دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

۶۱ مطلب در فروردين ۱۳۸۹ ثبت شده است

خبرگزاری امنیت اطلاعات ، شرکت دورانتاش برترین عرضه کننده محصولات نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس در ایران توزیع نسخه های جدید محصولات آنتی ویروس شرکت سایمنتک را آغاز نمود .

شرکت دورانتاش برترین شرکت توزیع کننده محصولات آنتی ویروس می باشد که حدود 40 نوع محصول نرم افزاری آنتی ویروس  را عرضه می نماید .

با توجه به استفاده 100% کاربران و خریداران انواع نوت بوک و نت بوک ، این شرکت همچنین با تعدادی از شرکتهای توزیع کننده و عرضه کننده نوت بوک قرارداد همکاری دارد که در این طرح به خریداران محصولات این شرکتها از طریق فروشندگان طرف قرارداد کارت تخفیف ( جهت خرید با تخفیف محصولات آنتی ویروس ) ارائه میشود که کاربران از حداقل 20 هزار تومان تخفیف بهره مند می شوند و تا این لحظه ارسال این محصولات نیز برای این دسته از کاربران به رایگان انجام می پذیرد .

شرکت دورانتاش همچنین سعی در توزیع پر فروش ترین و معتبر ترین محصولات آنتی ویروس دنیا در ایران نموده است که از آن جمله می توان به محصولات آنتی ویروس شرکتهای Symantec ) Norton ) و Trend Micro ( PC-Cillin ) اشاره نمود که از پر فروش ترین و معتبر ترین محصولات آنتی ویروس با میلیونها کاربر در دنیا می باشند . ( بالای 1 میلیارد نفر از خدمات این 2 شرکت استفاده می نمایند . )

برای نمونه اکثر شرکتهای بزرگ تولیدکننده سخت افزار و نوت بوک مانند لنوو - ایسر - اچ پی - فوجیتسو- اسوس - دل - BENQ  - Gateway - Intel  با شرکت سایمنتک و  نیز با شرکت ترند ماکرو قرارداد همکاری دارند ( سیسکو ) .

بسیاری از شرکتهای بزرگ آی تی نیز با این 2 شرکت قرارداد همکاری فنی دارند که میتوان به Microsoft - IBM - Avepoint - SUN - LINUX اشاره نمود .

مجموع فروش این 2 شرکت چیزی حدود 65 % بازار آنتی ویروس دنیا را شامل میشود . ( 35% سایمنتک و 30% ترند ماکرو ) .
محصولات شرکتهای سایمنتک ( سیمانتک ) - ترند ماکرو ( پی سی سیلین ) - کسپرسکی - وب روت - زوم آلارم - نود  ESET - 32 - بیت دفندر - AVG - پاندا - اف-سکیور - نرم افزار بهینه ساز ویندوز تیون آپ - جی دیتا - آویرا - و آوست از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت دورانتاش می باشند  .

توجه : محصولات شرکت مک آفی McAfee بدلیل اعمال تحریم سخت گیرانه از طرف شرکت مک آفی متاسفانه قابل استفاده ( ثبت و بروزرسانی ) برای کاربران ایرانی نمی باشند ،و به همین دلیل  توسط شرکت دورانتاش ارائه نمی شوند .

همچنین این شرکت اولین شرکت معتبر در زمینه فروش محصولات نرم افزاری بصورت ارسال با ایمیل Digital Delivery در ایران می باشد و در این زمینه همکاری نزدیکی با شرکت DigitalRiver - Element5 دارد و در همین راستا تعدادی از محصولات خود را فقط بصورت دیجیتال دلیوری Digital Delivery  به کاربران و همکاران ارائه می نماید .

این شرکت بعد از ارائه نسخه های جدید نرم افزاری آن را بدون هیچگونه واسطه ای در اختیار کاربران و شبکه فروش همکاران خود در ایران قرار می دهد .

شرکت دورانتاش : 

- اولین شرکت ارائه دهنده موبایل سکیوریتی نسخه 9 کسپرسکی
- اولین شرکت ارائه دهنده ترند ماکرو اینترنت سکیوریتی ( پرو ) 2010 : همراه با موبایل سکیوریتی رایگان
- اولین شرکت ارائه دهنده اینترنت سکیوریتی 2010 کسپرسکی
- اولین شرکت ارائه دهنده کسپرسکی PURE 
- اولین شرکت ارائه دهنده محصولات آنتی ویروس جی دیتا
- اولین شرکت ارائه دهنده محصولات آنتی ویروس ویژه دفاتر و شرکتهای کوچک SMB
- اولین شرکت ارائه دهنده نورتون 360 نسخه 4
- اولین شرکت ارائه دهنده محصولات آنتی ویروس شرکت وب روت Webroot  در ایران ( محصولات این شرکت از موتور ویروس یاب سوفوس استفاده می نمایند و بهترین ضد جاسوس افزار در دنیا می باشد . )

بزودی این شرکت با توجه به درخواست و استقبال کاربران ، اقدام به ارائه محصولات شرکت مایکروسافت Microsoft از جمله نسخه های مختلف ویندوز سرور و ویندوز هفت 7 می نماید .

سیستم درخواست محصول و خرید از شرکت دورانتاش که از طریق وب سایت این شرکت می باشد نیز بسیار ساده و کاربر پسند می باشد و در عرض 30 ثانیه می توانید اقدام به ثبت سفارش خود نمائید .

همچنین بزودی بخش انگلیسی وب سایت شرکت راه اندازی می شود که شامل مشخصات دفاتر این شرکت در کشورهای آمریکا  - امارات متحد عربی - پاکستان و کانادا می باشد .

هدف این شرکت ارائه بهترین محصولات با بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش به کاربران و همکاران عزیز می باشد .

شا و پیروز

www.Durantash.com
www.NOvirus.ir
www.ddn.ir

کسپرسکی kaspersky - f-secu





کلمات کلیدی :
Symantec - Norton - TrendMicro - Trend Micro - Kaspersky - McAfee - avast - Avira - bitdefender - G-Data - Gdata - f-secure - Zonealarm - Panda - Pandasecurity - Tune-Up -  AVG - Grisoft - Webroot - Sophos - Microsoft - babylon - NOD32 - ESET - Alwil - Softwin - Durantash - USA- Canada - UAE - Middle East - Iran - Pakistan - Digital Delivery - Element5 - Digital river - آنتی ویروس - ضد ویروس - ویروس یابی - تروجان - هکر - کرک - لایسنس - سرقت اطلاعات - نفوذ به کامپیوتر - شبکه - نرم افزار - سخت افزار - کسپرسکی - کاسپرسکی - کسپراسکی - ناد32 - نود32 - سایمنتک - سیمانتک - ماکروسافت - میکروسافت - مک آفی - آوست - آویرا - ترند ماکرو - پی سی سیلین - دورانتاش - نورتون - بیت دفندر - پاندا - اف سیکور - وب روت - روت کیت - ایران - دیجیتال دلیوری - خاورمیانه - آمریکا - کانادا -
  • دیسنا امنیت اطلاعات

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت AV-TEST.org  ، محصولات آنتی ویروس سیمانتک مقام اول را در ارائه سریعترین بروزرسانی ها  برای مقابله با ویروسهای جدید و تعداد بسیار بالای بروزرسانی ها و آپدیت کسب نمود ، البته این شرکت در هفته ها و ماه های گذشته نیز به این رتبه دست پیدا نموده است .

  • دیسنا امنیت اطلاعات
خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش ، در این هفته 3 کمپانی بزرگ آی تی برای نقصهای امنیتی کشف شده در نرم افزارها و تجهیزات خود بروزرسانی های مهمی را ارائه نمودند .

شرکت ماکروسافت برای اینترنت اکسپلورر 8

شرکت سیسکو برای تجهیزات شبکه وایرلس

و شرکت اوراکل صاحب جاوا برای نقص امنیتی کشف شده در برنامه جاوا

به تمام کاربران و کلیه مدیران شبکه توصیه می گردد حتمآ در صورتی که نرم افزارها و تجهیزاتی مورد استفاده آنها شامل این بروزرسانی ها می شوند اقدام به آپدیت آنها نمایند .

باید توجه داشت همواره بروزرسانی و آپدیت نرم افزارها و سخت افزارهای مورد استفاده چه در محیط های خانگی و یا شبکه دارای اهمیت فوق العاده ای می باشد و از سوء استفاده نفوذگران و هکرها و خرابکاران به سیستم و سرقت اطلاعات و یا آلوده نمودن سیستمها تا حد زیادی جلوگیری می نمایند .

رعایت این موارد بعلاوه استفاده از نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس نقش بسزایی در حفظ و نگهداری اطلاعات و داده ها و در نتیجه کاهش هزینه ها برای افراد و شرکتها دارد .

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش
www.irvirus.ir
www.virusinfo.ir
کسپرسکی kaspersky - f-s
واحد اطلاع رسانی شرکت دورانتاش
www.NOvirus.ir
www.Durantash.com


  • دیسنا امنیت اطلاعات
خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت شرکت ای ست ESET ( ارائه کننده محصولات نود 32 ) ، این شرکت نسخه نهایی شده محصول جدید برای میل سرورهای Microsoft Exchange ارائه نمود .


در این نسخه ویژگی های جدید حفاظت بلادرنگ و مبارزه با هرزنامه ها و بد افزارها وجود دارد .

سان دیگو - آمریکا : شرکت ای ست پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و آنتی ویروس اعلام کرد محصول جدید ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server  ارائه نموده است .

این محصول نیز بر اساس موتور جستجوی ThreatSense ارائه شده است .

با استفاده از این تکنولوژی که بر روی محصول میل سکیوریتی شرکت نود 32 ارائه شده است از ورود اسپمها و ایمیهای آلوده و بد افزارها به ایمیلهای کاربران جلوگیری می شود .

این نسخه از محصول امنیتی شرکت ESET  بر روی نرم افزارهای Exchange 5.5 - 2000 - 2003 - 2007 - 2010  نصب می گردد .

ویژگی ها و مشخصات محصول جدید شرکت ESET به این قرار می باشد :

New features of ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server include:

  • Improved antivirus and antispyware protection against evolving threats
  • New antispam protection integrates technologies such as RBL, DNSBL, fingerprinting, reputation checking, content analysis, Bayesian filtering, rules, manual whitelisting/blacklisting to ensure maximum detection of email threats
  • Greylisting is available as an additional layer of antispam protection
  • Transport layer protection increases scalability and performance
  • Improved scanning of email database
  • Flexible message quarantine rules allow many-to-one or one-to-one mapping between recipient email address and quarantine mailboxes
  • New anti-stealth technology protects against emerging rootkits
  • Self-defense prevents malicious software from degrading the effectiveness of protection
  • Intuitive mail server performance monitoring and statistics simplify management
  • ESET SysInspector and ESET SysRescue simplify system diagnosis and recovery

Key benefits include:

  • Proactive protection against emerging threats, without waiting hours or days for signature updates
  • Light system footprint with minimal impact on mail server performance
  • Fast and effective messaging security that is easy to deploy and manage

متن و منبع خبر

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش
www.irvirus.ir
www.virusinfo.ir

واحد اطلاع رسانی دورانتاش
www.Durantash.com
www.NOvirus.ir

 

کسپرسکی kaspersky - f-secure - zonalarm- syma


  • دیسنا امنیت اطلاعات
خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وبلاگ شرکت ترندماکرو TrendMicro Weblog  یک ویروس بوت نت جدید نو ظهور با نام TROJ_DLOADE.ATJ در شبکه های P2P  در حال گسترش است .

این بوت نت بعد از نصب و نفوذ به سیستم جای نفوذ را برای تروجان ها و ویروسهای دیگر و همچنین هکرهای دیگر باز می کند تا به کامپیوتر و اطلاعات کاربر دسترسی داشته باشند و از این راه اقدام به سرقت اطلاعات کاربران می نمایند.

این تروجان هنگام بازدید از وب سایتهای آلوده باعث آلودگی کامپیوتر کاربر می شود .
بعد از آلوده شدن کامپیوتر ، کامپیوتر کاربر هنگام اتصال به اینترنت به سرورهایی که هکرها در نظر دارند وصل شده و اطلاع می دهد که با موفقیت به ویروس آلوده شده و هکرها از شبکه ای که به این وسیله درست نموده اند برای اهداف خود استفاده نمایند .

همچنین کامپیوتر ها بعد از آلوده شدن به این ویروس بطور خودکار به وب سایتهای آلوده وصل می شود .

ویروس TROJ_DLOADE.ATJ در حال حاضر توسط ترند میکرو به عنوان BKDR_HELOAG.SM شناسایی شده است.


متن و منبع خبر

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش
www.irvirus.ir
www.virusinfo.ir

درباره شرکت ترند ماکرو :

آزمایشگاههای ترند ماکرو TrendLabs ارائه کننده نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم‌ها در برابر تهدیداتی همچون ویروس‌ها، جاسوس افزارها، بدافزارها، نفوذگران، کلاهبرداری‌ها و هرزنامه‌ها است. محصولات آزمایشگاه ترندماکرو دارای بالاترین نرخ حفاظت از سیستم‌ها و سریع‌ترین زمان نشان دادن عکس‌العمل در برابرتهدیدات هستند. این محصولات برای کاربران خانگی، شرکت‌های کوچک و متوسط، سازمان‌های بزرگ و کاربران موبایل ارائه می‌گردند. فناوری حفاظتی ترند ماکرو همچنین در بسیاری از محصولات و خدمات شرکت‌های امنیتی سراسر جهان به کار گرفته می‌شود و بصورت 24 ساعت و 7 روز هفته بالاترین سرویس امنیتی می باشد .
این شرکت در سال 1988 تاسیس شده و در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در شهر توکیو – ژاپن می باشد .

محصولات آنتی ویروس خانگی این شرکت دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشند .

در بعضی از کشورها مانند ایران و استرالیا محصولات این شرکت را با نام پی سی سیلین PC-Cillin می شناسند .

این شرکت پیشرو در استفاده از تکنولوژی Cloud Computing در سیستمهای حفاظتی می باشد .
طبق برنامه این شرکت با فروش 2 میلیارد دلاری در سال 2012 در صدر شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس در دنیا قرار می گیرد .

این شرکت در حال حاضر دومین عرضه کننده بزرگ محصولات امنیتی و آنتی ویروس در دنیا می باشد . 

شرکت دورانتاش عرضه کننده محصولات شرکت ترند ماکرو در ایران می باشد .








  • دیسنا امنیت اطلاعات
خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش : کنترل سیستم عامل مکینتاش بوسیله ویروس HellRTS

خبر در حال آماده سازی می باشد .

متن و منبع خبر
  • دیسنا امنیت اطلاعات
خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت شرکت ترند ماکرو ، شرکت ترند ماکرو دومین عرضه کننده بزرگ محصولات امنیتی و آنتی ویروس در دنیا نسخه جدید محصول آنتی ویروس موبایل خود را معرفی نمود .
Trend Micro Mobile Security

در این نسخه حفاظت از انواع ویروسها و تهدیدات موبایل ، Anti-Phishing برای حفاظت از سایتهای آلوده هنگام کشت و گذار در وب ، کنترل والدین ( جلوگیری از دسترس کودکان به اطلاعات و تماسها ) - Remote data wipe  پاک نمودن اطلاعات موبایل در صورتی که موبایل به سرقت برود . - ضد هرزنامه و اسپم اس ام اس - و رمزگزاری برای سیم کارت برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به سیم کارت موجود می باشد .

این نسخه از آنتی ویروس موبایل شرکت ترند ماکرو بر روس انواع سیستم عاملهای ویندوز موبایل و سیمبین قابل نصب و اجرا می باشد .

همچنین کاربرانی که اقدام به خرید محصول اینترنت سکیوریتی پرو 2010 شرکت ترند ماکرو نمایند می توانند از موبایل سکیوریتی این شرکت و 2 گیگا بایت فضای وب به رایگان استفاده نمایند .

محصولات شرکت ترندماکرو در ایران توسط شرکت دورانتاش عرضه می گردد .

متن و منبع خبر

درباره ترند ماکرو ( پی سی سیلین )
شرکت ترند ماکرو در سال 1988 در شهر لس آنجلس آمریکا توسط Steve و Jenny چانگ و Eva chen تاسیس شد .

این شرکت اولین محصول آنتی ویروس خود با نام PC-Cillin پی سی سیلین را در سال 1990 به بازار عرضه نمود که بسیار پر فروش بود و طرفداران بسیاری را بخود جلب نمود .

اولین آنتی ویروس برای حفاظت از سرورها 1 سال بعد در سال 1991 توسط این شرکت عرضه شد .

در سال 1992 دفتر مرکزی این شرکت چند ملیتی به شهر توکیو- ژاپن منتقل شد .

در سال 1996 محصولات آنتی ویروس  تحت شبکه و شرکتی این شرکت جایگاه خاصی در دنیا پیدا نمود .

شرکت ترند ماکرو به عنوان یکی از برترین عرضه کنندگان محصولات امنیتی و آنتی ویروس در دنیا در حال حاضر ارتباط بسیار نزدیکی با بسیاری از شرکتهای بزرگ آی تی دارد .

از شرکتهایی که در حال حاضر با این شرکت همکاری فنی و تجاری دارند می توان به شرکتهای سیسکو - آی بی ام - اچ پی - ماکروسافت - سان میکرو سیستم - ایسوس - سامسونگ - کمپانی بزرگ Wipro و دهها شرکت دیگر نام برد .

این شرکت در حال حاضر بعد از شرکت سایمنتک دومین عرضه کننده محصولات آنتی ویروس در دنیا می باشد . که طبق برنامه تا سال 2012 در این زمینه رتبه اول را کسب می کند .

محصولات خانگی این شرکت دارای قابلیت های بساری می باشد که می توانید به دیگر یاداشتهایی که در بخش اخبار وب سایت شرکت دورانتاش یا وبلاگ این شرکت است مراجعه نمائید .

یکی از ویژگی های بسیار مهم و جالب توجه محصولات خانگی این شرکت امنیت بسیار بالای لایسنسهای محصولات می باشد .

همچنین ارائه موبایل سکیوریتی رایگان و 2 گیگا بایت فضای وب رایگان بر روی نسخه های اسنترنت سکیوریتی پرو 2010 این شرکت .

همچنین قیمت بسیار مناسب از دیگر ویژگی های این محصولات می باشد .

یکی دیگر از محصولات منحصر بفرد این شرکت ، محصولات آنتی ویروس و امنیتی ویژه مراکز داده و سرورهای مجازی می باشد که باعث شده این شرکت با بسیاری از Data Center های دنیا قرارداد همکاری داشته باشد .

شرکت ترند ماکرو و محصولات آن توانسته جوایز بسیاری را کسب کند .  مشاهده

تیم مدیریتی شرکت ترند ماکرو   مشاهده

این شرکت در حال حاضر حدود 5000 کارمند دارد که 1000 نفر از آنها بعنوان تیم تخصصی این شرکت در مراکز آزمایشگاهی ترند ماکرو موسوم به TrendLabs مشغول به کار می باشند .

مشاهده

محصولات این شرکت جهت حفاظت از کاربران در برابر انواع تهدیدات و ویروسها و بد افزارها از تکنولوژی شبکه هوشمند حفاظتی بهره می برند .

آزمایشگاههای ترند ماکرو TrendLabs ارائه کننده نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم‌ها در برابر تهدیداتی همچون ویروس‌ها، جاسوس افزارها، بدافزارها، نفوذگران، کلاهبرداری‌ها و هرزنامه‌ها است. محصولات آزمایشگاه ترندماکرو دارای بالاترین نرخ حفاظت از سیستم‌ها و سریع‌ترین زمان نشان دادن عکس‌العمل در برابرتهدیدات هستند. این محصولات برای کاربران خانگی، شرکت‌های کوچک و متوسط، سازمان‌های بزرگ و کاربران موبایل ارائه می‌گردند. فناوری حفاظتی ترند ماکرو همچنین در بسیاری از محصولات و خدمات شرکت‌های امنیتی سراسر جهان به کار گرفته می‌شود و بصورت 24 ساعت و 7 روز هفته بالاترین سرویس امنیتی می باشد .
این شرکت در سال 1988 تاسیس شده و در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در شهر توکیو - ژاپن می باشد .
محصولات امنیتی ویژه این شرکت برای مراکز داده و سرورها و فضای مجازی منحصر بفرد می باشد .
محصولات آنتی ویروس خانگی این شرکت نیز دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشند .

در بعضی از کشورها محصولات این شرکت را با نام پی سی سیلین PC-Cillin می شناسند .


این شرکت پیشرو در استفاده از تکنولوژی Cloud Computing در سیستمهای حفاظتی می باشد .
طبق برنامه این شرکت با فروش 2 میلیارد دلاری در سال 2012 در صدر شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس در دنیا قرار می گیرد .

این شرکت در حال حاضر دومین عرضه کننده محصولات امنیتی و آنتی ویروس در دنیا می باشد .












  • دیسنا امنیت اطلاعات


خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت Microsoft  ، شرکت ماکروسافت خبرنامه امنیتی ماه April 2010 خود را منتشر نمود .

در این خبرنامه شرکت ماکروسافت اقدام به معرفی بروزرسانی های مهم این ماه و ماه مارس نموده است .
قابل ذکر است شرکت ماکروسافت در ماه مارس 2010 تعداد بسیار زیادی آپدیت بسیار مهم و امنیتی را برای کاربران سیستم عاملهای ویندوز و آفیس خود ارائه نمود .

در ماه ماس حتی برای اولین بار این شرکت بدلیل حساسیت یکی از بروزرسانی ها خارج از قایده و برنامه ریزی های 3 شنبه هر ماه اقدام به انتشار بروزرسانی برای اینترنت اکسپلورر نمود .

همچنین در 13 آوریل 2010 این شرکت 25 بروزرسانی بسیار مهم Critical را بر روی وب سایت خود منتشر نمود .

راه اندازی مرکز سریع پاسخگویی در وب سایت توییتر از دیگر اخبار شرکت Microsoft بوده است

سال 2010 با حملات بسیار به وب سایتها و کاربران و سرقت بسیار زیاد اطلاعات و الودگی بیش از اندازه ویروسها سال بسیار بدی را برای کاربران و هم برای شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس نوید می دهد .

همچنین حملات و تهدیدات موبایل با رشد قابل ملاحظه ای روبرو بوده است .
در این میان بجز تاکید مجدد بر استفاده از نرم افزارهای آنتی ویروس ، تاکید بیشتری بر آپدیت و بروزرسانی های نرم افزارها و سیستم عاملها شده است .

بروزرسانی های ارائه شده برای محصولات شرکتهای سان میکرو سیستم ( جاوا ) - ماکروسافت ( ویندوز و مجموعه نرم افزارهای آفیس ) - آدوبی  از آن جمله است .

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش
واحد اطلاع رسانی دورانتاش
www.irvirus.ir
www.virusinfo.ir

متن و منبع خبر
کسپرسکی kaspersky - f-secure - zonalarm- symantec - norton - trojan - virus- online free antivirus license - durantash


  • دیسنا امنیت اطلاعات

Symantec Research Labs Previews an Innovative Approach to Mobile Security

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش ، به نقل از وب سایت سامینتک Symantec ، در چشم انداز سال 2010 صحبتهای زیادی در مورد فناوری های جدیدی که به تامین امنیت مشتریان و ارائه خدمات مدیریتی کمک می کند نمودیم .


و روز به روز تعداد و شکل خطرات و تهدیدات روز به روز گشترده تر و پیچیده تر می شود .

در نمایشگاه Innovation Showcase at Vision ما بحث مشتری محوری و ارائه رویکردهای نوآورانه را بیش از بیش دنبال نموده و مد نظر قرار دادیم و این کار در آزمایشگاهای تحقیقاتی سایمنتک نیز مورد نظر بوده است .

با رشد و توسعه استفاده از گوشی های موبایل و گوشی های هوشمند ، خطرات و تهدیدات جدیدی رشد و نمود پیدا کردند که باعث شد ما به فکر امنیت این سیستمها باشیم .
استفاده از رویکرد SMRS  ( که تا اکنونAlign Right در نرم افزارهای آنتی ویروس PC ما استفاده میشده است ) بر روی سیستمهای موبایل از آن جمله است .
باید  توجه داشت آزمایشگاه های سایمنتک یک سازمان تحقیقانی جهانی می باشد .

SMRS  یک روش خلاقانه می باشد که در آزمایشگاه های شرکت سایمنتک براساس طرح های مبتکرانه ابداع گشته است .

SMRS is one of several innovative research efforts underway within  SRL,  Symantec’s global research organization. SRL plays a critical role in our customer-centric approach to innovation. By developing and commercializing next-generation technologies for use across our business areas, SRL ensures the company’s long-term leadership and helps our customers stay ahead of their future business and technology needs. Numerous SRL technologies have been commercialized across our businesses. One example of an effort that began as a research project within SRL is Online Family.Norton, Symantec’s revolutionary new online safety service.   

متن و منبع خبر

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش
www.irvirus.ir
www.virusinfo.ir

واحد اطلاع رسانی شرکت دورانتاش
www.durantash.com
www.NOvirus.ir

کسپرسکی kaspersky - f-secure - zonalarm- syma




  • دیسنا امنیت اطلاعات
خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت شرکت سایمنتک بزرگترین عرضه کننده نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس برندگان جوایز رویایی استفاده کنندگان خلاق از محصولات این شرکت را معرفی نمود .


Symantec Announces 2010 Visionary Award Winners

این جایزه به متخصصان فناوری اطلاعاتی از شرکتهای Qualcomm - Lone Star College System - Maine Medical Center و  Alaska Airline بدلیل ابداع خلاقیت استفاده از محصولات و خدمات شرکت Symantec سامینتک اهدا شد .

14 آوریل 2010 - لاس وگاس - چشم انداز سایمنتک در سمیناری که با شرکتی بخشی از مشتریان امریکای شمالی این شرکت برگزار شد به شرکتهای برگزیده بدلیل استفاده خلاقانه از محصولات و خدمات این شرکت جوایزی را اهداء نمود .
بیش از 50 سازمان و شرکت از بین هزاران شرکت و سازمان استفاده کننده از خدمات این شرکت نامزد دریافت جوایز شده بودند .
نحوه انتخاب جوایز بر اساس  اندازه سازمان یا شرکت - نو آوری در فن آوری - میزان ارزش کسب و کار بوده است .

Symantec 2010 Visionary Award Winners:

  • IT Leader of the Year Visionary: Brian K. Baker, Vice President of IT and Global Operations and Services, Qualcomm Incorporated
  • Security Optimization Visionary B. Nishae Brooks, Systems Administrator II, Office of Technology Services, Lone Star College System
  • Data Center Optimization Visionary: Joe Donahue, Storage and Backup Administrator, Maine Medical Center
  • Services Optimization Visionary: Steven Mullinax, Manager of IT Systems Management, Alaska Airlines
این جایزه نمادی برای تشویق شرکتها برای کاهش هزینه ها - ریسک های کسب و کار - افزایش بهره وری و ارائه خدمات مناسب تر به مشتریان می باشد .

درباره سیمانتک

سیمانتک یک رهبر جهانی در زمینه تامین امنیت ، ذخیره سازی و سیستم های راه حل های مدیریت برای کمک به مصرف کنندگان و سازمانها در امنیت و مدیریت اطلاعات  است. نرم افزار و سرویس ما در برابر خطرات بیشتر در نقاط بیشتر ، بیش تر به طور کامل و موثر حفاظت ، امکان اعتماد به نفس هر جا که اطلاعات استفاده شده است و یا ذخیره می شود. اطلاعات بیشتر در دسترس است www.symantec.com.


شرکت Symantec در حال حاضر بزرگترین شرکت عرضه کننده نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس با فروشی بالای 6 میلیارد دلار در سال می باشد .

محصولات آنتی ویروس خانگی این شرکت با نام نورتون شناخته می شوند .

شرکتهای ترند ماکرو و مک آفی به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند .

متن و منبع خبر

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش
www.irvirus.ir    www.virusinfo.ir
واحد اطلاع رسانی دورانتاش

کسپرسکی kaspersky - f-secure - zonalarm- syman


  • دیسنا امنیت اطلاعات