دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

پشتیبان شبکه و کامپیوتر و آنتی ویروس

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۸۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

سلام.

دوستان - همیشه ی چیزی برام سوال شده بود . و اون اینکه چرا آدمایی مثل مدیرهای شبکه یا شرکتها و کسانی که کار کامپیوتر بخصوص تعمیرات و نگهداری شبکه انجام می دند بیشتر از همه تبلیغ آنتی ویروس و نرم افزار کرک شده رو می کنند .

جواب این سوال اوالش یکم برام سخت بود . چون همیشه فکر می کردم آدم همیشه باید

 انصاف داشته باشه و کسی نباید یک نفر دیگر رو با راهنمایی اشتباه و غلط گمراه کنه کاربر رو . ولی دیدم تو این دنیای وا نفسا خیلی ها فقط به فکر منافع خودشون هستند و هیچی دیگه براشون مهم نیست .

خوب معلومه ، جواب سوال من این بود : وقتی میشه گفت 98% مشکلاتی که برای کامپیوتر ما بوجود میاد از خرابی هست که ویروسها باعث و بانیش هستند .

و خرابی کامپیوتر یا شبکه ما باعث میشه بهر حال کسایی نونشون چرب و چیلی تر بشه شاید منم وسوسه بشم که آدمای اطرافم رو اشتباه راهنمایی کنم تا ی پولی از جیبشون در بیارم . اون هم نه کم . بلکه زیاد .

شما حساب کنید : هزینه ی آنتی ویروس بطور متوسط سالی 40 هزار تومن هست .

در صورتی که این هزینه تعویض یک ویندوز تو بعضی نقاط تهران هست البته + نصب دوباره نرم افزارها و تنظیمات و مصیبتهای بعدش ( البته برای کاربر نه برای مهندس یا تکنیسین تعمیرکار که پولش رو میگیره و حالش رو می بره ) .

حالا چرا این بندگان خدا به خودشون اجازه نمی دن که بگن اصلا آنتی ویروس استفاده نکنید . ( خوب معلومه ، چون اوضاع ویروسها اینقدر بد و خطرناک شده که شاید 1 ثانیه هم ی کایوتر بدون آنتی ویروس چه از مدل اورجینالش یا تقلبیش و کرک شدش دوام نمی آره . )

آنتی ویروس یا بهتر بگم نرم افزارهای غیر اورجینال هم که اوضاعشون کاملا معلومه . نه پشتیبانی دارند - نه بروزرسانی می شن - نه درست کار می کنند - خیلی وقتا تازه خرابکاری هم می کنند و راه رو برای دزدا کرکرها و هکرها و ویروسها باز می کنند .

حالا از من گفتن بود - هرکسی خربزه می خوره پای لرزش هم میشینه .

پس می بینید که در کل این هزینه ای که این شرکتها می میگیرند هیچی نیست در قبال کمکی که می کنند .

تو پست بعدی سعی می کنم مطالب بهتری بزارم .

شادو پیروز

سرما نخورید - هوا چند روزیه تو تهران حسابی سرد شده .

شب بخیر - بابای


  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی