توصیه به دوستان روزنامه آسیا
دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۰، ۰۵:۱۰ ب.ظ
دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

به گزارش دیسنا ( پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران )، اخیرآ مشاهده شده است که فروشندگان کسپرسکی به سبب اینکه دیگر اخبار منتشر شده توسط آنها در دیگر وب سایتها و نشریات تاثیری بر بهبود کاهش فروش آنها نداشته است ( چه برسد به افزایش فروش ) ، به درج اخبار در روزنامه آسیا روی آورده اند .
با درج اخبار درباره این شرکت و محصولاتش و همچنین درج اخبار کذب و همکاری با این دسته از فروشندگان و همکارانشان ، مانند بسیاری دیگر از نشریات و وب سایتها که به دلیل همکاری با کسپرسکی نه تنها اعتبار خود را از دست داده اند ، بلکه کاربران نیز دیگر به اطلاعات منتشر شده از طرف آنها اعتمادی ندارند ، اعتماد کاربران و خوانندگان خوب خود را از دست ندهند .
مشخص است مدیران و مسئولین و کارمندان زحمت کش این روزنامه تلاش بسیاری دارند تا این روزنامه که همواره مورد استقبال خوانندگان بوده است روز به روز پیشرفتهای بیشتری را تجربه نماید ، ولی باید گفت آیا با طی این مسیر آنها را به هدفی که به آن می اندیشند می رساند ؟
مسیری که پیش از این بسیاری وب سایتها مانند ایتنا و غیره و یا نشریاتی مانند عصر ارتباط و دنیای اقتصاد و غیره رفته اند و به در بسته خورده اند و با انتشار اخبار و گزارشات کذب نتیجه ای بجزء از دست دادن اعتبارشان نزد خوانندگان و افکار عمومی و کاهش چشمگیر خوانندگان عاید آنها نشده است . ( نمونه های بسیاری در وب سایت دیسنا درج شده است . )
خبر نمونه :
نقدی بر خبر " نبرد نگهبانان دنیای دیجیتال "
به مدیریت محترم نشریه آسیا پیشنهاد می کنیم سعی در جلب اعتماد کاربران داشته باشند ، ولی نه با فریبکاری ، بلکه با انتشار اخبار درست و صحیح از شرکتهای معتبر ، شرکتهایی که اعتبارشان از هر درآمدی برای آنها مهمتر است که قطعآ کسپرسکی و نمایندگانش در بین این شرکتها جایی ندارد .
شرکتهایی که برای فروش محصولاتشان حاضر هستند دست به هر کاری بزنند ، حتی با فریب کاربران که در عرف به این روشها کلاهبرداری گفته می شود .
آیا هیچگاه از خود سوال کرده اید چرا این وب سایتها و نشریات الارقم اخبار و گزارشات بسیار زیادی که از شرکتهای بسیار معتبری مانند ترندمیکرو ، وب روت و سایمنتک وجود دارد فقط خبرهایی مربوط به شرکتهای کوچک و بی اعتباری مانند کسپرسکی را منتشر می کنند .
شرکتی که در حال حاضر با وضع بسیار اسفناکی در فروش محصولات خود روبروست و برای حتی فروش یک بسته آنتی ویروس معمولی نیز با مشکلات دست و پنجه نرم می کند و دستشان برای بسیاری کاربران رو شده است .
50% تخفیف ، ارائه شمش طلا بر روی نسخه های شرکتی و خانگی ، تخفیفهای بسیار بیشتر به مهاجرت ، اضافه نمودن 3 توزیع کننده جدید در خاورمیانه و دهها سیاست دیگر که هیچکدام باعث نشد تا اعتماد کاربران جلب شود .
دیسنا
خبرگزاری امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir
- ۹۰/۰۷/۱۱