دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی
دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

بانک Firstbank برای تامین امنیت کاربران خود قرارداد همکاری با شرکت Prevx که در حال حاضر بخشی از شرکت امنیتی وب روت Webroot ( بزرگترین شرکت خصوصی عرضه کننده آنتی ویروس در آمریکا ) منعقد نمود .
طی این قرارداد کاربران بانک FirstBank از خدمات امنیتی نرم افزار Prevx SafeOnline شرکت Prevx برای امنیت کاربران در محیط اینترنت و حفاظت از اطلاعات محرمانه ، مالی و بانکی بهره می برند .

Prevx LogoA wholy owned subsidiary of Webroot

امروزه بخش قابل ملاحظه ای از حملات و ویروسها و تروجانها بر روی سرقت اطلاعات مالی و بانکی متمرکز می باشند و سالانه میلیاردها دلار از کاربران به سرقت رفته و یا بابت سرقت اطلاعات به کاربران و شرکتها  و سازمانها خسارتهای هنگفتی وارد می شود و در برخی موارد قابل جبران نمی باشد .

یکی از معروف ترین این حملات ، استفاده از تروجانها و ویروسهای خانواده زئوس می باشد که تعداد بسیار زیادی از کاربران را تحت تاثیر قرار داده است .

از طرفی استفاده از خدمات آنلاین بانکی به شدت رو به گسترش است و با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه شده است و به همین منظور تامین امنیت کاربران در محیطهای وب و اینترنت از اهمیت خاصی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد .

شرکت امنیتی وب روت Webroot نیز که در حال حاضر جزء معتبر ترین شرکتهای امنیتی در دنیا می باشد راهکارهای مختلفی برای تامین امنیت کاربران دارد که مورد استقبال کاربران نیز قرار گرفته است .

شرکت دورانتاش ارائه دهنده راهکارهای امنیتی وب روت Webroot در ایران می باشد .

منبع خبر

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA

اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir

Durantash

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی