دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

Symantec در صدر تستهای دنیس تکنولوژی

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۷ ب.ظ
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از Dennis Technology .


توجه : درج نتایج مقایسه ای نشان دهنده تائید آنها توسط دیسنا نیست .

DENNIS TECHNOLOGY LABS LOGOSymantec


محصولات آنتی ویروس سایمنتک موفق به کسب برترین رتبه در تستهای وب سایت دنیس تکنولوژی ( Dennis Technology ) شد .

وب سایت دنیس تکنولوژی که در زمینه انجام تستهای مقایسه ای فعالیت دارد ، بر روی 3 گروه از آنتی ویروسهای خانگی ، دفاتر کاری کوچک و متوسط و شرکتهای بزرگ مقایسه ای را منتشر کرده است که در زیر می توانید به آنها دسترسی داشته باشید  .


Download Home Anti-Virus Protection

Download Small Business Anti-Virus Protection




این در حالی است که سایمنتک به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات آنتی ویروس در دنیا و یکی از 3 غول امنیتی اهمیتی برای تستهای مقایسه ای قائل نبوده و به تازگی نیز نامش از وب سایت مقایسه آنتی ویروسهای AV-Comparatives حذف شده است .

تحقیقات نشان داده برخی شرکتهای کوچک عرضه کننده آنتی ویروس با پرداخت مبالغی به برخی وب سایتها انتشار نتایج را براساس سیاستهای مورد نظر خود تغییر می دهند .

تاریخ نشان داده است نه تنها شرکتهای کوچک عرضه کننده آنتی ویروس قادر به تامین امنیت کاربران به بهترین شکل نیستند و از طرفی بسیاری از این تستها و وب سایتها معتبر نمی باشد ، کاربران آگاه نیز برای خرید و تهیه محصول امنیتی به سراغ کمپانی های معتبر این حوزه می روند .

سایمنتک - ترندمیکرو - مکآفی - و در نهایت سوفوس و وب روت جزء معتبرترین شرکتهای امنیتی هستند و رقابت اصلی در بازار امنیت نیز عمومآ بین 3 شرکت  اولیست که نام برده شدند .

در این میان شرکتهای کوچک عرضه کننده ضد ویروس و بیشتر از همه شرکت روسی کسپرسکی با خبر سازی کذب و ارائه آمارهای غیر واقعی سعی دارند تا طوری وانمود کنند که شرکتهای بزرگی هستند تا شاید بتوانند اعتماد کاربران را جلب کنند و بهتر است گفت سعی دارند تا با فریب کاربران محصولات خود را به فروش برسانند .

رشد کمی و حتی به ظاهر کیفی شرکتهای تولیدکننده آنتی ویروس باعث شده تا مصرف کنندگان ضد ویروس خود متوجه شوند که عموم شرکتهای تازه تاسیس و کوچک قادر به تامین امنیت کاربران و ارائه محصولات و پشتیبانی مناسب نبوده و بیش از پیش به شرکتهای بزرگ بین المللی اعتماد کنند و همین مسئله رشد فروش غولهای امنیتی را سرعت بخشیده است .

از میان محصولات کمپانی های بین المللی ، محصولات شرکتهای ترندمیکرو ، سایمنتک و وب روت به صورت معتبر با گارانتی دورانتاش در ایران قابل تهیه است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.durantash.com و یا www.NOvirus.ir مراجعه نمائید .

اخبار مرتبط :

قانون ارائه خدمات و سرویس به کاربران ایرانی ابلاغ شد .

اخبار تستهای مقایسه ای در دیسنا

اخبار سایمنتک در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی