دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت AV-TEST.org  ، محصولات آنتی ویروس سیمانتک مقام اول را در ارائه سریعترین بروزرسانی ها  برای مقابله با ویروسهای جدید و تعداد بسیار بالای بروزرسانی ها و آپدیت کسب نمود ، البته این شرکت در هفته ها و ماه های گذشته نیز به این رتبه دست پیدا نموده است .


شرکت سیمانتک ( سایمنتک ) بزرگترین عرضه کننده محصولات امنیتی و آنتی ویروس در دنیا با حدود 7 میلیارد دلار فروش در سال می باشد که  طبق بررسی موسسه AV-TEST.ORG در فاصله 1 هفته تعداد 2000 آپدیت برای محصولات ضد ویروس خود ارائه نموده است .

این تعداد آپدیت چیزی در حدود 10 تا 20 برابر تعداد بروزرسانی های محصولات شرکتهای دیگر مانند مک آفی - کسپرسکی - آویرا - جی دیتا - بیت دفندر و پاندا می باشد .

قابل ذکر است محصولات جدید ارائه شده در سال 2010 توسط این شرکت دارای قدرت بسیار بالای شناسایی ویروسها و تهدیدات وب و محیط دیجیتالی و دارای استفاده بسیار کمتر از منابع سیستم می باشد .

همچنین در نسخه های جدید محصولات شرکت سیمانتک سرعت اسکن فایلها نیز افزایش پیدا نموده است .

این شرکت در محصولات جدید خود از تکنولوژی های جدید در شناسایی ویروسها و تروجانها استفاده نموده است که امنیت بسیار بیشتری را برای میلیونها استفاده کننده از محصولات سیمانتک در تمام دنیا به ارمغان آورده است  .

2 محصول نورتون  اینترنت سکیوریتی 2010 و نورتون 360 نسخه 4 از محصولات جدید ارائه شده می باشند که محصول نورتون 360 نسخه 4 دارای قابلیتهای بسیار بیشتری برای حفظ و نگهداری سیستم و پشتیبان گیری از داده ها و امنیت اطلاعات می باشد .

استفاده از تکنولوژی SONAR 2 Behavior و Web Repotation و سیستم جمع آوری هوشمند بد افزارها و فایلهای مشکوک از آن جمله است که تاثیر بسزایی در شناسایی بسیار سریع تهدیدات توسط آزمایشگاه های شرکت سایمنتک و به طبع آن محصولات آنتی ویروس این شرکت می باشد .

همچنین بر روی این محصول 2 گیگا بایت فضای وب امن رایگان ارائه می شود .

قابل ذکر است شرکت سایمنتک و شرکت ترندماکرو ( دومین عرضه کننده بزرگ محصولات آنتی ویروس در دنیا ) سیستم تست بروزرسانی دارند که اطمینان بسیار بالایی را برای بروزرسانی مطمئن به کاربر ارائه می دهند .

2 شرکت Symantec و  Trend Micro در مجموع چیزی حدود 65 تا 70 % بازار محصولات آنتی ویروس را در دنیا در اختیار خود دارند .

30 % دیگر عمدتآ در اختیار شرکتهای مک آفی - سوفوس -
AVG و کسپرسکی  می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت سیمانتک Symantec و ترند ماکرو ( پی سی سیلین )  مراجعه و یا با شرکت دورانتاش ، عرضه کننده محصولات این شرکتها در ایران تماس بگیرید .

منبع خبر

خبرگزاری امنیت اطلاعات
www.irvirus.ir
www.virusinfo.ir

واحد اطلاع رسانی دورانتاش
www.Durantash.com

کسپرسکی kaspersky - f-secu


سمانتک


  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی