دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan


شرکت شیاد و کلاهبردار کسپرسکی که هر نوع شیوه خبری و تبلیغاتی غیر متعارفی را برای فریب کاربران و شرکتها و فروش محصولاتش به کار برده از یک روش جدید رونمایی کرد .

اخیرآ خبری در برخی وب سایتها به نقل از روزنامه فناوران با عنوان "  فروشنده آنتی ویروس با لایسنس تقلبی، نقره داغ شد . " منتشر شده که با ساختن داستانی تخیلی و توهم زا سعی داشته تا برای شرکت روسی کسپرسکی تبلیغ کند .

خلاصه داستان :

یک خریدار آنتی ویروس رفته از یک فروشگاه کامپیوتری ، آنهم در یک پاساژ معروف در تهران ، یک بسته بندی ضد ویروس کسپرسکی خریده و آنتی ویروس مثلآ تقلبی از آب در آمده و  بعد از آن رابینهود با کمک روزنامه فناوران و اتحادیه فناوران ، شرکت گارانتی کننده محصول را به سزای عملش رساندند . ( نه فروشنده را .)

ولی چند سوال :

- چرا اتحادیه فناوران به دنبال تحقیق از شرکت شیاد و کلاهبردار کسپرسکی نیست ؟

- چرا در حالی که کسپرسکی در سالهای اخیر به دلیل کلاهبرداری های متعدد تعداد زیادی از نمایندگان ، مدیران و مشتریانش را از دست داده ، آن کاربر باز رفته محصول آنتی ویروس کسپرسکی خریداری کرده ؟

اگر این داستان حقیقت هم داشته باشد ، اولین مقصر خود خریدار بوده که محصول یک شرکت نامعتبر و کلاهبردار یعنی کسپرسکی را انتخاب و خریداری کرده و اندکی تحقیق نکرده .

- چرا درباره نقش کسپرسکی و نمایندگانش در آشفته کردن بازار آنتی ویروس و توزیع لایسنسهای جعلی و تقلبی در بازار ایران تحقیق نمی شود ؟

- بد نیست درباره نقش شرکتهای کامگارد ، الحسانی و رابط تبلیغاتی کسپرسکی در ایران و برخی اعضای کمیسیون افتا سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و چندین نشریه و وب سایت ایرانی در سرپوش گذاشتن بر تخلفات و کلاهبرداری های کسپرسکی تحقیق شود .

- خیلی خوب میشد اتحادیه فناوران درباره دهها خبر نادرستی که در وب سایتها و نشریات شرکاء و همکار کسپرسکی در ایران منتشر شده تحقیق میکرد و به دنبال جریمه و نقره داغ کردن آنها بود .

( متاسفانه روند انتشار مطالب و اخبار نادرست در رسانه های همکار کسپرسکی ادامه دارد .)

- میدانیم چرا گفته نشده با فروشنده برخورد شده . چون فروشنده داشته کسپرسکی می فروخته و خوب همین که محصول این شرکت کلاهبردار را عرضه میکرده خودش خوب است .

کسپرسکی و نمایندگانش بارها و بارها از فروشگاه های سطح بازار فقط برای تبلیغات بهره برداری کرده اند ، در حالی که فروشگاه های آنلاین کسپرسکی آنتی ویروسهای این شرکت کلاهبردار را با کمترین قیمت و کیفیت عرضه میکنند .

- خیلی خوب میشد اتحادیه فناوران درباره نقش کسپرسکی و نمایندگانش در ایجاد مزاحمت برای فروشندگان آنتی ویروس با گارانتی دورانتاش در 4 - 5 سال پیش هم تحقیق کند .

و در انتها  :

در انتهای خبر منتشر شده از یک فروشنده کسپرسکی درباره اورجینال بودن آنتی ویروس ها و تفاوت نسخه های اصلی و تقلبی سوال شده .

نویسنده این داستان علمی تخیلی نمیدانسته از یک فروشنده کسپرسکی نباید درباره تفاوت های نسخه های اصلی و اورجینال با نسخه های تقلبی آنتی ویروس ها سوال شود و باید برای کسب اطلاعات صحیح و درست به سراغ منابع معتبر رفت .

مطالعه اخبار لینک زیر را به همه خبرنگاران و کاربران و مدیران شبکه شرکتها و سازمانها توصیه میکنیم .

اخبار مرتبط :

مروری بر اخبار و فعالیتهای شرکت روسی کسپرسکی

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی