دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

Trend Micro
شرکت امنیتی ترندمیکرو Trend Micro رهبر جهانی تامین امنیت اینترنت درباره زلزله و تسونامی اخیری که در کشور ژاپن روی داده است اطلاعیه ای منتشر نمود .

به ادامه مطلب مراجعه نمائید .


شرکت ترندمیکرو که دفتر مرکزی آن در شهر توکیو ژاپن می باشد اعلام کرد الارقم وقوع زلزله و تسونامی در ژاپن ارائه خدمات و سرویسهای این شرکت بدون وقفه ادامه دارد و عملیات پشتیبانی مانند گذشته به تمام کاربران ارائه می شود .

این شرکت اعلام کرد الارقم وقوع زلزله سهمگین و تسونامی و اختلال در برخی ارتباطات و حمل و نقل ، خدمات پشتیبانی این شرکت به مانند قبل می باشد و از این بایب هیچگونه آسیب جانی و مالی به این شرکت وارد نشده است .

این شرکت اعلام کرد در صورت نیاز دیتا سنترهای پشتیبانی کننده به سرعت وارد مدار شده و نگرانی برای کاربران وجود ندارد .

همچنین این شرکت در جهت کاهش مصرف انرژی ، کارمندان این شرکت را به استفاده از نور خورشید در طول روز و همچنین ارائه دورکاری ( کار از راه دور ) تشویق می کند .

همچنین سیستم و شبکه حفاظتی هوشمند این شرکت به طول کامل در دسترس کاربران می باشد و در حال ارائه خدمات مربوطه می باشد .
Cloud Computing Security


شرکت ترندمیکرو اعلام کرد حتی در صورت بروز مشکل در برخی دیتا سنترها در ژاپن ، تمام تدابیر اندیشیده شده است و این شرکت دارای تعداد زیادی دیتا سنتر در نقاط مختلف دنیا می باشد که بدون وقفه به کاربران خدمات ارائه می دهند .

همچنین شرکت ترندمیکرو Trend Micro اعلام کرد مبلغ 1 میلیون ین در جهت کمک به زلزله زدگان و آسیب دیدگان از زلزله و تسونامی اختصاص داده است و برنامه های حمایتی دیگری نیز در نظر گرفته است .

این شرکت از تمام افرادی که در این زمان دشوار افکار و شیوه های خوبی دارند تشکر نموده و در صورت لزوم اطلاع بیشتری منتشر می کند .


شرکت امنیتی ترندمیکرو دارای طیف وسیعی از راهکارهای امنیتی و ذخیره سازی براساس ابر می باشد که با گارانتی و پشتیبانی فنی شرکت دورانتاش www.DDN.ir ارائه می شوند .

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA

اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir

Durantash
  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی