کسپرسکی دست به دامن زیبا رویان می شود .
چهارشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۰، ۰۵:۱۹ ب.ظ
دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات
عکسهای منتشر شده از غرفه کسپرسکی در نمایشگاه جی تکس Gitex به خوبی نشان می دهد ، این شرکت تعداد دختران حاضر در غرفه خود را که در نمایشگاه های قبلی 1 تا 2 نفر و با لباسهای مشکی و با پوشش تقریبآ کامل بوده اند به حدود 7-8 نفر افزایش داده است و البته با شرایط جدید .
این شرکت روسی در سالهای اخیر به دلیل کیفیت بسیار پایین نرم افزار ، عدم تعهد در قبال مشتریان ، عدم ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب ، عدم اطلاع رسانی و عذر خواهی بابت مشکلات بسیاری که برای کاربران ایجاد کرده و موارد بسیار دیگر که نتیجه آن چیزی بجزء کاهش شدید فروش و قطع ارتباط بسیاری از همکاران فنی و تجاری و حتی برخی کارمندان نبوده ، سعی کرده تا با اجرای برخی سیاستها جلوی کاهش بیشتر فروش ( و نه تلاش برای افزایش فروش ) را بگیرد که در زیر به برخی از این سیاستها اشاره می کنیم :
- افزایش محدوده جغرافیایی فعالیت نمایندگان و توزیع کنندگان ( حتی پای شرکتهای عربستانی به بازار امارات نیز باز شده است ، بجزء اینکه در امارات نیز کسپرسکی تعداد توزیع کننده ها را افزایش داده است .)
- افزایش بی رویه تعداد توزیع کنندگان در یک منطقه ( کوچک )
( قبلا فقط شرکت کامگارد در این منطقه به عنوان توزیع کننده فعالیت می نمود ، ولی در حال حاضر در همان مناطق حدود 6 توزیع کننده محصولات شرکتی فعالیت دارند ، محصولات خانگی را هم جدا حساب کنید .)
- درج نام خرده فروشان و نامهای جعلی در بخش نمایندگان .
- ارائه اطلاعات اشتباه و کذب رشد فروش کسپرسکی به همکاران و موسسات ، تا نشان دهد این شرکت روسی با رشد فروش دارد . ( ایجاد توهم در همکاران و کاربران )
- حمله به شرکتهایی که نماینده رسمی در ایران ندارند و حمایت از فروشندگان محصولات جعلی و تقلبی ، جهت خراب نمودن نام شرکتهای بزرگ و معتبر بین المللی و ایجاد ترس در کاربران .
- حمایت از شرکتهایی که محصولاتشان کیفیت مناسبی ندارد . ( اجرای این سیاست در ایران باعث می شود تا کاربران با نگرانی اقدام به تعویض محصول آنتی ویروس خود نمایند . )
در حال حاضر طیف بسیار زیادی از کاربران محصولات دیگر شرکتهای امنیتی را که معتبرتر هستند تهیه می کنند .
- افزایش تخفیفهای خریدهای اولیه و مهاجرت ( در 10 ماهه اول سال 2011 شرکت کسپرسکی بیش از 6 مرحله تخفیف ارائه داده است - بجزء طرح جوایز .- این تعداد در سالهای قبل حداکثر 2 مرحله تخفیف را شامل می شد و جایزه ای نیز در کار نبود .)
- ارائه شمش طلا به فروشندگان برتر محصولات شرکتی .
کسپرسکی جهت جلوگیری از کاهش بیشتر فروش خود طلا هدیه می دهد .
- ارائه شمش طلا به خریداران ( برنامه ای که در بخش فروشگاهی جیتکس 2011 همراه با تخفیفهای ویژه به خریداران برگزار می گردد . )
( آدم یاد تبلیغات اغواء کننده بانکهای ایرانی می افتد .)
- سفر به قطب و راضی کردن پنگوینها و خرسهای قطبی جهت استفاده از کسپرسکی به جای ایران رادیاتور در ماههای سرد سال . ( آیا واقعآ کسپرسکی 300 میلیون کاربر دارد ؟؟؟؟ )
- و هم اکنون نیز استفاده از دختران زیبا روی ایرانی که امسال کمی برهنه تر از سالهای قبل و البته با تعداد بسیار بیشتری در غرفه های کسپرسکی حاضر شده اند تا شاید بتوانند شرکتهای تازه کار و مدیران خوشگل پسند را ترقیب به همکاری با این شرکت روسی کرده و هم امنیت را در همه ساعات و مکانها برای آنها تامین کنند .
حالا به چه شکلی ؟ خدا می داند !!!
** به تصویر فوق خیره نشوید ، مخصوصآ کارت شناسایی نفر اول . !!!
و دیگر آنکه کسپرسکی برای جلب توجه بیشتر در این نمایشگاه ، 2 غرفه را در این نمایشگاه به خود اختصاص داده تا بازدیدکنندگان مطمئن شوند که کسپرسکی هنوز ورشکسته نشده و از طرفی غلظت دختران در یک مکان باعث ایجاد ترافیک در نمایشگاه نشود .
* به دلیل برخی محدودیتها و مسائل اخلاقی و حفظ آبروی افراد ، شرکتها ، سازمانها ، موسسات و غیره از انتشار عکسهای بیشتر معذوریم .

در حال حاضر بازدید بخشهای پشتیبانی و فروم کسپرسکی نسبت به 3 ماهه گذشته رشدی 5 درصدی را نشان می دهد و به 35 % از کل بازدید وب سایت این شرکت رسیده است ، که گویای بازدید اکثر کاربران این شرکت از بخش پشتیبانی برای برطرف نمودن مشکلاتشان و از طرفی نشانگر مشکلات بی شمار نرم افزارهای این شرکت می باشد .
خوشبختانه در حال حاضر هیچکدام از کارمندان دیسنا از آنتی ویروس کسپرسکی استفاده نکرده و به همین دلیل اگر نرم افزارهای این شرکت با مشکلی روبرو باشد که در خبرها منتشر نشود ، دیگر ما متوجه آنها نمیشویم .
پس اگر با کاهش خبرهای کسپرسکی در دیسنا مواجه شدید دلیل آن را افزایش کیفیت نرم افزارهای این شرکت ندانید .
دیسنا
دیسنا - خبرگزاری امنیت اطلاعات
www.DISNA.ir
- ۹۰/۰۷/۲۰