پایان راه کسپرسکی
بازار آنتی ویروس ایران روز به روز برای کسپرسکی تنگتر از قبل می شود .
شواهد اخیر نشان می دهد کسپرسکی به پایان راهش در ایران رسیده است .
اخیرآ وب سایت توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی ( ایدکو ) ، اقدام به درج نام دیگر توزیع کننده کسپرسکی ( پارس آتنا دژ ) در وب سایت خود نموده است .
ظاهرآ مشکلات کسپرسکی و توزیع کننده هایش اش مانند پارس آتنا دژ و ایدکو بسیار جدی بوده و تبلیغات کسپرسکی دیگر اثری بر کاربران ایرانی ندارد و به همین دلیل شیوه های جدیدی را برای تبلیغات در پیش گرفته اند .
بد نیست بدانید ایدکو در وب سایت فروش و تمدید آنلاین محصولات کسپرسکی خود نام چند وب سایت خبری هم درج کرده ، که باعث خنده بازدیدکنندگان شده است .
ولی نکته ای که در 1 ماهه اخیر مشاهده شده است درج و حذف چندین باره نام نمایندگان در وب سایت آی آر کسپرسکی می باشد که نشان می دهد این شرکت نیز به مانند خود شرکت کسپرسکی دچار مشکلات و بیماری " نام نمایندگان " شده است .
در سالهای اخیر شرکت کسپرسکی بارها نامهای نمایندگان ( ایران ) را به طور متوسط ماهی 1 بار تغییر داده به طوری که باعث شده تا کاربران این شرکت را مسخره کنند .
یکی از دلایل مبتلا شدن کسپرسکی و نمایندگانش به بیماری " نامهای نمایندگان " فروش محصولات ضد ویروس و تبلیغات 2 شرکت دورانتاش و پارس آنلاین بوده است .
بد نیست بدانید در حال حاضر کسپرسکی از شیوه جدیدی برای فریب همکارانش استفاده می کند.
امید دادن به همکاران به درج نامشان در وب سایت کسپرسکی .
با این شیوه همکاران و فروشندگان کسپرسکی روز به روز تبلیغات بیشتری برای این شرکت روسی کرده ، به امید اینکه روزی نامشان در وب سایت کسپرسکی درج شود .
ولی سوال این است :
آیا درج نام در وب سایت ، ارزش این را دارد که ما بازیچه دست کسپرسکی و 4 توزیع کننده آن شویم ؟؟
البته برخی از این فروشندگان امروز بجزء کسپرسکی نه تنها محصولات آنتی ویروس دیگری به فروش می رسانند ، بلکه دیگر محصولات را به کاربران پیشنهاد می دهند .
بد نیست بدانید یکی از نمایندگان تهرانی شرکت پارس آتنا دژ که زمانی حدود 20 تا 40% فروش محصولات کسپرسکی پارس آتنا دژ از طریق این نماینده بود ، هنوز موفق نشده حتی رده نمایندگی Trust Reseller را کسب نماید و الارقم فعالیت 5-6 ساله بر روی محصولات کسپرسکی و فروش بالا بر روی نسخه های تحت شبکه ، نامش در وب سایت کسپرسکی وجود ندارد .
و البته بسیاری دیگر از نمایندگان کسپرسکی هستند که وانمود می کنند فروش بالایی دارند ، ولی حقیقت چیز دیگری است .
درج نام نماینده فقط وعده ای است که کسپرسکی به وسیله آن با همکاران و فروشندگانش بازی می کند و نقش هویج را برای خرگوش بازی می کند .
ولی از طرف دیگر ، هم اکنون می توان نام شرکتهایی را در بخش نمایندگان کسپرسکی مشاهده کرد که محصولات این شرکت را به فروش نمی رسانند که با کمی دقت می توانید متوجه شوید منظور ما کدام شرکتهاست .
به سادگی می توان نتیجه گرفت که توزیع کننده شدن پارس آتنا دژ در زمانی که فروش کسپرسکی کاهش داشته ، فقط به دلیل ترغیب نمایندگان برای تبلیغات بیشتر و جلوگیری از کاهش فروش بوده و نمی توانسته هدف دیگری داشته باشد .
اخبار مرتبط :
آنتی ویروس فقط 10 هزار تومان
900 میلیون کاربر فیس بوک تحت حفاظت ترندمیکرو قرار می گیرند .
نقدی بر خبر " کدام آنتیویروس مناسبتر است؟
کسپرسکی کاسپرسکی کاسپراسکی کسپراسکی کاساپراسکی کسپرسکی
- ۹۱/۰۲/۱۴