دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس


به نظر شما بهترین نرم افزار امنیتی و آنتی ویروسی که کاربران ایرانی قادر به خرید و استفاده از آن هستند متعلق به چه شرکتی است و نامش چیست ؟

امروز شرکتهای بسیاری محصولات آنتی ویروس ارائه می دهند که تعداد آنها شاید به 50 عدد هم برسد .

ولی در بین محصولات ضد ویروس این 50 شرکت کدام آنتی ویروس بهترین و کامل ترین گزینه برای کاربران ایرانی است ؟

ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) ، مکافی ( مک آفی ) ، سایمنتک ( سیمنتک ، نورتون ) ، بیت دیفندر ، کسپرسکی ( کاسپرسکی ) ، ای ست ( نود32 ) ، آویرا ، بولگارد ، جی دیتا ، تراست پورت ، پاندا ، آوست ( اوست ) ، ای وی جی ، سوفوس ، کوئیک هیل ، ام سی سافت ، اف-سکیور ، وب روت و ای اسکن از جمله شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس هستند .

معیارهای انتخاب :

در بین این شرکتها تعدادی به طور کلی قابلیت رجیستر ( فعالسازی ) و مهمتر از آن قابلیت بروزرسانی ( آپدیت ) مستقیم بر روی ایران ندارند که از لیست انتخابهای ما خارج می شوند که میتوان به آوست و ای وی جی اشاره نمود .

تعدادی از آنها نیز شرکتهای معتبری نیستند و بجزء کیفیت پایین محصولاتشان ، سابقه کلاهبرداری و عدم ارائه پشتیبانی مناسب به مشتریانشان را نیز دارند . مانند کسپرسکی ( کاسپرسکی )

که این شرکتها نیز از لیست انتخابهای ما خارج می شوند .

برخی از این شرکتها ضد ویروس خانگی ندارند که میتوان به سوفوس اشاره نمود .

برخی نیز تا این لحظه توزیع کننده و فروشنده معتبری که نسخه های اصلی و معتبر این ضد ویروسها را در ایران ارائه دهند ندارند که میتوان به مکافی ( مک آفی ) اشاره نمود .

خوب به نظر شما از بین شرکتهای باقی مانده کدام شرکت کاملترین و با کیفیت ترین و مطمئن ترین محصول آنتی ویروس را ارائه می دهد که ما با آسودگی آن را در ایران انتخاب ، خریداری و استفاده نمائیم ؟

تا اینجا شرکتهای ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) ، نورتون سایمنتک ، بیت دیفندر ، وب روت ، ای ست ( نود32 ) ، آویرا ، بولگارد ، جی دیتا ، تراست پورت ، پاندا ، کوئیک هیل ، ام سی سافت ، اف-سکیور و ای اسکن باقی مانده اند .


در بین شرکتهای فوق برخی محصول کامل آنها یا همه ویژگی های امنیتی را ندارد ، یا همان کامل ترین آنتی ویروسشان نیز توسط نماینده ایرانیشان ارائه نمی شود .
بجزء معیارهای فوق برخی شرکتها نیز سابقه چندانی در ارائه محصولات آنتی ویروس کامل و مالتی دیوایس نیز ندارند و شاید یکی دو سال باشد که همچین محصولاتی را ارائه داده اند .

در بین شرکتهای فوق فقط محصول یک شرکت است که هم بسیار با سابقه و معتبر می باشد و از طرفی ویژگی های امنیتی و حفاظتی کاملی را به کاربرانش ارائه می دهد و از طرفی قابل خریداری و استفاده با گارانتی و پشتیبانی فنی معتبر است .




ترندمیکرو تیتانیوم ماگزیمم سکیوریتی Trend Micro Titanium Maximum Security که نام قدیمی آن Trend Micro Internet Security Pro بوده ، بی شک علاوه بر اینکه توسط یک شرکت بسیار معتبر و با سابقه یعنی ترندمیکرو ( پی سی سیلین )  ارائه می شود ، دارای ویژگی های امنیتی کاملی است و توسط یک شرکت معتبر و با سابقه ایرانی یعنی شرکت دورانتاش گارانتی ، عرضه و پشتیبانی می شود .


- ترندمیکرو تیتانیوم ماگزیمم سکیوریتی دارای همه قابلیتهای حفاظتی مورد نیاز برای کامپیوترهای خانگی ، نوت بوکها ، گوشی های موبایل و تبلت ( مایکروسافت ویندوز XP , Vista , 7 , 8 , 8.1 ، اپل مکینتاش ، اندروید و اپل iOS )  می باشد .

- قابلیت کنترل و نظارت والدین به 2 صورت عادی و پیشرفته به صورت آنلاین و با استفاده از سرویسهای کلود .

- دارای قابلیتهای ذخیره سازی و پشتیبان گیری از اطلاعات کامپیوترها و موبایلها و تبلتها بر روی فضای امن کلود ( SafeSync ) .

- دارای حفاظت از کلمات عبور و پسوردها با قابلیت ذخیره سازی امن کلود ( DirectPass ) .

- پنل مدیریت اخصاصی هم برای ضد ویروس و لایسنس و هم آنتی ویروس موبایل و هم ذخیره سازی کلود و هم برای مدیریت پسوردها به صورت متمرکز .

- دارای ویژگی DLP برای حفاظت از اطلاعات حساس .

- دارای ویژگی Remote Lock File برای رمزنگاری فایلها از راه دور .

- حفاظت در برابر تهدیدات شبکه های اجتماعی مانند توئیتر ، گوگل پلاس و به خصوص فیس بوک و بررسی تنظیمات امنیتی فیس بوک به صورت اختصاصی .

- بهینه سازی سیستم ( System Tune ) . پاکسازی فایلهای اضافی و مرتب کردن رجیستری ویندوز .

- بررسی برنامه های موبایل به صورت کلود با سرویس Mobile App Reputation و Smart Protection Network با میلیونها کاربر آنلاین و توصیه شده توسط بزرگترین شرکتهای مخابراتی و ارتباطی دنیا .

- تحت گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش ( www.durantash.com ) از با سابقه ترین و معتبرترین نمایندگان محصولات آنتی ویروس در ایران با پشتیبانی 24/7/365 .

- دارای ابزارهای متنوع و معتبر برای ویروس یابی و اسکن سیستم و ارائه خدمات پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن .

ولی چرا محصولاتی مانند نورتون مالتی دیوایس محصول شرکت سایمنتک و یا وب روت اینترنت سکیوریتی کامپلیت را پیشنهاد ندادیم ؟

درست است که ضد ویروسهای نورتون قابل استفاده در ایران هستند ولی بخشهایی از پنل مدیریتی تحت وب نورتون در ایران قابل دسترس نیست و باید با آی پی غیر ایرانی به پنل دسترسی داشته باشید .

درباره محصول دوم یعنی وب روت اینترنت سکیوریتی کامپلیت هم این محصول با اینکه ویژگی های امنیتی و حفاظتی منحصر بفردی دارد ، قابلیت کنترل و نظارت والدین بر فرزندان ندارد و به همین دلیل نتوانستیم آن را انتخاب کنیم .

دیگر شرکتها مانند بیت دیفندر ، آویرا ، پاندا ، ام سی سافت ، ای اسکن و ای ست ( نود32 ) یا سابقه چندانی در ارائه محصولات آنتی ویروس و مخصوصآ آنتی ویروسهای کامل ندارند و یا ویژگی های امنیتی و حفاظتی آنها کامل نیست و یا محصولات کامل آنها در ایران ارائه نمی شود .


آنتی ویروس ترندمیکرو تیتانیوم ماگزیمم سکیوریتی در یک کلام بهترین گزینه هم برای کاربران خانگی و هم برای دفاتر و شرکتهای کوچک است تا از خود در برابر تهدیدات بی شمار فضای مجازی به بهترین شکل ممکن حفاظت کنند .


اخبار مرتبط :

اخبار ترندمیکرو در دیسنا


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی