دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

دنیای جدید با آنتی ویروسهای جدید نورتون Norton

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۴ ب.ظ

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

Symantec

تهدیدات سایبری روز به روز بیشتر و پیچیده تر می شوند و ما با کمک تجهیزات مختلفی با سیستم عاملهای مختلفی وارد دنیا اینترنت و فضای مجازی می شویم .

امروز امنیت به هم پیوسته است ، میکروسافت ویندوز ، اپل مکینتاش ، اندروید و اپل iOS همه و همه آماج حملات ویروسها و تهدیدات سایبری هستند .

بر همین اساس کمپانی امنیتی سایمنتک ، بزرگترین شرکت آنتی ویروس دنیا و سازنده ضد ویروسهای نورتون ، تصمیم گرفته است تا محصولات جدیدی را با تغییرات قابل توجه به کاربرانش ارائه دهد .

سادگی بیشتر در استفاده از آنتی ویروس در کنار پیشرفت در تکنولوژی های حفاظتی و کاهش رده آنتی ویروسهای نورتون از جمله محصولات ضد ویروس جدیدی است که قرار است شرکت سایمنتک ارائه دهد .

محصولات آنتی ویروس نورتون جدید قرار است جایگزینی مناسب برای ضد ویروسهای خانگی کنونی شرکت سایمنتک شوند که هم اکنون در قالب آنتی ویروس ، اینترنت سکیوریتی ، اینترنت سکیوریتی برای اپل مکینتاش ، نورتون 360 ، نورتون 360 پریمیر ، نورتون آنتی ویروس موبایل و نورتون 360 مالتی دیوایس ارائه می شوند و قرار است از کاربران در همه محیطهای سایبری یعنی پلتفرمهای میکروسافت ویندوز ، اپل مکینتاش ، گوگل اندروید و اپل iOS  از کاربران در برابر تهدیدات پیچیده و پیچیده سایبری حفاظت کنند .

آنتی ویروسهای جدید نورتون قرار است به صورت 2 محصول بسیار ساده ارائه شوند .

یکی به صورت آنتی ویروس با قابلیت فضای ذخیره سازی ابری و دیگری با قابلیت فضای ذخیره سازی ابری ( کلود )

البته سایمنتک ( سیمانتک ) قرار است ضد ویروسهای جدید نورتون را با رابطه کاربری جدید و البته بسیار ساده تری به مشتریانش عرضه کند .

فعلآ این نسخه ها در مرحله بتا و تست هستند و باید منتظر بود و دید چه زمانی نسخه های نهایی آنتی ویروسهای نورتون ارائه می شوند .

ارائه خدمات نورتون سایمنتک به ضد ویروسهای حال حاضر  :

مشتریان و کاربران آنتی ویروسهای نورتون " آنتی ویروس ، اینترنت سکیوریتی ؛ نورتون 360 ، نورتون 360 پریمیر ، نورتون 360 مالتی دیوایس " اصلآ نباید نگران باشند .

این مشتریان میتوانند تا زمانی که لایسنس و محصول آنها معتبر است از خدمات آپدیت ، فنی و پشتیبانی شرکت سایمنتک بهره مند شوند .

میتوان حدس زد کمپانی بزرگ Symantec " سایمنتک " حداقل تا 4 و 5 سال ، خود را نسبت به ارائه خدمات به محصولات و لایسنسهای ضد ویروسهای میلیونها نماینده و مشتری خود متعهد می بیند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت دورانتاش ، عرضه کننده معتبر ضد ویروسهای سیمانتک در ایران تماس بگیرید .

شرکت دورانتاش
واحد آموزش و اطلاع رسانی
www.durantash.com
برترین توزیع کننده و نماینده محصولات آنتی ویروس در ایران

It’s a New World, It’s a New Norton


درباره ضد ویروسهای Symantec :

شرکت سایمنتک بزرگترین عرضه کننده محصولات آنتی ویروس در دنیاست .

این شرکت با شرکتهای قدرتمند دیگری مانند شرکت ژاپنی ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) و آمریکایی مکافی ( مک آفی ) رقابت بسیار نزدیکی دارد .

میلیاردها کاربر خانگی ، شرکتی ، سازمانی و مراکز داده از خدمات ، سرویسها ، تکنولوژی ها و محصولات این شرکتها برای حفاظت از خود و مشتریانشان استفاده میکنند .

توجه خاص کاربران به این شرکتها و خرید راحت و امن و مطمئن محصولات این شرکتها باعث شده تا مانعی بزرگ برای دیگر شرکتهای آنتی ویروس مخصوصآ شرکتهای تازه تاسیس و کوچک عرضه کننده آنتی ویروس باشند .

به همین دلیل برخی شرکتهای آنتی ویروس سعی دارند تا با تعاملات و همکاری های مختلف با یکدیگر هرچند بخش کوچکی از بازار آنتی ویروس را از دست این شرکتها خارج کنند .

حمله بسیاری از وب سایتهای تست و مقایسه آنتی ویروسها و وب سایتهای خبری به غولهای آنتی ویروس در کنار شایعه پراکنی و توزیع لایسنسها و محصولات جعلی و تقلبی این شرکتها از جمله فعالیتهای شرکتهای کوچک و تازه تاسیس در راستای حمله به غولهای آنتی ویروس بوده است .

در ایران نیز نمایندگان برخی شرکتها از جمله شرکت روسی کسپرسکی به هر طریق ممکن سعی دارند تا کاربران را از خرید و استفاده درست از محصولات شرکتهای بزرگ امنیتی دور کنند .

انتشار شایعات بی اساس و اخبارو اطلاعات نادرست و توزیع لایسنسها و محصولات تقلبی و جعلی فقط بخشی از این سیاستهاست .

این در حالی است که شرکتی مانند کسپرسکی خود سابقه کلاهبرداری از نمایندگان و مشتریانش را داشته و تاکنون صدها نماینده و کارمندان و مدیران ارشدش را از دست داده است .

اخبار مرتبط :

مهمترین دلایل قابل استناد نبودن تستهای آنتی ویروس AV-Comparatives

اخبار نورتون - سایمنتک در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

  • دیسنا امنیت اطلاعات

دنیای جدید

نورتون Norton

آنتی ویروسهای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی