگان ،  مجانی ، اورجینال ، کرک ، سریال ، نود32 ، ناد32 ، نود 32 ؛ نرم افزار ، دانلود ، شبکه ، دیتاسنتر ، دیتا سنتر ، جی دیتا ، آوست  ، کساپرسکی ، لایسنس ، اصلی ، تروجان ، ویروس ، مقایسه آنتی ویروسها ، بهترین آنتی ویروس ، 2010 ، 2011 ، 2012 ، 2013 ، ارزان ، فروش ، نماینده ، نمایندگی ، کامپیوتر ، رایانه ، موبایل ، گوشی هوشمند ، مکافی ، مک آفی ، کامیران  ، پاد ، بیت دفندر ، پاندا ، تراست پورت ، اوست ، ای وی جی ، پارس آتنا دژ ، بولگارد ، سیم کارت ، ال جی ، حفاظت ، امنیت ، امنیت اطلاعات ، امنیت شبکه ، رمزنگاری ، سونی ، توشیبا ، رایان بدر ، کیف ، سوسمار ، دانشجو ، استاد ، چرا ، چگونه ، کی ، کجا ، فایرفاکس ، مایکروسافت ، میکروسافت ، گوگل ، یاهو ، ایتنا ، آتنا ، دمسان ، ایدکو ، لنوو ، کول دیسک ، فلش ، ویروس فلش ، اتوران ، پاکسازی ، ویروس یابی ، تعمیر ، تعمیر موبایل ، عیب یابی ، نقص ، عشق ، کیفیت ، وب روت ، ویپرو ، نفت ، استاکس نت ، دوکو ، کافیکر ، موس ، سی دی رام ، دی وی دی ، تی پی لینک ، مودم ، ای دی اس ال ، اینترنت ، اینترانت ، کانکشن ، اشتراک ، دورانتاش ، نقشه ، یو اس بی ، پاور ، ماردبورد ، کارت گرافیک ، سی پی یو ، پردازنده مرکزی ، بازی ، کافی نت ، پست ، شناسایی ویروس ،  روت کیت ، بد افزار ، مالور ، آنتی مالور ، اسپم ، ضد اسپم ، لاوا سافت ، آنتی اسپم ، هرزنامه ، فیشینگ ، بانک ، ماشین ، آنتی ویروس نود32 ، آنتی ویروس کسپرسکی ، کسپرسکی لب ، آزمایشگاه آنتی ویروس ، تست آنتی ویروس ، مقایسه آنتی ویروسها ، خودرو ، ایران خودرو ، سایپا ، آدم ، نوکیا ، آنتی ویروس نوکیا ، آنتی ویروس اندروید ، اچ تی سی ، فولیو ، ایسر ، سامسونگ ، فضا ، اندروید ، ویندوز موبایل ، ویندوز اکس پی ، سون ، ویندوز شبکه ، ویندوز سرور ، ویندوز 2003 ، ویندوز 2008 ، ویندوز 8 ، ویندوز هشت ، آفیس ، فوتوشاپ ، لابراتوآر ، ضد ویروس ، اینترنت سکیوریتی ، شید ، آنتی ویروس شید ، بوش ، ات پوست ، جشنواره ستاره های فناوری ایران ، نت کین ، گارانتی آنتی ویروس ، گارانتی ، نشت اطلاعات ، نشر ،  کتاب ، ، سی دی ، بلوری ، هدپون ، هدفون ، اکسترنال ، هارد ، تعویض ،آپدیت ، بروزرسانی ، رجیستر ، رایان ، هورداد ، کارنما ، آپدیت نود ، کامگارد ، تجارت امن ، تجارت امن خاورمیانه ، رسمی ، نمایده فروش ، خرید آنتی ویروس ، خرید ، دوربین دیجیتالی ، دیجیتال ، بایت ، بیت ، کیلو بیت ، کلیک ،بی بی سی ، رادیو ، تهران ، ایران ، وی پی ان ، مجازی ، ابری  ، کلود ، فیس بوک ، گوگل پلاس ، سوفوس ، دی لینک ، دیلینک ، لیک سیس ، بلاک ، مهر سامان ، مادیران ، آواژنگ ، فرهنگ ، تجارت ماندگار ، زیگورات ، پارسیان ، رایانه همراه ، عصر ارتباط ، آسیا ، روزنامه آسیا ، فناوری ، خارومیانه ، دلار ، ارز ، طلا ، قیمت ، سخت افزار ، میان افزار ، نرم افزار ، ملی ، ملت ، کشاورزی ، پاسارگاد ، اقتصاد نوین ، تجارت ، بازرگانی ، تات ، دی ،  ، جنگ نرم ، سایبری ، هک ، ارتش سایبری ، ریکاوری ،  ، امان منظور ، مبصری ، بحری ، اعتبار ، اعتباری ، رمز ، پسورد ، نام کاربری ،  ، سیستم ، مدیریت ، نگهبان  ، کابل ، خلیج فارس ، خلیج  ، بینگ ، اپل ، مک بوک ، مکینتاش ، پالایشگاه ، شهرک صنعتی ، اتمی ، هسته ای ، نخبه ،اسلامی ، قرآن ، ، فارسی وان ، فارسی 1  ، همایش  ، کنفرانس ، هتل ، هواپیما ، تور ، کوپن ، تخفیف ، تخفیفیاب ، بلیط ، تخفیفان ، بایکس ، نت برگ ،، تیتانیوم ، گلوبال ، توتال ، سکیوریتی ، اپلود ، سایت دانلود ، آسان دانلود ، پی سی دانلود ، وطن دانلود ، ، آلوده ، آلودگی ، خالص ، بیزینس ، ویوان ،  دفاتر کوچک ، شرکتی ، تحت شبکه ، بیمه ،  تهدیدات ، شرکتها ، بورس ، ، بین المللی ، عرب ، عجم ،  ، آمریکا ، امارات ، کویت ، عراق ، ژاپن ، کره ، کروه جنوبی ، چین ، مالزی ، آلمان ، اروپا ، کانادا ، امرتات ، بهین ، زیمنس ، آرتا ، آروند ، ماهر ، امداد رایانه ، سازمان فناوری اطلاعات ، مهدیون ، پلیس آفتا ، آفتانا ، آی تی ، پر فروش ترین آنتی ویروس ، پیغام ، اخطار ، نمایش ، سانا سیستم ، شاتل ، پارس آنلاین ، صبانت ، مخابرات ، کیس ، HDMI , kaspersky , bitdefender , trendmicro , trend micro , free , symantec , norton , webroot , avg , avast , avira , nod32 , eset , comodo , کومودو , emsisoft , mcafee , vipro , wiper , dell , sony , asus , gigabyte , lg , lenovo , hp , msi ,VirusBlokAd , samsung , playstation , xbox , mainboard , ram , cpu , graphic , antivirus , internet security , maximum security , total security , panda , sophos , total , global security , pure , one , norton one , kaspersky one , notebook ,eee pc , pc , slimbook , ultrabook , toshiba , acer , benq , trojan , malware , spam , anti-spam , register , update , serial , vpn , crack , hack , information , network , geniue , microsoft , ikarus , engine , AV , bing , google , bullguard , juniper , film , download , music , ژونیپر ، جونیپر ، digital , corporate , macbook , small business , smb , software , hardware , garantty , parsonline , shatel , sabanet , f-secure , escan , g-data , gdata , apple , ipod , ipad , cyber , galaxy , server , ibm , cisco , wipro , avajang , durantash , sheed , damsun , ayko , mellat , upload , athena , external , recovery , ups , new folder , wi fi - bluetooth - بلوتوس ، adsl , تمدید ، تمدید لایسنس ، renewal , شارژ ، همراه اول ، مبین نت ، ایرانسل ، ایران سل ، اسپادانا ، داتک ، datak , وایمکس , wimax , تلکام ،  آواژنگ سیستم ، دژآذر ، گردو ، پرند ، کینک ، مبارزه با ویروسها ، تجارت الکترونیک ایرانیان ، ویستا ، سازگار ارقام ، ایران ستاپ ، iransetup , کوئیک هیل ، دیجی کالا ، digikala , هورداد رایانه ، دی جی کالا ، گویا آی تی ، برسام ، وین بتا ، پی سی ورد ، خراسان ، روزنامه ، نشریه ، مجله ، آفتاب ، راهنما ، راهنمای نصب ، نصب ویندوز ، راسخون ، HP 3350 ، فراسو ، سهند رایان ، آرکا ، لاوان ، اسپیرو ، پرورش داده ها ، لپتاپ ، لپ تاپ ، گلمر  ، کمیسیون آفتا ، کارگروه ساماندهی ، آنتی ویروسهای خارجی ، آنتی ویروس ایرانی ، آنتی ویروس فارسی ، ضد بدافزارهای خارجی ، ایمن ، نسخه ققنوس ، نسخه سیمرغ ، آیکو ، فناوران ، بانک مرکزی ، امنیت داده ها ، ISMS , iso , آپا ، سایمانتک , امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای ,تیم های امداد و نجات رایانه ای , شبکه ملی اطلاعات , مرکز مدیریت عملیات امنیت , SOC , trillium , تریلیوم ،  کسپراسکای ، آنتی ویروس رایگان ، زون آلارم ، داده پردازی ایران ، آی بی ام ، سیسکو ، سیسکو سیستمز ، لینک سیس ، لینکسیس ، نمایشگاه کامپیوتر ، الکامپ ، تلکام ، دنیای دیجیتال همراه ، فاوا ، وزارت پست ، وزارت مخابرات ، زیر ساخت ، رایتل ، صالحی ، دیده بان آی تی ، روابط عمومی ، انفورماتیک گستر ، ایران ارقام ، مهم ارقام ، datacenter , data center , آی پی ، آسیاتک ، َasiatech ، سازمان تنظیم مقررات ، رگولاتوری ، کام ایران ، juniper network , AS5500 , cisco systems , مهران رایانه ، FDC , 4S Technology , Cyberoam , استاندارد ، ISO , ISO 9008 , ISO 20000 , ISO 12000 ، گواهی نامه ، بدر الکتریک ، آپدیت آنتی ویروس ، blogfa , mihanblog , blogsky , club , persianblog , itna , ictna , asreertebat , shabake , sakhtafzar , shabakeh-mag , کمیاب آنلاین ، کمیاب ، شبکه گستر ، پشتیبانی شبکه ، پشتیبانی آنتی ویروس ، tplink , dlink , ای اسکن ، رایانه کمک ، پارس میزبان ، نواندیشان آلفا ، agnitum , آگنیتوم ، جاسوس افزار ، فارسی ، K53 , تابناک ، عصر ایران ، سیستم عامل ، لینوکس ، اوبونتو ، ابونتو ، ASUS Transformer Pad Infinity ، Trial reset , username , ess , kasper , کاسپر ، کسپر ، خرید آنتی ویروس اورجینال ، محبوب ترین آنتی ویروس ، ایران ستاپ ، دریافت آخرین کلیدها ، تریال ریست ، اوباما ،  آپدیت آفلاین ، آفلاین ، ورژن ، version ، vba32 , فانوس ، داده پردازی ، داده پردازی ایران ، بازیابی طلائی ژرف ، spyware , کارنما رایانه ، اخبار امنیت اطلاعات ، اخبار آنتی ویروسها ، اخیار امنیت ، سوپرماکرو ، Supermicro , IECQ HSPM ، دانلود رایگان ، دانلود آنتی ویروس ، درباره آنتی ویروس ، سبکترین آنتی ویروس ، کم حجم ترین آنتی ویروس ، Endpoint , Endpoint Protection , Worry free , office scan , Small Business , Mal/SpyEye-B ,virustotal , ویروس کشی ، کنفرانس فن‌آوری اطلاعات و دانش ، کنفرانس امنیت بانکداری الکترونیک ، سمینار امنیت اطلاعات ، هوشمند سازی مدارس ، خوشمند سازی ، جام جم ، دنیای اقتصاد ، مرکز فروش آنتی ویروس اورجینال ، انتی ویروس ، دره شیری ، الحسانی ، گلدن سیستم ، کامپیوتر لینک ، غرب آسیا ، افغانستان ، پاکستان ، ایران ، بیزینس سکیوریتی ، Business Security , security essential , Zonealarm , zone aralem , check point , checkpoint , اسرائیل ، ضد ویروسهای آمریکایی ، آنتی ویروس آمریکایی ، آنتی ویروس ژاپنی ، ISO 14000 , ایزو ، یورو ، آنتی ویروسهای رایگان ، بهترین آنتی ویروس تحت شبکه ، آنتی ویروسهای تحت شبکه ، مقایسه آنتی ویروسهای تحت شبکه ، آنتی ویروس شرکتی ، آنتی ویروس سازمانی ، آنتی ویروس مراکز داده ، آنتی ویروس سرور ، آپدیت روزانه ، آپدیت روزانه نود32 ، مرکز ماهر ، مراکز آپا ، تأمین امنیت فضای تولید و تبادل اطّلاعات کشور ، گران ترین آنتی ویروس ، ارزان ترین آنتی ویروس ، آنتی ویروس مناسب ، بهترین ویروس یاب ، آپا شریف ، آپا شیراز ، آپا دانشگاه صنعتی اصفهان ، آپا دانشگاه امیر کبیر ،  پاک کردن ویروس ، ios , gfi , جی اف آی ، قیمت آنتی ویروس ، جدیدیترین آنتی ویروسها ، آپدیت آفلاین آنتی ویروس ، Macintosh, avirus  , Host , domain , ASUS K43 , PGP , Forefront , Security Essential , مشکلات ، آپدیت اشتباه ، مشکل ، Data Processing Co , Durantash Data Processing Co. , مرکز مخابراتی ، vaio , voice , مسابقه نفوذ ، فضای مجازی ، سرور مجازی ، خدمات ابری ، پردازش ابری ، آمازون ، خرید آنلاین کسپرسکی ، خرید آنلاین آنتی ویروس ، خرید آنلاین ، durantash , dorantash , دوراونتاش ، دوراونتاش ، ddn , سوال و جوابهای عمومی ، سوال درباره آنتی ویروس ، دیسنا ، اخبار آنتی ویروسها ، اخبار امنیت اطلاعات ، اخبار امنیت فناوری اطلاعات ، پایگاه اطلاع رسانی آنتی ویروسها ، روتر ، ROUTER , AS5500 , پر فروش ترین آنتی ویروسهای 2011 ، پر فروش ترین آنتی ویروسهای 2012 ، پر فروش ترین آنتی ویروسهای 2013 ، جیلربیک ، jailbreak ، آیفون ، آیپد ، آی پد ، تاریک کوزباری ، سیف ، safeguard , safe ,  آپارتمان ، خرده فروش ، ریتیل ، توزیع کننده آنتی ویروس ، VAD , vad , quickheal , quick heal , tarek kuzbari , astaro , آستارو ، کاسپراسکای ، آواست ، hp folio , gdatasoftware , gdata-software , تراندماکرو ، ترندماکرو ، ترند ماکرو ، سایمانتک ، symbian , سیمبین ، Symbian Belle , MAN IN THE MIDDLE ,ناسا ، گروه سایبری ایران ، رزمندگان سایبری ، securityweek ، arka , آرکا ، av-test , تخفیف کسپرسکی ، تخفیف بیت دفندر ، تخفیف آویرا ، خرید آنتی ویروس با تخفیف ، افرانت ، W32/VRBAT , ویروس W32/VRBAT ، آپدیت آوست ، مشکل آوست ، مشکل آپدیت آوست ، بروزرسانی آوست ، آوست ، همکاران سیستم ، حسابداری ، داده پردازی کاکتوس ، داده پردازی پارسیان ، توزیع نوت بوک ، فروش سخت افزار ، توزیع نرم افزار ، فروش نرم افزار ، Avast Offline update ، مجموعه نرم افزاری گردو ، مجموعه نرم افزاری کینگ ، gooyait , barsam , تین تکنولوژی ، ایران لپ تاپ ، ایران نوت بوک ، گارانتی فرهنگ ، گارانتی نوت بوک ، گارانتی سونی ، گارانتی دل ، سرور اچ پی ، روتر سیسکو ، اکسس پوینت ، وایرلس ، بهترین آنتی ویروس لپ تاپ ،  بهترین آنتی ویروس نوت بوک ،  بهترین آنتی ویروس موبایل ،  بهترین آنتی ویروس کامپیوتر ، آنتی ویروس کسپر ، kasper ، MSSECMGR.OCX , ~ZFF042.TMP , Flame ، پایگاه اطلاع‌رسانی امنیت فضای تبادل اطلاعات ، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ، هشدار پاندا به وزارت نفت ، فتا ، پلیس فتا ، پایگاه اطلاع رسانی امنیت فضای تبادل اطلاعات , lookout , lookout Mobile Security , Microsoft Essentials Antivirus , Microsoft Security Essentials , پرورش داده دورانتاش ،  سند فضای تولید و تبادل اطلاعات , سند فضای تولید و تبادل اطلاعات ،  wimaxnews , وایمکس نیوز ، کاسپراسکای ، مالیات ، ارزش افزوده ،  pcworld , P30world , asandownload , پاتوق ، mugshot , دمسان رایانه ، Panda TruPrevent ، USBVaccine , ناجا ، دیوکیو ,Https , http , یک حمله سایبری پیچیده هدفمند به ایران کشف شد , Flamer , سیماتک ، گاج ، علوی ، قلمچی ، قلم چی ، آموزشگاه ، کنکور ، تست ، Skywiper ، W32.Flamer ، ~DEB۹۳D.tmp. ، msglu۳۲.sys ، ویروس فلیم ، فلیم ، ویروس شعله ، شعله ، زئوس ، Zeus , tlame , فلیم ، ابزار پاکسازی ویروس شعله ، ابزار پاکسازی ویروس فلیم ، افتانا ، WORM_FLAMER.A ، winbeta , کاسپرسکی لب ، سیمرغ ، شعله آتش ، ویروس شعله آتش ، SoBig ، مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادادهای رایانه‌ای ، ویروس اسرائیلی ، ویروس آمریکایی ، ویروس روسی ، ویروس چینی ، ابزار ایرانی پاکسازی ویروس ، آنتی ویروسهای معروف ، آنتی ویروسهای مشهور ، پردازش داده ، داده نگار ، ضد تروجان ، سوفوز ، قرارگاه سایبری ، نمایندگی آنتی ویروس ، فروش آنلاین آنتی ویروس , دوران تاش ، خبرگزاری ، tablet , Tablet Security , اسکای وایپر ، کسپرسکی­لب ، حمله آمریکا ، حمله ایران ، ارتش سایبری ، جنگهای سایبری ، شورای عالی انفورماتیک ، ترند میکرو ، امنیت شبکه های وایرلس ، تلویزیون هوشمند ، آنتی ویروس برای تلویزیون ، Smart TV , ، ترند میکرو
یک حمله سایبری پیچیده هدفمند به ایران کشف شد


  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی