دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

Trend Micro
شرکت امنیتی - ژاپنی ترندمیکرو Trend Micro در حال حاضر یکی از پیشرو ترین شرکتهای دنیا در عرضه تامین امنیت سیستمهای کامپیوتری ، رایانه های همراه ، گوشی های هوشمند ، مراکز داده ( Data Center ) ، محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابر Cloud می باشد .
Trend Micro Cloud Security
راهکارهای منحصر به فرد این شرکت مخصوصآ در بخش مراکز داده و ایستگاه های کاری باعث شده است تا طیف وسیعی از شرکتها و سازمانهای معتبر راهکارهای این شرکت را برای تامین امنیت کاربران و اطلاعات خود انتخاب نمایند .

راهکارهای امنیتی این شرکت برای محیطها و سرورهای مجازی و محیطهای ابر Cloud Computing که براساس ابر Cloud Security می باشند جزء برترین راهکارها و در برخی موارد جزء معدود راهکارهای موجود می باشد که توسط شرکتها و سازمانها و مراکز داده معتبر مورد استفاده قرار می گیرد .

مدیر عامل و یکی از موسسان این شرکت ( خانم اوا چن ) در مقاله ای اقدام به بررسی وضعیت ارائه خدمات امنیتی در محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابر نموده است که مطالعه آن را به کارشناسان کامپیوتر و امنیت توصیه می کنیم .

لینک مقاله خانم اوا چن

لینک 2

شرکت امنیتی ترندمیکرو دارای طیف وسیعی از راهکارهای امنیتی و ذخیره سازی براساس ابر می باشد که با گارانتی و پشتیبانی فنی شرکت دورانتاش www.DDN.ir ارائه می شوند .

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA

اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir

Durantash
  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی