دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

سریعتر پیش بریم !!!!!

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۱۲:۰۷ ق.ظ

سلام دوستان.

ببخشید که یکم دیر دارم مطلب میزارم ، یکم گرفتارم ، کار هم زیاد شده ولی از اونجایی که به خودم قول دادم تا این وبلاگا سره پا نگه دارم خیالتون از این بابت راحت باشه .

امروز داشتم فکر می کردم که اگه من بخام خیلی یواش و تاتی تاتی ایجا مطلب بزارم فایده نداره . یوقت ویروسا منم خوردن و من نتونستم وظیفم رو انجام بدم ، برای همین تصمیم گرفتم هرچی به ذهنم می رسه بنویسم .

همه ما حتمأ می دونیم که امروزه ویروسها یا همین بد افزارهای کامپیوتری چه بلاهایی سره ما میارن و متأسفانه بعضی ها درس نمی گیرند و بر طبل بدفهمی و نادانیشون می کوبن ، حالا چراشا من نمی دونم . !!!!!!!!

اینکه سرعت کامپیوترمون کُند میشه -  شماره سریالها - یوزرنیم - پسورد - شماره ها و پسوردهای اینترنت بانکمون به سرقت میره - اطلاعاتمون بصورت کُد در میاد - تمام شبکمون یکدفعه از هم می پاشه و همه کامپیوتر ها دیگه چیزی یه اسم شبکه نمیشناسن و یا فایلهای کامپیوتر یا موبایلمون پاک میشه یا خراب میشه و دیگه قابل استفاده نیست - اینکه یکدفعه می بینیم ایمیلهامون توسط یکی دیگه خونده میشه و پاک میشه یا ایمیلمون پر از ایمیلهای تبلیغاتی و زائد میشه و کلی از وقتمون بابت پاک کردنشون تلف میشه و این وسط به انواع و اقسام ویروس و تروجان و هزارتا دردو مرض دیگه گرفتار میشیم  - سرعت این اینترنتمون در حد لاکپشت میشه و میزاریمش تقصیر ISP محترم - یا هر چند دقیقه از اینترنت قطع میشیم - برنامه هایی که نصب می کنیم خوب اجرا نمیشه و در خیلی از موارد درست اجرا نمیشه - یا هارد کامپیوترمون یکدفعه پاک میشه یا حتی فرمت میشه - موبایلمون از کار میوفته!!! - همه شماره های تو موبایلمون پاک میشه ( واقعأ مصیبته ) و یا عکسهایی که مارو یاد خاطرات خوش گذشته میندازه و ممکنه دیگه هیچوقت اون خاطرات تکرار نشن ولی تو ی چشم بهم زدن پاک میشن و هزارو یک اتفاق دیگه که شاید به خودتون بگین خوب بعضیهاش برامون اتفاق نیوفتاده و بعضیهاش اوفتاده ، خوب ما باید حتمأ از یک راه کاری استفاده کنیم که این بلاها یرمون نیاد ؟ درسته؟ من هم نگم خوب میدونید که منظورم چیه !!! ( یکم عصبانیم ) آره کمترین کاری که میتونیم بکنیم ی نرم افزار بگیریم که تا این محیط رو برامون یکم امنش کنه . من خودم که خابم نمیره . خدا نکنه به این چیزا گرفتار بشید .

ولی خوب الان از هر چیزی باید ترسید ( مثل ایدز شده )

دیسکت - CD - DVD - cooldisk -flash disk - mp3 player - کول دیسک - سایتهای اینترنتی - ایمیلهای مشکوک - اجرای برنامه هایی که داخلشون فایل آلوده به ویروس هست - موبایل وPDA - bloutooth بلوتوس  و خیلی چیزهای دیگه که از هر کدوم فرار کنیم یکی دیگش مارو دچار ی عارضه بد میکنه .

برا همینه الان ماها بجز اینکه برای خودمون و سلامتیمون نیاز به ی واکسن و بیمه داریم برای حفظ خودمون تو دنیای مجازیمون نیاز به ی نرم افزار یا سخت افزاری داریم که کارو ایمن نگه داره - مارو - کامپیوترمون و موبایلمون ( چیزه دیگه ای به ذهنم نمیرسه) 

دیگه از ما گفتن بود .

تازه خیلیهاش نگفتم که شاید امشب بتونید یک چند ساعتی آروم بخوابید .

یک نصیحت بشنو از من کاندر ان نبود غرض-----------------------کن کنی رای مهمی تجربت از پیش کن

شاد و پیروز و سربلند باشید .

دوراونتاش


  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی