دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

نفسهای کسپرسکی به شماره افتاد .

يكشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۰، ۰۳:۲۹ ب.ظ

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan

"کسپرسکی حداقل 50 درصد تخفیف می دهد ."

به گزارش
دیسنا ، این آخرین خبر از کسپرسکی است که در وب سایت دفتر جعلی روابط عمومی کسپرسکی ( ایتنا ) منتشر شده و نشان می دهد فشار کاهش فروش بالاخره کار خود را کرده .

امروز یکی از دلایلی که کاربران خانگی و شرکتی دیگر کسپرسکی را نمی خرند این است که احساس می کنند سرشان کلاه رفته و یا فکر کنند که خیلی باید بی سواد باشند که محصولات این شرکت روسی را خریداری کنند .

دیگر دلایل عدم تمایل کاربران برای خرید محصولات کسپرسکی در خبرهای قبلی ذکر شده و دیگر به آن نمی پردازیم .


شرکت روسی کسپرسکی که با کاهش شدید فروش مواجه بود و با اعمال سیاستهای تشویقی مختلف هم برای نمایندگان و تا حدی هم برای خریداران سعی نمود تا جلوی کاهش فروش خود را بگیرد ، در نهایت و به دلیل عدم موفقیت سیاستهایش مجبور شد یک تخفیف بسیار زیاد بر روی محصولات خود ارائه دهد تا حداقل تلاش کند تا به طور کامل از بازار ( ایران ) خارج نشود .

جالب اینکه این تخفیف از 50% شروع می شود !!!!!! یعنی 70 یا 80 % هم تخفیف ارائه می شود.

البته درست است که درخواست دهندگان خرید کسپرسکی تعدادشان بسیار بسیار کم و عمومآ کاربران و مدیران شبکه ای که از امنیت و آنتی ویروس سر رشته ای ندارند هستند ، ولی این تخفیف ضربه دیگری به باقی مانده شبکه نمایندگان این شرکت نیز می باشد .

زیرا هم اکنون کاربران نسبت به کیفیت پایین نرم افزار کسپرسکی آگاهی داشته و خریدار کمی برای محصولات این شرکت پیدا می شود و این تخفیف باعث می شود تا سود فروشندگان بیش از پیش کاهش یابد .

جالب اینکه یکی از آخرین تخفیفهای کسپرسکی را فروشندگان این شرکت طی هماهنگی که با یکدیگر انجام داده بودند ، اطلاع رسانی نکردند و به قول معروف سود ان را خودش توزیع کنندگان به جیب زدند  ، ولی امروز وضع بسیار متفاوت است .

اوضاع برای کسپرسکی و نمایندگانش آنقدر بد است که اگر حرکتی نکند دیگر نه مشتری برای این شرکت باقی می ماند و نه همکاری که بخواهد کسپرسکی را پیشنهاد دهد .

از طرفی تبلیغات و ارائه محصول توسط توزیع کننده آنلاین ( هرچند با نام جعلی ) نشان می دهد کسپرسکی در صدد است تا کلیه همکاران و خرده فروشان خود را به نوعی دور بزند ، کاری که پیش از این کسپرسکی با شرکت آواژنگ سیستم ، اولین نماینده خود در ایران انجام داد .

برای مثال اگر هم کاربر و مدیر شبکه آماتوری راضی شود محصول کسپرسکی خریداری کند و براساس لیست قیمت پایه برای محصول کسپرسکی باید 2 میلیون تومان هزینه کند و 30% تخفیف فروشنده باشد ، با این سیاست و تخفیفی که بالای 50% می باشد ، قیمت پروژه به زیر 1 میلیون تومان می رسد و در نتیجه بیش از 50% از سود فروشنده نیز کاسته می شود .

ولی آیا پارامتر قیمت به تنهایی می تواند کسپرسکی را نجات دهد روشی که پیش از آن هم در ایران و هم در دیگر کشورها آزمایش شده و نتایج آن منفی بوده است ؟

ضرب المثل انگلیسی می گوید " ما پول مفت نداریم جنس ارزان ( بی کیفیت ) بخریم . "

این موضوع را نیز نباید نادیده گرفت که فروشنده به دلیل تعداد بسیار زیاد دیگر خرده فروشان کسپرسکی که مخصوصآ با مشکل فروش نیز مواجه هستند مجبور است خدمات پشتیبانی را به صورت رایگان به خریدار ارائه دهد .

و مشکل دقیقآ اینجاست که ، پشتیبانی محصولات شرکت روسی کسپرسکی به دلیل کیفیت پایین نرم افزارها و ضعف ارائه خدمات پشتیبانی توسط این شرکت ، کار آسانی نیست و دردسرهای بسیاری دارد و هزینه ای حتی تا بیش از 2 برابر قیمت محصول خریداری شده برای فروشنده داشته و مهمتر از آن اعتبار فروشنده به این دلیل که محصول بی کیفیت و ضعیفی به خریدار خود ارائه داده زیر سوال می رود .

در حال حاضر بهترین فرصت است تا نمایندگان و خرده فروشانی که کسپرسکی را به کاربران ناآگاه خود پیشنهاد می دهند ، یک محصول معتبر و با کیفیت به مشتریان خود پیشنهاد و ارائه دهند تا در سالهای آینده با یک مشتری راضی روبرو باشند و نه یک مشتری ناراضی که بدترین ضربه به اعتبار و کسب و کار است ، و چه بهتر که محصول پیشنهادی ، متعلق به بزرگترین و معتبر ترین شرکتهای امنیتی دنیا باشد که بسیاری از شرکتها و سازمانها دنیا به آنها اعتماد دارند و از طرفی محصول را با معتبر ترین گارانتی محصولات آنتی ویروس ایران به کاربر ارائه دهند تا هم از اصل و معتبر بودن نرم افزار خیالشان راحت باشد و هم از خدمات پشتبانی آن ، نه اینکه محصول را از فروشندگان بی اعتبار به کاربر ارائه دهند که نتیجه آن مشخص است ، یعنی مواجه با کلی لایسنس بلاک شده و یا عدم ارائه خدمات پشیبانی مناسب که نتیجه ای به جزء بی آبرویی برای فروشنده ندارد .


دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات


وقتی آنتی ویروس با گارانتی دورانتاش می خری .
خیالت از اصل بودن محصول راحته
خیالت از خدمات پشتیبانی راحته
همیشه و همه جا تو رو حمایت میکنه.



  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی