دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

کسپرسکی خالی بند استخدام می کند .

دوشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۰، ۰۶:۰۷ ق.ظ

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan

به گزارش دیسنا به نقل از کسپرسکی ، این شرکت که تا دیروز با ارائه گزارشات مختلف این توهم را در خود ایجاد کرده بود که در خاورمیانه ، غرب آسیا و شمال ( شاخ ) آفریقا فروش بالایی دارد  ، بعد از لو رفتن این موضوع که کلیه این اطلاعات و گزارشات ( حتی آنهایی که به موسساتی مانند گارتنر و IDC ارائه داده است . )  دروغ و جهت فریب کاربران و همکاران بوده است  ، هم اکنون برای تهییج و ترغیب نمایندگان جهت ادامه و یا آغاز مجدد همکاری ، گزارشی مبنی بر افزایش فروش در اروپا و آمریکا منتشر کرده است .



شرکت کسپرسکی که تا دیروز فقط در برخی کشورهای خاورمیانه و غرب آسیا ( پاکستان و افغانستان ) و مخصوصآ ایران ( به دلیل تحریم ) و یا عدم دسترسی مناسب به محصولات شرکتهای معتبر و بین المللی و یا ارائه قیمتهای بسیار بسیار پایین توانسته بود برخی کاربران ( غیر حرفه ای و آماتور ) را به استفاده از محصولات خود ترغیب نماید ، بعد از اینکه بخشی از نمایندگانش در این مناطق ارتباط با کسپرسکی را کاهش داده و یا قطع نمودند ، دیگر نمی توانست اقدام به انتشار گزارشی مبنی بر افزایش فروش در این منطقه کند ، زیرا دیگر خیلی واضح بود که این گزارشات چیزی بیش از یک فریبکاری نیست  و به همین دلیل ادامه دروغ پردازی های خود را به دیگر نقاط دنیا معطوف کرده است .

مناطق جدید اروپا و آمریکا می باشد .

البته این گزارش برای این نیست که کاربران اروپا و آمریکا کسپرسکی خریداری کننده ، که آنها هنوز اینقدر بی عقل نشده اند ، بلکه برای کاربران ( ساده لوه ) همین منطقه خاورمیانه و ایران است ، زیرا بسیاری از کاربران به شرکتهایی اعتماد می کنند و محصولاتی را خریداری می کنند که بیشترین فروش را در اروپا و آمریکا دارند و مورد اعتماد کاربران آن مناطق هستند ، مخصوصآ کاربران حرفه ای و مدیران شبکه شرکتها و سازمانها .

و جالب اینکه در همین اروپا که کسپرسکی مدعی شده در سال 2011 با رشد مواجه بوده است :

-  چرا مسئول دفتر انگلستان این شرکت بی کاری ( کمک به همسر در منزل ) را به همکاری با کسپرسکی ترجیح داده و از حضور در دفتر کارش سر باز زد ؟

مدیر منطقه انگلستان کسپرسکی Kaspersky UK Office هم این شرکت را ترک کرد .

 و در همین اروپای پر فروش نیز  برای مثال در کشور انگلستان چند توزیع کننده کسپرسکی ارتباط با این شرکت را به طور کامل قطع کردند .  ( شوخی : شاید فروش خیلی بالایی داشته اند و نتوانسته اند پاسخ مشتریانشان را بدهند .)

 توزیع کننده انگلستان کسپرسکی از دست رفت .

قطعآ کاربرانی که در مورد امنیت و آنتی ویروس اطلاعاتی دارند و به دنبال محصول با کیفیت و معتبر می گردند و یا کارشناس خبره در زمینه امنیت اطلاعات می باشند ، از خود خواهند پرسید ، چگونه کسپرسکی ( کاسپرسکی ) که کلی ادعای فروش و رشد در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا را داشته است و برای رسیدن به این هدف ( والا ) فعالیت بسیار وسیعی هم در این منطقه کرده ، وقتی در این منطقه محصولاتش به فروش نمی رود ، چگونه کاربران و مدیران شبکه شرکتها و سازمانها در اروپا و آمریکا که از لحاظ دانش و اطلاعات در سطح بالاتری بوده و دسترسی آسان تری به محصولات کمپانی های معتبر و بزرگ دارند و اطلاعاتشان نیز بسیار مهمتر است ، به گفته کسپرسکی چگونه استفاده از محصولات شرکت روسی کسپرسکی را به محصولات شرکتهای بزرگ و معتبر ترجیح می دهند  ؟؟؟!!!!

اگر چنین چیزی صحت داشته باشد آیا آن مدیران شبکه نیز دچار توهم شده اند ؟

چگونه شرکتی که کیفیت محصولاتش حتی برای استفاده یک کاربر خانگی عادی در پاکستان ، افغانستان و ایران نیز مناسب نیست ، در دیگر نقاط دنیا و سخت تر از آن بر روی دیگر محصولات مخصوصآ محصولات شرکتی و سازمانی توانسته رشد داشته باشد ؟

 حتی اگر بگوییم محصولات خانگی و شرکتی باید جداگانه بررسی شوند ، در بخش محصولات شرکتی نیز نه کیفیت ، نه اعتماد ، نه اعتبار و نه ویژگی های نرم افزاری کسپرسکی قابل رقابت با محصولات شرکتهای بزرگ و معتبر بین المللی نیست و شاید بتوان گفت حتی مقایسه آنها نیز کار اشتباهیست ، چون اصولا قابل مقایسه نیستند . ( مقایسه موتور 3 چرخ با ماشین فراری )

به هر شکل کاربران و مدیران شبکه شرکتها و سازمانها حتی در کشورهایی مانند ایران نیز با این شگردها به سادگی فریب نمی خورند .


جالب است بدانید شرکت کسپرسکی در تبلیغات و فایلهای جدیدی که به نمایندگانش ارائه داده ، کارش از توهم و خیالپردازی نیز گذشته و این موضوع را ذکر کرده که دومین فروشنده بزرگ محصولات آنتی ویروس خانگی در آمریکا می باشد .  ( حداقل خود این شرکت اعتراف کرده در بخش محصولات تحت شبکه فروشی ندارد که کاملا هم طبیعیست . ) ولی به هر شکل :

مشخص است مدیر عامل و مسئولین این شرکت روسی دچار توهم شدیدی شده و نامهای بزرگ و بسیار معتبری مانند ترندمیکرو - سایمنتک - ترندمیکرو - وب روت را نشنیده و سعی دارد با همین توهم به پیش بروند و نمایندگان خود را نیز متوهم کند که البته برخی نیز شده اند .

بماند که محصولات شرکتهایی مانند  AVG , G-Data , Avast و مشابه ، هم از سابقه و هم کیفیت بهتری نسبت به کسپرسکی برخوردار بوده و کاربران بیشتری نیز دارند .

هر چند این شرکتها نیز در فروش محصولاتشان با مشکلات جدی روبرو هستند و انتظاری نیز از آنها نمی رود .

نه امنیت موضوع پیش پا افتاده ای است که محصول هر شرکتی را استفاده نمود و نه کاربرها و شرکتها پولهای باد آورده دارند که با خرید محصولات بی کیفیتی آن را دور بریزند و نه وقت اضافه دارند که هر روز دستشان به کامپیوتر خانگی و شرکتی یا شبکه شرکت و سازمانشان بند باشد .

متن گزارش خبالپردازی کسپرسکی در مورد افزایش فروش در اروپا و آمریکا

اخبار مرتبط :


نفسهای کسپرسکی به شماره افتاد .


محصولات ۲۰۱۲ کسپرسکی را آنلاین بخرید .


آیا کسپرسکی ورشکسته می شود ؟


استفاده کسپرسکی از هورداد


گیگابایت قرارداد با کسپرسکی را فسخ کرد .


کسپرسکی نام خرده فروشان روستایی را هم در وب سایتش درج می کند .


گردهمایی محرمانه کسپرسکی در ایران


تهاجم کسپرسکی به کسب و کار نمایندگانش !!


شرکتهای بیشتری روابط با کسپرسکی را کاهش دادند .


کسپرسکی اشتباه خود را به طرز بدی اصلاح نمود .


برای چندمین بار یکی دیگر از توزیع کنندگان کسپرسکی از دست رفت .


جستجوی خبرهایی با عنوان کسپرسکی در دیسنا



دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی