دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan

ظاهرآ کسپرسکی با بدبختی بسیاری در حال اداره شرکت خود است .

پس از استعفای دهها مدیر ارشد کسپرسکی در نقاط مختلف دنیا ، بررسی بیشتر وب سایت کسپرسکی درنشان می دهد کارمندان و مدیران بیشتری از این شرکت روسی استعفاء داده و این شرکت را ترک کرده اند .

فایل لیست مدیران ارشد کسپرسکی در سال 2012

فایل لیست مدیران ارشد کسپرسکی در سال 2014

مقایسه 2 فایل نشان می دهد این اشخاص از شرکت کسپرسکی استعفاء داده اند .

- Eugene Buyakin : Chief Operating Officer
- Nikolay Grebennikov : Chief Technology Officer
- Petr Merkulov : Chief Product Officer
- Roger Wilson : Vice-President, Marketing
- Stephen Orenberg : Chief Sales Officer
- David Eggers : Chief Financial Officer
- Tatyana Solovyeva : Vice-President , Human Resources
- Harry Cheung :  Managing Director, Kaspersky Lab Asia-Pacific
- Susumu Kagayama :  Managing Director, Kaspersky Lab Japan

میتوان حدس زد کارمندان بیشتری از شرکت کلاهبردار کسپرسکی استعفاء داده اند که نامشان در وب سایت این شرکت روسی نبوده .

شرکت روسی کسپرسکی بارها از نمایندگان و مشتریانش کلاهبرداری کرده و با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست و اشتباه سعی در فریب کاربران و فروش محصولاتش داشته است و البته هنوز به همین روند در حال ادامه دادن است .


این شرکت روسی سابقه سوء استفاده از نام ، اعتبار و لوگوی دیگر شرکتها مخصوصآ شرکتهای فناوری و توزیع لایسنسها و آنتی ویروس جعلی و تقلبی مخصوصآ آنتی ویروسهای غولهای آنتی ویروس را در ایران در کارنامه خود دارد .

اخیرآ شرکای کسپرسکی در ایران که کنترل بخشهایی از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران مخصوصآ کمیسیون های افتا و شبکه را در دست گرفته اند ، با برگزاری نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه امنیت سایبری ایران سعی دارند با استفاده از شرکتهای دیگری که احتمالآ در این نمایشگاه حاضر می شوند اعبترا از دست رفته این شرکت شیاد و کلاهبردار را بازگردانند .

این در حالی است که شرکت دورانتاش ( از معتبرترین و پیشرو ترین شرکتهای توزیع کننده آنتی ویروس در ایران ) شرکت در این نمایشگاه را تحریم کرده و از دیگر فروشندگان آنتی ویروس نیز خواسته به این تحریم بپیوندند .


متاسفانه چند شرکت آنتی ویروس برای کسب سهمی از بازار آنتی ویروس ایران خود را مجبور به همکاری با شرکا و نمایندگان شرکت کلاهبردار روسی می بینند و هزینه های بسیاری بابت انتشار خبر و آگهی در نشریات و وب سایتهای شبکه خبرپراکنی کسپرسکی هزینه میکنند .

این در شرایطی است که شرکت کسپرسکی به دلیل کاهش شدید فروش آنتی ویروسهایش در ایران با مشکل پرداخت هزینه تبلیغات روبرو است .

درباره شرکت دورانتاش :

شرکت دورانتاش از معتبرترین و پیشرو ترین شرکتهای توزیع کننده محصولات و سرویسهای امنیتی و آنتی ویروس در ایران می باشد .

در اواخر سال 2009 شرکت روسی کسپرسکی در اولین مرحله از نمایندگان و مشتریانش کلاهبرداری کرد که در ایران تنها شرکت دورانتاش به همراه حدود 30 شرکت خارجی دیگر ارتباط با کسپرسکی را قطع کرد .

از همان زمان تاکنون کسپرسکی و نمایندگانش صدها خبر نادرست و اشتباه درباره شرکت دورانتاش و محصولاتی که این شرکت توزیع میکند در رسانه ها و شبکه خبرپراکنی خود منتشر کرده اند .

انتشار و ارائه اطلاعات نادرست ، توزیع کارت لایسنسهای مشکل دار ، توزیع لایسنسهای جعلی و تقلبی و جلوگیری از انتشار اخبار و آگهی های شرکت دورانتاش و تلاش برای آشفته کردن و برهم زدن نظم بازار آنتی ویروس از جمله فعالیتهای شرکت روسی کسپرسکی در چند سال اخیر در ایران است که به خوبی از طرف شرکایش نیز مورد حمایت قرار گرفته است .

نمایندگان کسپرسکی توانسته اند کنترل بخشهایی از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران از جمله کمیسیون های افتا و شبکه را در دست گرفته و به طور جدی تری از این شرکت کلاهبردار روسی حمایت کنند .

شرکت دورانتاش ( www.durantash.com  ) هم اکنون طیف وسیعی از نیازهای مشتریان و کاربران خانگی و تحت شبکه ( شرکتی و سازمانی ) را با ارائه برترین راهکارهای امنیتی و محصولات آنتی ویروس پاسخگو می باشد .

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

  • دیسنا امنیت اطلاعات

سروصدای

استعفای

مدیر

کسپرسکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی