دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

ATTK و HouseCall بهترین ابزارهای ویروس یابی رایگان

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ق.ظ

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس به نقل از دورانتاش

http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg

هر چند هر سیستم کامپیوتری ، نوت بوک ، موبایل و تبلت باید از همان ابتدا مجهز به یک نرم افزار آنتی ویروس معتبر و خوب باشد ولی باز شاید به هر دلیل از جمله غفلت در خرید یا تمدید به موقع لایسنس و نرم افزار آنتی ویروس کاربر دچار مشکلاتی شود .

البته پیشنهاد میکنیم که با بخشها و واحدهای پشتیبانی شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس ( مانند شرکت دورانتاش ) تماس گرفته و از آنها کمک بگیرید .

بهر صورت کاربرانی هستند که به هر دلیلی نیاز دارند تا خود با استفاده و کمک ابزارهای ویروس یابی رایگان اقدام به بررسی و ویروس یابی سیستمهایشان نمایند .

ولی این کاربران در عین اینکه باید شرایط پیش از ویروس یابی را رعایت کنند ، از چه ابزارهایی بهتر است استفاده کنند ؟

از بین شرکتهای بزرگ و معتبر آنتی ویروس 2 شرکت بزرگ ترند میکرو ( پی سی سیلین ) و نورتون سایمانتک به کاربران ایرانی خدمات رجیستر ، آپدیت و پشتیبانی را ارائه می دهند .

در بین 2 شرکت فوق ( یعنی ترندمیکرو و سایمانتک ) متاسفانه ابزار ویروس یابی سایمانتک با نام NPE تنها با آی پی های غیر ایرانی قابل استفاده می باشد .

ولی نگران نباشید .

ابزارهای ویروس یابی شرکت ترند میکرو ( پی سی سیلین ) نیز به مانند رقبایش کیفیت بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد که میتوانند به بهترین شکل ممکن اقدام به ویروس یابی سیستمهای کاربران نمایند .

اصلی ترین ابزارهای ویروس یابی شرکت ترند میکرو یکی ATTK و دیگری HouseCall می باشند .

ولی ATTK و HouseCall چه تفاوتهایی دارند ؟

ATTK مجموعه ای از ابزارهای ویروس یابی برای سیستمهای ویندوزی 32 و 64 بیتی است که به صورت فایلهای مجزا برای سیستمهای آنلاین و آفلاین قابل استفاده می باشند .

ولی دیگر ابزار ویروس یابی رایگان ترند میکرو ، یعنی HouseCall  هم برای سیستم عاملهای ویندوزی ارائه شده و هم اپل مکینتاش .

البته ابزار ویروس یابی HouseCall فقط به صورت آنلاین قابل استفاده می باشد و به صورت بالادرنگ اطلاعات و آپدیتها را دریافت و سپس آماده ویروس یابی سیستم می شود .

تفاوت دیگر ابزارهای ویروس یابی رایگان ATTK و HouseCall این است که ابزار ویروس یابی HouseCall به شکل تهاجمی تر اقدام به جستجوی ویروسها می کند و شاید بتوان گفت اندکی بهتر از ابزار ویروس یابی Trend Micro ATTK باشد .

کاربران گوشی های موبایل و تبلت اندرویدی نیز برای ویروس یابی گوشی های  موبایل و تبلت خود میتوانند از آنتی ویروس موبایل و تبلت ترند میکرو که لینک دانلود آن به طور مستقیم در وب سایت  شرکت دورانتاش قرار داده شده استفاده نمایند .

کاربران باید توجه داشته باشند استفاده از ابزارها و نرم افزارهای ناشناخته و نامعتبر و استفاده از روشهای غیر فنی باعث بروز خسارت به تجهیزات و اطلاعات آنها می شود .


تهیه و ارائه :

واحد پشتیبانی شرکت دورانتاش
www.durantash.com

اخبار مرتبط :


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی