دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش
File:Trend Micro.svg

شرکت ژاپنی ترند میکرو - عرضه کننده برتر محصولات و سرویسهای امنیتی و آنتی ویروس - اعلام کرد مشتریان آنتی ویروسهای تحت شبکه این شرکت ( Worry Free Business Security و Office Scan ) که از ویندوزهای اکس پی استفاده میکنند حداقل تا سال 2017 مورد حفاظت و پشتیبانی قرار میگیرند .

از آنجایی که این غول آنتی ویروس به طیف بسیار وسیعی از کاربران و شرکتها در 5 قاره دنیا خدمات ارائه می دهد اعلام کرد بعد از این تاریخ نیز به صورت موردی و Case By Case به مشتریان ویندوزهای اکس پی خدمات ارائه می دهد .

بسیاری از غولهای تکنولوژی و فناوری و صنایع دنیا از جمله مشتریان محصولات و سرویسهای شرکت ترند میکرو هستند .

شرکت دورانتاش - تنها توزیع کننده معتبر محصولات ترند میکرو در ایران - نیز اعلام کرد براساس سیاستهای شرکت ترند میکرو به همه مشتریانش سرویس و خدمات ارائه خواهد داد .

توجه :

اخیرآ مرکز ماهر خبری با عنوان "پشتیبانی محصولات ضد بدافزار از ویندزو XP  " منتشر کرده که در آن سعی شده طوری به خواننده القاء شود که ضد ویروسهایی بجزء کسپرسکی و بیت دفندر فقط تا 1 سال آینده از کاربران ویندوز XP پشتیبانی میکنند .

متاسفانه وب سایت مرکز ماهر بارها با انتشار مطالب نادرست و مبهم سعی در فریب کاربران ایرانی و حمله به کمپانی های بزرگ آنتی ویروس را داشته است .

جدا از این مسئله که دیسنا نتایج تستهای آنتی ویروس را به دلایلی که در یادداشتهای پیشین گفته مورد تائید قرار نمی دهد ، ماهر در این خبر در حالی از بیت دفندر و کسپرسکی به عنوان برترینهای وب سایت تست آنتی ویروس AV-TEST بر روی ویندوز XP نام برده که دیگر آنتی ویروسها مانند ترند میکرو نیز موفق به کسب بهترین نتایج در این تست شده است .

توجه
: درج نتایج مقایسه ای فقط جهت اطلاع رسانی است و نشان دهنده تائید آنها توسط دیسنا نیست .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی