دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

استعفای مدیر بازاریابی منطقه اروپای کسپرسکی

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ق.ظ

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

David Preston  Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan

به گزارش دیسنا ، آقای دیوید پرستون ( David Preston ) مدیر ارشد بازاریابی اروپای کسپرسکی از به جمع دهها کارمند و مدیر مستعفی این شرکت روسی پیوست .

آقای David Preston که سمت مدیریت ارشد بازاریابی کل اروپا ( Kaspersky Lab’s European marketing ) را در شرکت روسی کسپرسکی بر عهده داشته پس از استعفاء از کسپرسکی به شرکت WRG پیوسته است .

Preston تنها 1 سال و 11 ماه برای کسپرسکی کار کرد و  به طور همزمان در شرکتی که متعلق به خودش بود نیز مشغول فعالیت بود.


شرکت روسی کسپرسکی به دلایل مختلف تاکنون دهها کارمند و مدیر ارشدش را از دست داده .

- ارائه محصولات فاقد کیفیت لازم .
- کلاهبرداری از نمایندگان و مشتریان .
- ارائه اطلاعات نادرست در تبلیغات .
- انتشار اخبار نادرست و صرفآ تبلیغاتی .
- سرقت ویروس از دیگر شرکتها و انتشار خبر به نام خودش .
- استفاده از تکنولوژی های از رده خارج و صرفآ تبلیغاتی در آنتی ویروسهای کسپرسکی .
- عدم ارائه  پشتیبانی مناسب مخصوصآ در زمان های بحرانی مانند ارائه آپدیتهای اشتباه .
- توزیع لایسنسها و محصولات جعلی و تقلبی آنتی ویروسهای دیگر شرکتها مخصوصآ غولهای امنیتی ( تا کاربران آماتور و ناآگاه را نسبت به محصولات ضد ویروس دیگر شرکتها بدبین کند . )
- سوء استفاده از نام و اعتبار شرکتهای مختلف فناوری و حتی سوء استفاده از نام نمایندگانی که با این شرکت قطع ارتباط کرده اند .
- دروغگویی درباره ویژگی های محصولات و تعداد کاربران و آمارهای فروش و تعداد کارمندان .

تنها بخشی از فعالیتهای این شرکت روسی بوده است که باعث شده تا بجزء قطع ارتباط صدها نماینده ( توزیع کننده و ریسلر ) ، دهها کارمند و مدیر ارشد نیز از کسپرسکی استعفاء داده و این  شرکت را ترک کنند .

در ایران از جمله شرکتهایی که ارتباط با کسپرسکی را کاهش و یا قطع کرده اند میتوان به دورانتاش و آواژنگ سیستم اشاره نمود .

شرکت دورانتاش ارتباط با کسپرسکی را در سال 2010 به طور کامل قطع کرد و آواژنگ 2 سال است فروش ضد ویروسهای خانگی کسپرسکی را متوقف کرده .

حتمآ میدانید که شرکت روسی کسپرسکی و شرکایش در ایران سعی داشتند از طریق اعمال فشار بر شرکت دورانتاش ( www.durantash.com ) ، فعالیت خبری و آموزشی وب سایت دیسنا ( www.DISNA.ir ) را متوقف و یا حداقل مختل کنند .

وب سایت دیسنا برخی از سیاستها و شیوه های فریبکاری و کلاهبرداری کسپرسکی را به طور دقیق برای کاربران ایرانی منتشر نمود و همین موضوع باعث شد تا کاربران با آگاهی و دانش بیشتری دست به انتخاب و خرید محصولات آنتی ویروس بزنند و از طرفی باعث دردسر کسپرسکی شده و بارها باعث شده تا وب سایت خود را اصلاح کند .

دهها وب سایت و نشریه یا به طور مستقیم با کسپرسکی ارتباط داشته و پول میگیرند و یا به دلیل نداشتن اطلاعات صحیح و کامل به طور غیر مستقیم فریب این شرکت روسی و شرکایش در ایران را خورده و دست به انتشار اخبار و گزارشات کذب و نادرست درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس میزنند .

تاکنون چندین مورد از این اخبار نادرست نیز در دیسنا نقد و بررسی شده که میتواند برای کاربران بسیار آموزنده باشد .

لینک منبع خبر

Exclusive: David Preston leaves Kaspersky Lab


اخبار مرتبط :

آیا این شرکت آنتی ویروس روسی 300 میلیون کاربر دارد ؟

باج خواهی نمایندگان دلیل اصلی حذف نام ایران از وب سایت کسپرسکی

بهترین آنتی ویروس کامل برای کاربران ایرانی

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

  • دیسنا امنیت اطلاعات

اروپا

مدیر بازاریابی

استعفای

کسپرسکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی