دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

ویروس جدید ( کرم ) USB بزرگترین تهدید کامپیوترها

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۸:۲۹ ب.ظ
خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات به نقل از وب سایت Network world  ، شرکت مک آفی سومین عرضه کننده بزرگ نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس بعد از شرکتهای سیمانتک و ترندماکرو اعلام کرد که در 3 ماهه اول سایل 2010 ، یک کرم ( ویروس ) جدید بسیار خطرناک بعنوان بزرگترین تهدید شناخته شده است .

این کرم جدید از طریق حافظه های جانبی مانند فلش دیسک - کول دیسک - MP3 player - حافظه موبایل - حافظه دوربینهای دیجیتالی و ... منتقل می شود .

این ویروس بزرگترین تهدید 3 ماهه اول سال 2010 بوده است که باعص از کار انداختن بسیاری از کامپیوترها و حافظه های جانبی و قابل حمل شده است .

5 تهدید بزرگ دیگر نیز بوده است که مهمترین آنها بعد زا این ویروس  سرقت پسوردها و اطلاعات بوده است

همچنین تعداد هرزنامه ها و اسپمهای ارسالی در مدت 3 ماه تقریبآ ثابت بوده است و عمدتآ از چین - کره جنوبی و ویتنام ارسال شده اند .

همچنین مک آفی McAfee اعلام نمود برنامه های مخرب و هرزنامه ها در کشورهای تایلند - رومانی - فیلیپین - هند - اندونزی - کلمبیا - شیلی و برزیل بشدت رو به گسترش است .

یک فروشنده محصولات امنیتی نیز گفت یکی از بزرگترین معضلات دیگر هدایت کاربران به سمت وب سایتهای آلوده و حاوی کدها و برنامه های مخرب می باشد .

شرکت مک آفی یکی از بزرگترین شرکتهای عرضه کننده محصولات نرم افزاری امنیتی و آنتی ویروس در دنیا می باشد .
این شرکت در حال حاضر بعد از شرکتهای سایمنتک و ترندماکرو در رده سوم قرار دارد .

متاسفانه این شرکت بجز تحریم فروش محصولات به ایران ( jتقریبآ تمام شرکتهای بزرگ و مطرح عرضه کننده محصولات IT ) ثبت - رجیستر و بروزرسانی - آپدیت  محصولات خود را نیز برای کاربران ایرانی غیر ممکن نموده است .

محصولات این شرکت به همین دلیل توسط شرکت دورانتاش ( عرضه کننده برتر نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس در ایران ) عرضه نمی شود .

www.Durantash.com
www.NOvirus.ir
+98-21-88524693

خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی