دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی
خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات به نقل از وب سایت خبری کسپرسکی ( کاسپرسکی ) ThreatPost ، طی گزارشی که Dasient در مورد آگهی های آلوده منتشر نمود ، نشان داده شده است که در روز حدود 1/3 میلیون آگهی آلوده توسط کاربران اینترنت مشاهده می شود .

بیشتر این آگهی ها در مورد آنتی ویروسهای جعلی و جلب نظر کاربران برای دانلود نرم افزارهای آلوده می باشد که خطرات بسیاری برای کاربران دارد .

طی این گزارش احتمال بازدید آگهی های آلوده در روزهای پایانی هفته 2 برابر می باشد .

حدود 97% از وب سایت شرکتهایی که در رده 500 شرکت مجله فورچون می باشند در معرض خطر از کار افتادن توسط تروجان های می باشند ( عمدتآ از طریق همکارانشان مانند جاوا و غیره )

69% وب سایتهای فورچون 500 از کدهای جاوا با منبع خارجی استفاده می نمایند  و 64% آنها از برنامه های کاربردی از رده خارج استفاده می نمایند .

حمله به وب سایتها و قراردادن آگهی های آلوده نیز یکی دیگر از خطرات می باشند که برای نمونه از قربانیان آن می توان به New York Times and Gawker media را نام برد .

استفاده از برنامه های آنتی ویروس و حفاظتی تنها یکی از راهکارهای مقابله با این نوع تهدیدات می باشد .

قابل ذکر است از طیق وب سایتهای آلوده انواع تروجان ها - ویروسها - ویروسهای بوت - روت کیت - سرقت اطلاعات و غیره انجام می شود و کامپیوتر کاربران آلوده می شوند .

خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی