دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

در چند وقت اخیر صحبتها و گزارشهای بسیاری در مورد رکود در بازار آی تی IT و تجهیزات و خدمات رایانه و موبایل منتشر شده است .

با توجه به اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها به طور کلی هزینه های جاری افراد و  شرکتها افزایش می باشد و این مسئله تاثیر بسیار خوبی بر روی بازار محصولات آی تی و همچنین نرم افزارهای امنیتی خواهد گذاشت .

حال چرا تاثیر خوب ؟ تاثیر خوب برای فروشندگان می باشد ، زیرا با اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها کاربران و مدیران شرکتها و سازمانها پیش از پیش به فکر کاهش هزینه های خود خواهند افتاد و استفاده از ابزارهای دیجیتالی و آی تی باعث نزدیک شدن به اهداف کاربران و شرکتها در صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد .

در بخش آنتی ویروسها و نرم افزارها و راهکارهای امنیتی نیز ، با توجه به افزایش و رشد استفاده از کامپیوتر و تجهیزات دیجیتالی اولین مسئله تامین امنیت کاربران در محیطهای دیجیتالی و حفظ و نگهداری اطلاعات می باشد .

همچنین در این بخش شاهد رشد بیش از پیش هزینه های تعمیر و نگهداری کامپیوترها ، موبایلها ، شبکه ها و اطلاعات و داده ها خواهیم بود .

این مورد بجزء هزینه ای می باشد که تهدیدات و ویروسها و یا سرقت اطلاعات به ما تحمیل می کنند .
بهترین و ارزان ترین و از طرفی با صرفه ترین راه استفاده از راهکارهای امنیتی و ساده ترین آنها آنتی ویروس می باشد .

پس با اجرای این قانون شرکتهای عرضه کننده نرم افزارهای امنیتی آینده روشن تری در پیش خواهند داشت و با رشد قابل ملاحظه فروش روبرو خواهند بود .

محصولات و نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس با توجه به ماهیت و شکل نرم افزار و پشتیبانی ، قابل استفاده به صورت بدون کپی رایت و یا شیوه های دیگر نیستند یا به قولی سر شرکتهای امنیتی نمی توان کلاه گذاشت و در بدترین حالت کاربران مجبور به استفاده از آنتی ویروسهای  رایگان می باشند .

افراد و شرکتهایی هم که به نرم افزارهای جعلی و آلوده و کرک شده روی بیاورند در نهایت مجبور به هزینه برای درست نمودن خرابی ها می باشند . که در بیشتر مواقع هزینه ای چندین برابر هزینه یک نرم افزار امنیتی می باشد .

برای دریافت اطلاعات در مورد آنتی ویروسهای رایگان Free Antivirus - به لینک روبرو مراجعه نمائید .  لینک

در این میان چند مسئله مهم باید مورد توجه کاربران و شرکتها قرار بگیرد .

که مهمترین آنها دقت در خرید محصولات آنتی ویروس می باشد . به این منظور که اول از همه در انتخاب محصول دقت بسیار نمایند و خرید خود را از شرکتهای معتبر و با سابقه انجام دهند . و دوم اینکه شکل و نوع لایسنس را بررسی نمایند . یعنی در مورد لایسنس و محصولات اطلاعات صحیح جمع آوری کنند .

در این میان بهتر است محصولات شرکتهایی را خریداری نمائید که سابقه بیشتر و کیفیت بهتری دارند .

برای کسب اطلاعات در مورد انتخاب محصول آنتی ویروس به لینک روبرو مراجعه نمائید .   لینک

همچنین اطلاعات بیشتر را می توانید در این
لینک بیابید .   لینک

شرکتهای فروشنده سخت افزار نیز به دلیل استفاده بیشتر از کامپیوتر جهت صرفه جویی در هزینه ها با افزایش فروش روبرو خواهند شد و نباید از این بابت نگرانی داشته باشند .

با افزایش هزینه های زندگی ، افراد بیش از پیش در خرید محصولات دقت می کنند و سعی می کنند تا محصولات با کیفیت تری را خریداری نمایند و تا حد امکان فعالیتهای خود را از طریق اینترنت انجام دهند .

* درج نتایج مقایسه ای نشان دهنده تائید آنها توسط دیسنا ( پایگاه اطلاع رسانی امنیت فناوری اطلاعات ) نمی باشد .


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA
اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی