دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

OfficeScan is configured to provide the best malware protection

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۳۲ ب.ظ

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش .

Trend Micro OfficeScanFile:Trend Micro.svg


راهکارهای امنیتی و آنتی ویروسهای تحت شبکه آفیس اسکن یکی از راهکارهای حفاظتی ترند میکرو برای شبکه های بزرگ است که ویژگی های امنیتی مختلفی را در اختیار مدیران شبکه شرکتها و سازمانها قرار می دهد .

حفاظت از کاربران در همه محیطهای فیزیکی و مجازی ، دارای ماژولهای مختلف و البته منحصر بفرد مانند پتچ مجازی ، فایروال پیشرفته ( IDF ) ، همخوانی کامل با Cisco NAC و DLP اشاره نمود که تنها بخشی از ویژگی های راهکارهای Trend Micro Office Scan می باشند .

برخلاف شرکتهای کوچک عرضه کننده محصولات آنتی ویروس ، غولهای امنیتی و از جمله ترند میکرو راهکارهای متفاوتی را برای شبکه های مختلف طراحی و ارائه داده اند که در بخش ضد ویروسهای تحت شبکه می توان به Worry Free Business Security : WFBS ، Trend Micro Office Scan و Trend Micro Server Protection اشاره نمود .



از آنجایی که محصولات آفیس اسکن ترند میکرو برای شبکه های بزرگ و سازمانی طراحی شده است برخی مدیران شبکه که بخواهند به صورت کاملا حرفه ای آن را پیکربندی نمایند نیاز به راهنمایی داشته باشند .
البته بخشهای پشتیبانی و مطالب ( Documentation ) ترند میکرو بسیار غنی از مطالب بوده و استفاده از محصولات این شرکت در عین استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های امنیتی ، بسیار ساده می باشد .

ولی با این حال ما در این بخش 2 لینک قرار می دهیم که برای برخی مدیران شبکه شرکتها و سازمانهای استفاده کننده از محصولات این شرکت آموزنده خواهد بود .

در حالی که محصولات Trend Micro Worry Free Business Security یا به اختصار WFBS هم اکنون با ویندوز 8 و سرور 2012 همخوانی شده اند ، نسخه های بروزشده آفیس اسکن ترند میکرو که با این سیستم عاملها همخوانی شده باشد بزودی ارائه خواهد شد .

هم اکنون شما را دعوت به مشاهده لینکهای زیر می کنیم .




اخبار مرتبط :

اخبار ترندمیکرو در دیسنا

 
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی