دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

شرکت امنیتی دورانتاش ( نماینده رسمی شرکت جی دیتـا در ایـران ) نسخه 2012 آنتی ویروسهای خانگی این شرکت آلمـانی را ارائه داد .



شرکت دورانتاش از اواخر سال 2009 مسئولیت توزیع محصولات شرکت جی دیتا را در ایران پذیرفته است و تمام محصولات این کمپانی آلمانی را که شامل محصولات آنتی ویروس خانگی و شرکتی می شود ارائه می دهد .


شرکت جی دیتا در محصولات خود علاوه بر استفاده از 2 موتور ویروس یاب شرکتهای آوست و بیت دفندر برای حفاظت بیشتر از کاربرانش از تکنولوژی های ابری و Cloud Computing و رفتار شنایی نیز استفاده می نماید .

این شرکت چندی پیش یک نرم افزار افزودنی رایگان برای مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و موزیلا فایرفاکس ارائه داد که با استفاده از تکنولوژی ابر ، کاربران را در برابر تهدیدات وب مورد حفاظت قرار می دهد .


همچنین این شرکت به زودی محصولات جدید شامل آنتی ویروس موبایل و امنیت ابری را ارائه می دهد که به زودی جزئیات آن از طریق شرکت دورانتاش منتشر می شود .


محصولات این شرکت در اکثر تستهای مقایسه ای توانسته با شناسایی درصد بسیار زیادی از تهدیدات و ویروسها ، رتبه های اول و یا دوم را کسب کند .


محصولات این شرکت الارقم استفاده از 2 موتور جستجو ، بسیار سبک تر از برخی آنتی ویروسها می باشد که نتایح آن در تستهای وب سایت AV-TEST نیز موجود می باشد .


آپدیت برنامه به صورت خودکار و بدون نیاز به دانلود و نصب Release جدید ، سرعت اسکن قابل تنظیم ، بررسی و اسکن سیستم در زمانهایی که کاربر با رایانه کار نمی کند ، حفاظت بیشتر از فعالیتهای مالی و بانکی آنلاین ، سیستم مونیتورینگ جدید مخصوص زمانهایی که منابع سیستم کاهش یافته است ، دارای 2 کنسول مدیریتی معمولی و تحت وب و نصب بسیار آسان ، برخی از ویژگی های محصولات آنتی ویروس خانگی و شرکتی جی دیتـا G-Data می باشد .



G Data InternetSecurity 2012

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره محصولات این شرکت به نشانی www.GDATA-SOFTWARE.ir و برای خرید محصولات این شرکت با شرکت دورانتاش به نشانی www.DDN.ir مراجعه نمائید .

دورانتاش www.DDN.ir

دیسـنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت فناوری اطلاعات
  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی