کسپرسکی خالی بند استخدام می کند .
دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات
شرکت کسپرسکی که تا دیروز فقط در برخی کشورهای خاورمیانه و غرب آسیا ( پاکستان و افغانستان ) و مخصوصآ ایران ( به دلیل تحریم ) و یا عدم دسترسی مناسب به محصولات شرکتهای معتبر و بین المللی و یا ارائه قیمتهای بسیار بسیار پایین توانسته بود برخی کاربران ( غیر حرفه ای و آماتور ) را به استفاده از محصولات خود ترغیب نماید ، بعد از اینکه بخشی از نمایندگانش در این مناطق ارتباط با کسپرسکی را کاهش داده و یا قطع نمودند ، دیگر نمی توانست اقدام به انتشار گزارشی مبنی بر افزایش فروش در این منطقه کند ، زیرا دیگر خیلی واضح بود که این گزارشات چیزی بیش از یک فریبکاری نیست و به همین دلیل ادامه دروغ پردازی های خود را به دیگر نقاط دنیا معطوف کرده است .
مناطق جدید اروپا و آمریکا می باشد .
البته این گزارش برای این نیست که کاربران اروپا و آمریکا کسپرسکی خریداری کننده ، که آنها هنوز اینقدر بی عقل نشده اند ، بلکه برای کاربران ( ساده لوه ) همین منطقه خاورمیانه و ایران است ، زیرا بسیاری از کاربران به شرکتهایی اعتماد می کنند و محصولاتی را خریداری می کنند که بیشترین فروش را در اروپا و آمریکا دارند و مورد اعتماد کاربران آن مناطق هستند ، مخصوصآ کاربران حرفه ای و مدیران شبکه شرکتها و سازمانها .
و جالب اینکه در همین اروپا که کسپرسکی مدعی شده در سال 2011 با رشد مواجه بوده است :
- چرا مسئول دفتر انگلستان این شرکت بی کاری ( کمک به همسر در منزل ) را به همکاری با کسپرسکی ترجیح داده و از حضور در دفتر کارش سر باز زد ؟
مدیر منطقه انگلستان کسپرسکی Kaspersky UK Office هم این شرکت را ترک کرد .
و در همین اروپای پر فروش نیز برای مثال در کشور انگلستان چند توزیع کننده کسپرسکی ارتباط با این شرکت را به طور کامل قطع کردند . ( شوخی : شاید فروش خیلی بالایی داشته اند و نتوانسته اند پاسخ مشتریانشان را بدهند .)
توزیع کننده انگلستان کسپرسکی از دست رفت .
قطعآ کاربرانی که در مورد امنیت و آنتی ویروس اطلاعاتی دارند و به دنبال محصول با کیفیت و معتبر می گردند و یا کارشناس خبره در زمینه امنیت اطلاعات می باشند ، از خود خواهند پرسید ، چگونه کسپرسکی ( کاسپرسکی ) که کلی ادعای فروش و رشد در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا را داشته است و برای رسیدن به این هدف ( والا ) فعالیت بسیار وسیعی هم در این منطقه کرده ، وقتی در این منطقه محصولاتش به فروش نمی رود ، چگونه کاربران و مدیران شبکه شرکتها و سازمانها در اروپا و آمریکا که از لحاظ دانش و اطلاعات در سطح بالاتری بوده و دسترسی آسان تری به محصولات کمپانی های معتبر و بزرگ دارند و اطلاعاتشان نیز بسیار مهمتر است ، به گفته کسپرسکی چگونه استفاده از محصولات شرکت روسی کسپرسکی را به محصولات شرکتهای بزرگ و معتبر ترجیح می دهند ؟؟؟!!!!
اگر چنین چیزی صحت داشته باشد آیا آن مدیران شبکه نیز دچار توهم شده اند ؟
چگونه شرکتی که کیفیت محصولاتش حتی برای استفاده یک کاربر خانگی عادی در پاکستان ، افغانستان و ایران نیز مناسب نیست ، در دیگر نقاط دنیا و سخت تر از آن بر روی دیگر محصولات مخصوصآ محصولات شرکتی و سازمانی توانسته رشد داشته باشد ؟
حتی اگر بگوییم محصولات خانگی و شرکتی باید جداگانه بررسی شوند ، در بخش محصولات شرکتی نیز نه کیفیت ، نه اعتماد ، نه اعتبار و نه ویژگی های نرم افزاری کسپرسکی قابل رقابت با محصولات شرکتهای بزرگ و معتبر بین المللی نیست و شاید بتوان گفت حتی مقایسه آنها نیز کار اشتباهیست ، چون اصولا قابل مقایسه نیستند . ( مقایسه موتور 3 چرخ با ماشین فراری )
به هر شکل کاربران و مدیران شبکه شرکتها و سازمانها حتی در کشورهایی مانند ایران نیز با این شگردها به سادگی فریب نمی خورند .
جالب است بدانید شرکت کسپرسکی در تبلیغات و فایلهای جدیدی که به نمایندگانش ارائه داده ، کارش از توهم و خیالپردازی نیز گذشته و این موضوع را ذکر کرده که دومین فروشنده بزرگ محصولات آنتی ویروس خانگی در آمریکا می باشد . ( حداقل خود این شرکت اعتراف کرده در بخش محصولات تحت شبکه فروشی ندارد که کاملا هم طبیعیست . ) ولی به هر شکل :
مشخص است مدیر عامل و مسئولین این شرکت روسی دچار توهم شدیدی شده و نامهای بزرگ و بسیار معتبری مانند ترندمیکرو - سایمنتک - ترندمیکرو - وب روت را نشنیده و سعی دارد با همین توهم به پیش بروند و نمایندگان خود را نیز متوهم کند که البته برخی نیز شده اند .
بماند که محصولات شرکتهایی مانند AVG , G-Data , Avast و مشابه ، هم از سابقه و هم کیفیت بهتری نسبت به کسپرسکی برخوردار بوده و کاربران بیشتری نیز دارند .
هر چند این شرکتها نیز در فروش محصولاتشان با مشکلات جدی روبرو هستند و انتظاری نیز از آنها نمی رود .
نه امنیت موضوع پیش پا افتاده ای است که محصول هر شرکتی را استفاده نمود و نه کاربرها و شرکتها پولهای باد آورده دارند که با خرید محصولات بی کیفیتی آن را دور بریزند و نه وقت اضافه دارند که هر روز دستشان به کامپیوتر خانگی و شرکتی یا شبکه شرکت و سازمانشان بند باشد .
متن گزارش خبالپردازی کسپرسکی در مورد افزایش فروش در اروپا و آمریکا
اخبار مرتبط :
نفسهای کسپرسکی به شماره افتاد .
محصولات ۲۰۱۲ کسپرسکی را آنلاین بخرید .
آیا کسپرسکی ورشکسته می شود ؟
استفاده کسپرسکی از هورداد
گیگابایت قرارداد با کسپرسکی را فسخ کرد .
کسپرسکی نام خرده فروشان روستایی را هم در وب سایتش درج می کند .
گردهمایی محرمانه کسپرسکی در ایران
تهاجم کسپرسکی به کسب و کار نمایندگانش !!
شرکتهای بیشتری روابط با کسپرسکی را کاهش دادند .
کسپرسکی اشتباه خود را به طرز بدی اصلاح نمود .
برای چندمین بار یکی دیگر از توزیع کنندگان کسپرسکی از دست رفت .
جستجوی خبرهایی با عنوان کسپرسکی در دیسنا
دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات
- ۹۰/۰۶/۰۷
