دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

شرکت ESET مدیر عامل جدید خود را معرفی نمود .

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۸۹، ۱۱:۲۶ ب.ظ

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

شرکت امنیتی ESET  عرضه کننده اسلواکیایی آنتی ویروس مدیر عامل جدید خود را معرفی نمود .

ESET LLC

به گزارش دیسنا به نقل از شرکت دورانتاش ، Richard Marko مدیر عامل جدید این شرکت برنامه های خاصی برای توسعه شبکه فروش و مراکز تحقیق و تحلیل تهدیدات این شرکت و زیر مجموعه هایش دارد .

rmarko
Richard Marko به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت اعلام کرد ، هدف اولیه توسعه و گسترش مراکز تحقیق و توسعه و پژوهشی می باشد تا بتواند این شرکت را به عنوان یک شرکت پیشرو امنیتی مطرح نماید .

همچنین مارکو از برنامه این شرکت در افتتاح یک مرکز تحقیق و توسعه و تحلیل تهدیدات در شهر سان دیگو در ایالت کالیفرنیا پرده برداشت .

وظیفه این مرکز بجزء تجزیه و تحلیل تهدیدات ،  تعامل با مشتریان و کاربران و همچنین مراکز قانونگذاری ، دانشگاه ها ، مراکز ارائه دهنده خدمات اینترنتی و سایر سازمانهای مبارزه کننده با جرائم اینترنتی و کامپیوتری می باشد .

Richard Marko اعلام کرد این شرکت تمرکز خود را در سال 2011 بر روی راهکارهای امنیتی موبایلها و تبلتها قرار می دهد .

درباره ریچار مارکو :

Richard Marko is a graduate of Information Systems Department, Slovak Technical University in Košice (1996). He began his career with ESET during his college studies and is one of the co-authors of the ESET NOD32 Antivirus scanning engine. Initially, he held the post of Chief Software Architect of the scanning core and in 2008 became Chief Technology Officer. His works on antivirus have been published extensively at home and abroad. He has also given numerous lectures on heuristic algorithms at conferences like Virus Bulletin and AVAR.

درباره شرکت ESET :
شرکت اسلواکیایی ای ست در سال 1992 تاسیس شده است .
این شرکت محصولات خود را برای کاربران خانگی و موبایل و شرکتی ارائه نموده است و تاکنون توانسته با اتخاذ سیاستهای خاص در برخی کشورها به خوبی رشد کند .
طی گزارشی که چندی پیش در مورد اهداف این شرکت منتشر شده بود ، پرده از اهداف بلندپروازانه این شرکت برای کسب 50% بازار هند برداشته شد .

محصولات آنتی ویروس شرکت ای ست با نام تجاری ناد32 ( نود32 ) نزد کاربران شناخته شده می باشد که در ایران با پشتیبانی فنی و گارانتی شرکت دورانتاش ارائه می گردد .

درباره شرکت دورانتاش :

شرکت امنیتی دورانتاش از با سابقه ترین و معتبر ترین شرکتهای ارائه دهنده سرویسها و خدمات و محصولات امنیتی و آنتی ویروس در ایران می باشد .
این شرکت طیف وسیعی از محصولات و سرویسهای امنیتی را با پشتیبانی فنی به کاربران و شرکتهای ایرانی ارائه نموده است .

این شرکت اولین ارائه دهنده محصولات شرکتهای Webroot و G-Data در منطقه خاورمیانه ، تنها نماینده معتبر ارائه دهنده محصولات شرکتهای AVG , Symantec , NORTON و Trend Micro در ایران می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.Durantash.com  و یا www.NOvirus.ir
مراجعه نمائید .

منبع خبر


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA

اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir

ESET LLCDurantash



  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی