دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

گردهمایی محرمانه کسپرسکی در ایران

يكشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۰، ۰۲:۲۶ ق.ظ

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan
ظاهرآ کاهش فروش محصولات کسپرسکی بجزء دفتر خاورمیانه کسپرسکی ، نمایندگان این شرکت را نیز مجبور کرد تا عکس العملی از خود نشان دهند .

به همت شرکت کامگارد ، یکی از توزیع کنندگان کسپرسکی در خاورمیانه و غرب آسیا ، همایشی محرمانه جهت بررسی بازار وخیم کسپرسکی در خاورمیانه و مخصوصآ ایران برگزار شد .


در این همایش نمایندگانی از اکثر شرکتهای فعال در زمینه فروش محصولات کسپرسکی شرکت نمودند .

به لحاظ برخی حوادث و حساسیتها هیچ خبری و اطلاع رسانی درباره برگزاری این همایش منتشر نشد .

سیاستهای ضعیف و مشکلات نرم افزارهای آنتی ویروس کسپرسکی باعث شده تا این شرکت با کاهش شدید فروش ، کاهش همکاری و قطع ارتباط نمایندگان روبرو شود و به همین دلیل در این همایش سعی شد تا کمی به نمایندگان باقی مانده کسپرسکی امیدواری داده شود و از طرفی به طور نمایندگان کسپرسکی آماده باشند تا با ورود محصولات کمپانی های معتبر و بین المللی به بازار ایران مقابله کنند .

البته شرکت کامگارد به خوبی می داند در حال حاضر بسیاری از همین نمایندگان کسپرسکی در حال همکاری با دیگر شرکتها و توزیع کنندگان محصولات امنیتی و آنتی ویروس می باشند .

هر چند باید گفت برخی از خرده فروشان و نمایندگان به دلیل ارائه ضمانت نامه هایی به توزیع کنندگان کسپرسکی ، خود را مجبور به همکاری با توزیع کنندگان و شرکت روسی کسپرسکی می دانند ولی برخی از آنها با همه مشکلات و به دلیل درخواست مشتریانشان مجبور به ارائه محصولات دیگر شرکتهای امنیتی شده اند و موضوع دیگر اینکه با فروش بسیار ضعیفی که کسپرسکی در حال حاضر دارد اگر توزیع کنندگان از ارائه محصول به همین تعداد اندک از نمایندگانی که فقط محصولات کسپرسکی به فروش می رسانند هم خودداری کنند ، به طور کلی باید کسب و کار خود را تعطیل کنند .

در حال حاضر بجزء شرکتهای تریلیوم ، کامگارد و الحسانی ، دیگر نمایندگان تاثیرگذار کسپرسکی همکاری با دیگر شرکتهای عرضه کننده محصولات ضد ویروس را در برنامه های خود قرار داده و این موضوع مخصوصآ به شرکت اماراتی کامگارد که
همکاری نزدیکی با دفتر خاورمیانه کسپرسکی دارد و در ظاهر فقط با کسپرسکی همکاری می کند ، فشار زیادی وارد می کند .

ولی چرا ظاهرآ :  طبق بررسی های انجام شده توسط دیسنا ، چند شرکت فعال در امر فروش محصولات امنیتی و ضد ویروس مشکوک وجود دارند که به احتمال بسیار زیاد یکی از آنها متعلق به شرکت کامگارد می باشد . - شرکت کامگارد از ترس عکس العمل شرکت کسپرسکی سعی دارد تا فقط فروش محصولات کسپرسکی را ادامه دهد و همکاری با دیگر شرکتهای امنیتی را با نامهای دیگر انجام دهد .

قابل ذکر است تا چندی پیش شرکت کامگارد تنها توزیع کننده کسپرسکی در منطقه خاورمیانه بود ، ولی سیاستهای ضعیف و اشتباه این شرکت کوچک اماراتی و همچنین خود کسپرسکی باعث شد تا شرکت کسپرسکی دیگر امیدی به شرکت کامگارد نداشته باشد و و در نهایت کسپرسکی طی سیاستی جدید در مرحله اول توزیع کنندگان آنتی ویروس خانگی و شرکتی را جدا نمود و در مرحله بعدی 2 توزیع کننده جدید محصولات شرکتی به این منطقه اضافه کرد تا شاید با شلوغ جلوه دادن بازار کسپرسکی ، کاربران را تحت تاثیر قرار داده و رونقی به فروش خود بدهد .

این فعالیتها همزمان شد با حذف نام نمایندگانی که با شرکت کسپرسکی قطع ارتباط کرده بودند و درج نام خرده فروشان و برخی نامهای جعلی در بخش نمایندگان وب سایت کسپرسکی جهت عدم فاش شدن نام و تعداد نمایندگانی که با کسپرسکی قطع ارتباط نموده بودند .

شرکتهای پارس آتنا دژ ، کارنما رایانه ، دورانتاش ، گلدن سیستمز ، آواژنگ سیستم ، داده پردازی دوران ، کامپیوتر لینکس خاورمیانه از جمله شرکای کسپرسکی می باشند که همکاری با دیگر شرکتهای امنیتی را آغاز نموده و امیدی به آینده کسپرسکی و حفظ مشتریان کسپرسکی خود ندارند .

( برخی از این شرکتها هنوز لوگوهای شرکتهای جدید را در وب سایت خود درج نکرده اند ، ولی با مراجعه به خبرهای قبلی دیسنا متوجه می شوید که این نمایندگان با چه شرکتهایی قرارداد منعقد نموده اند .)

( شرکت پارس آتنا دژ در اعتراض به سیاستهای اشتباه و دخالتهای بی مورد کسپرسکی برای حدود 1 سال لوگوی کسپرسکی را از وب سایت خود حذف نمود و 6 ماه نمی گذرد که مجددآ فقط نام و لوگوی کسپرسکی را اضافه نموده است  .)

باید توجه داشت بسیاری از سیاستهای کسپرسکی باعث بی اعتبار شدن کسب و کار نمایندگان و همکارانش شده است که همکاران این شرکت بخوبی در جریان آنها می باشند .

و دیگر اینکه شرکت کامگارد برای چندین سال متمادی از سال 2008 بعنوان برترین شریک تجاری شرکت کسپرسکی معرفی شده است ، و وقتی این شرکت کوچک اماراتی با این اوضاع فروش بعنوان برترین شریک تجاری کسپرسکی معرفی می شود ، نشان می دهد باید به آمار ارائه شده در تبلیغاتی که کسپرسکی در مورد فروش بالا و یا حتی تعداد بالای کارمندان خود ( 2300 نفر ) می کند شک و تردید نمود .

( بدیهیست بسیاری از اطلاعات ارائه توسط کسپرسکی جعلی و تقلبی می باشد .)

در بین این شرکتها دورانتاش بدلیل ارائه برترین و معتبر ترین راهکارها و سرویسهای امنیتی و ذخیره سازی ابری مورد توجه خاص کاربران ، شرکتها و سازمانها قرار گرفته و از طرفی برخی از راهکارهای ارائه شده توسط این شرکت انحصارآ در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا توزیع می گردد .

محصولات کمپانی های ترندمیکرو ، سایمنتک ، وب روت ، ای وی جی ، جی دیتا ، بولگارد و بسیاری از شرکتهای دیگر ، توسط شرکت دورانتاش ارائه و پشتیبانی می شوند تا کاربران را در همه محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابر مورد حفاظت قرار دهند .

پشتیبانی 24 ساعته / 7 روز هفته شرکت دورانتاش جزء برترین خدمات پشتیبانی ارائه شده در ایران می باشد و در بخش آموزش و اطلاع رسانی نیز بجزء آموزشهای کامل این شرکت به کاربران ، وب سایت دیسنا در حال ارائه آخرین اخبار و اطلاعات امنیت فناوری اطلاعات می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت
دورانتاش به نشانی www.DDN.ir  و یا www.Durantash.com  مراجعه نمائید .

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

www.DISNA.ir

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی