دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

ویروسها به بهشت می روند ؟

يكشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۰، ۰۱:۰۷ ب.ظ

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

Durantash , Security is our GiftDurantash


به گزارش  دیسنا ( پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران ) ، در آخرین شماره هفته نامه عصر ارتباط در بخش نشریه بازار ، این نشریه اقدام به بررسی محصولات ضد ویروس و انتشار آن با عنوان " بهترین آنتی ویروس را انتخاب کنید ، ویروسها به بهشت نمی روند . " نموده است .
شرکت دورانتاش معتبرترین توزیع کننده محصولات ضد ویروس در ایران به بهانه این گزارش و جهت روشن شدن افکار عمومی درباره برخی ابهامات ، اطلاعیه ای منتشر نموده است .

- شرکت دورانتاش ، هفته نامه عصر ارتباط را به دلایل بسیاری که در خبرهای قبلی دیسنا آمده و البته بخشی از موارد آن را نیز در زیر خواهید خواند یک هفته نامه و منبع معتبر ( مخصوصآ خبری و آموزشی ) نمی داند .

باید گفت در خبرهای قبلی دیسنا و همچنین بخش خبری وب سایت شرکت دورانتاش بارها به موارد بسیاری که این نشریه اقدام به انتشار اخبار و گزارشات کذب و تلاش جهت فریب کاربران نموده اشاره نموده است .

- گذشته از موارد فوق ، نشریه عصر ارتباط یک مرکز و یا موسسه معتبر و بیطرف تست و از طرفی با امکانات مناسب و استاندارد نیست که بخواهد از محصولات امنیتی و ضد ویروس تست بگیرد .

- اطلاعات ارائه شده به کاربران درمورد نسخه های 64 بیتی نرم افزارهای ضد ویروس به طور کامل اشتباه است و بسیاری از محصولاتی که گفته شده نسخه 64 بیتی ندارند دارای نسخه 64 بیتی هستند و کاربران بد نیست به وب سایت شرکتهای تولیدکننده محصولات ضد ویروس نگاهی بیندازند .

- دورانتاش به عنوان تنها گارانتی کننده معتبر محصولات سایمنتک ( نورتون ) در ایران به طور خاص تست آنتی ویروس این شرکت را توسط هفته نامه عصر ارتباط ، معتبر و این نشریه را دارای صلاحیت نمی داند .

-  همه کاربران به خوبی می دانند که متاسفانه ضد ویروسهای شرکت ( McAfee ) مک آفی قابلیت ثبت و بروزرسانی ( آپدیت ) از ایران را نداشته و مشخص نیست این نشریه چگونه محصول این شرکت را مورد تست و بررسی قرار داده است ؟!

- آیا این نشریه از نسخه های جعلی آنتی ویروسها تست گرفته است ؟

- ویروسها و تهدیداتی که این نشریه مدعی شده از آنها برای تست آنتی ویروسها استفاده شده است اولا از کدام منبع تهیه شده و دومآ از کجا مشخص است که چه تعداد از آنها ویروس و تهدید بوده است ؟؟

- گزارش بازار ایران در دست هفته نامه عصر ارتباط و یا شرکای این هفته نامه نیست که این نشریه بخواهد درباره آن اظهار نظر کرده و بگوید کدام پرفروش است و کدام نیست و مشخص است اطلاعشان بیشتر از دیگر شرکایشان مانند اسپیرو نیست  .

نقدی بر خبر " نبرد نگهبانان دنیای دیجیتال "

- و یک نکته در مورد اینکه گفته شده محصولات کسپرسکی و نود32 پر فروش ترینهای بازار ایران هستند .

در نظر بگیرید ماشین پراید نیز پر فروش ترین ماشین در ایران است . آیا کیفیت دارد ؟ آیا مسافرش را به سلامت به مقصد می رساند؟ آیا مسافر در این ماشین امنیت دارد ؟ آیا خریداران ماشین به خاطر پر فروش بودن پراید اقدام به تهیه آن می کند ؟ امیدوارم منظور ما را متوجه شده باشید .

- نشریه عصر ارتباط جهت این تست درخواست همکاری کارشناسان شرکت دورانتاش با آن نشریه برای انجام تستها را نمود . ( البته به صورت تماس تلفنی ) که با پاسخ منفی شرکت دورانتاش مواجه شد .

این نشریه آن زمانی که با ارائه اخبار و گزارشات کذب سعی در فریب کاربران می نمود که متاسفانه مشخص است به همان روند گذشته در حال ادامه دادن است و از طرفی در همکاری با برخی فروشندگان محصولات ضد ویروس مخصوصآ کسپرسکی جلساتی تشکیل داد تا بر ضد شرکت دورانتاش توطئه چینی نماید باید فکر این روزها را می کرد و نه حالا .

در آن زمان 2 مشکل اساسی برای برخی فروشندگان محصولات ضد ویروس و مخصوصآ کسپرسکی وجود داشت :

1- دورانتاش نماینده و مسئول تبلیغات شرکت پاکستانی تریلیوم ( Trillium Information Security systems ) توزیع کننده منطقه غرب آسیا ( ایران ، افغانستان و پاکستان ) کسپرسکی شده بود و پیشنهاد همکاری شرکت کامگارد که پیش از آن تنها توزیع کننده کسپرسکی در خاورمیانه بود را نپذیرفته .

( جالب است بدانید در همان زمان وب سایت ایتنا ، دفتر جعلی روابط عمومی کسپرسکی ( دیده بان آی تی ) با همکاری شرکتهای الحسانی ، کامگارد ، تجارت امن و غیره ، با انتشار گزارشی لایسنسهای پاکستان را غیر معتبر و جعلی معرفی نمودند . )  
لینک عکس خبر

شاید در آن زمان این شرکتها فکر نمی کردند در آینده ای نه چندان دور مجبور هستند بسته هایی را به فروش برسانند که نام این 3 کشور بر روی آنها درج شده است  . ( .... سر بالا )

2- محصولاتی به سبد فروش شرکت دورانتاش اضافه شده بود که هم کیفیت بسیار بهتری نسبت به کسپرسکی داشتند و مهمتر از آن این شرکتها بسیار معتبرتر و متعهدتر از کسپرسکی بودند و این خطر بسیار بزرگتری برای فروشندگان کسپرسکی بود که با از دست دادن بازار بکر ایران مواجه بودند .

( همکاری با فروشندگان نسخه های جعلی آنتی ویروسها با نام شرکتهای بزرگ بین المللی مانند سمانتک و مک آفی جهت خراب کردن نام آنها و یا شرکتهایی که محصولات ضعیفی دارند از جمله سیاستهایی بود که توسط کسپرسکی و شرکایش در ایران هدایت می شود . )

شرکت دورانتاش علاقه مند نیست کاربرانی خریدار محصولات عرضه شده با گارانتی این شرکت باشند که ارزش محصول خوب و مهمتر از آن خدمات گارانتی پاسخگو این شرکت را بعنوان معتبرترین گارانتی آنتی ویروس ایران درک نمی کنند  .

شرکت دورانتاش

واحد آموزش و اطلاع رسانی

www.Durantash.Com

www.DDN.ir

اخبار مرتبط :

عصر ارتباط در دیسنا


دیسنا

خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات ایران

www.DISNA.ir


  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی