دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

کسپرسکی دست به دامن زیبا رویان می شود .

چهارشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۰، ۰۵:۱۹ ب.ظ

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scanhttp://www.drawingcoach.com/image-files/cartoon_girl_st5.gif

به گزارش  دیسنا ( پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران ) ، شرکت کسپرسکی که با مشکلات جدی در فروش محصولات خود روبرو می باشد ، جهت جلب کاربران و مخاطبان استفاده از دختران زیباروی ( ایرانی ) را در نمایشگاه جیتکس جزء برنامه های خود قرار داده است .
عکسهای منتشر شده از غرفه کسپرسکی در نمایشگاه جی تکس Gitex به خوبی نشان می دهد ، این شرکت تعداد دختران حاضر در غرفه خود را که در نمایشگاه های قبلی 1 تا 2 نفر و با لباسهای مشکی و با پوشش تقریبآ کامل بوده اند به حدود 7-8 نفر افزایش داده است و البته با شرایط جدید .

این شرکت روسی در سالهای اخیر به دلیل کیفیت بسیار پایین نرم افزار ، عدم تعهد در قبال مشتریان ، عدم ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب ، عدم اطلاع رسانی و عذر خواهی بابت مشکلات بسیاری که برای کاربران ایجاد کرده و موارد بسیار دیگر که نتیجه آن چیزی بجزء کاهش شدید فروش و قطع ارتباط بسیاری از همکاران فنی و تجاری و حتی برخی کارمندان نبوده ، سعی کرده تا با اجرای برخی سیاستها جلوی کاهش بیشتر فروش ( و نه تلاش برای افزایش فروش ) را بگیرد که در زیر به برخی از این سیاستها اشاره می کنیم :

- افزایش محدوده جغرافیایی فعالیت نمایندگان و توزیع کنندگان  ( حتی پای شرکتهای عربستانی به بازار امارات نیز باز شده است ، بجزء اینکه در امارات نیز کسپرسکی تعداد توزیع کننده ها را افزایش داده است .)

- افزایش بی رویه تعداد توزیع کنندگان در یک منطقه ( کوچک )

 ( قبلا فقط شرکت کامگارد در این منطقه به عنوان توزیع کننده فعالیت می نمود ، ولی در حال حاضر در همان مناطق حدود 6 توزیع کننده محصولات شرکتی فعالیت دارند ، محصولات خانگی را هم جدا حساب کنید .)

- درج نام خرده فروشان و نامهای جعلی در بخش نمایندگان .

- ارائه اطلاعات اشتباه و کذب رشد فروش کسپرسکی به همکاران و موسسات ، تا نشان دهد این شرکت روسی با رشد فروش دارد .  ( ایجاد توهم در همکاران و کاربران )

- حمله به شرکتهایی که نماینده رسمی در ایران ندارند و حمایت از فروشندگان محصولات جعلی و تقلبی ، جهت خراب نمودن نام شرکتهای بزرگ و معتبر بین المللی و ایجاد ترس در کاربران .

- حمایت از شرکتهایی که محصولاتشان کیفیت مناسبی ندارد . ( اجرای این سیاست در ایران باعث می شود تا کاربران با نگرانی اقدام به تعویض محصول آنتی ویروس خود نمایند . )

در حال حاضر طیف بسیار زیادی از کاربران محصولات دیگر شرکتهای امنیتی را که معتبرتر هستند تهیه می کنند .

- افزایش تخفیفهای خریدهای اولیه و مهاجرت ( در 10 ماهه اول سال 2011 شرکت کسپرسکی بیش از 6 مرحله تخفیف ارائه داده است - بجزء طرح جوایز .-  این تعداد در سالهای قبل حداکثر 2 مرحله تخفیف را شامل می شد و جایزه ای نیز در کار نبود  .)


- ارائه شمش طلا به فروشندگان برتر محصولات شرکتی .

کسپرسکی جهت جلوگیری از کاهش بیشتر فروش خود طلا هدیه می دهد .

- ارائه شمش طلا به خریداران ( برنامه ای که در بخش فروشگاهی جیتکس 2011 همراه با تخفیفهای ویژه به خریداران برگزار می گردد . )

 ( آدم یاد تبلیغات اغواء کننده بانکهای ایرانی می افتد .)

- سفر به قطب و راضی کردن پنگوینها و خرسهای قطبی جهت استفاده از کسپرسکی به جای ایران رادیاتور در ماههای سرد سال .  (
  آیا واقعآ کسپرسکی 300 میلیون کاربر دارد ؟؟؟؟ )

- و هم اکنون نیز استفاده از دختران زیبا روی ایرانی که امسال کمی برهنه تر از سالهای قبل و البته با تعداد بسیار بیشتری در غرفه های کسپرسکی حاضر شده اند تا شاید بتوانند شرکتهای تازه کار و مدیران خوشگل پسند را ترقیب به همکاری با این شرکت روسی کرده و هم امنیت را در همه ساعات و مکانها برای آنها تامین کنند .

حالا به چه شکلی ؟ خدا می داند !!!

http://www.itp.net/images/content/582410/article/7799-gitex10g_article.jpg

** به تصویر فوق خیره نشوید ، مخصوصآ کارت شناسایی نفر اول . !!!


و دیگر آنکه کسپرسکی برای جلب توجه بیشتر در این نمایشگاه ، 2 غرفه را در این نمایشگاه به خود اختصاص داده تا بازدیدکنندگان مطمئن شوند که کسپرسکی هنوز ورشکسته نشده و از طرفی غلظت دختران در یک مکان باعث ایجاد ترافیک در نمایشگاه نشود .

* به دلیل برخی محدودیتها و مسائل اخلاقی و حفظ آبروی افراد ، شرکتها ، سازمانها ، موسسات و غیره از انتشار عکسهای بیشتر معذوریم .


در حال حاضر بازدید بخشهای پشتیبانی و فروم کسپرسکی نسبت به 3 ماهه گذشته رشدی 5 درصدی را نشان می دهد و به 35 % از کل بازدید وب سایت این شرکت رسیده است ، که گویای بازدید اکثر کاربران این شرکت از بخش پشتیبانی برای برطرف نمودن مشکلاتشان و از طرفی نشانگر مشکلات بی شمار نرم افزارهای این شرکت می باشد .

خوشبختانه در حال حاضر هیچکدام از کارمندان دیسنا از آنتی ویروس کسپرسکی استفاده نکرده و به همین دلیل اگر نرم افزارهای این شرکت با مشکلی روبرو باشد که در خبرها منتشر نشود ، دیگر ما متوجه آنها نمیشویم .

پس اگر با کاهش خبرهای کسپرسکی در دیسنا مواجه شدید دلیل آن را افزایش کیفیت نرم افزارهای این شرکت ندانید .



دیسنا

دیسنا - خبرگزاری امنیت اطلاعات

www.DISNA.ir

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی