دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

سیستمهای آلوده را با Trend Micro ATTK پاکسازی کنید .

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۲۷ ب.ظ
سیستمهای آلوده را با Trend Micro ATTK پاکسازی کنید .

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

TrendMicro

http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg
هر چند از همان ابتدا باید یک نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس معتبر و اصلی بر روی هر سیستم دیجیتالی ( کامپیوتر ، موبایل و تبلت ) نصب شود تا از آلوده شدن به انواع مختلف و متنوع بدافزارها و ویروسها و تهدیدات سایبری در امان باشیم ولی ممکن است به هر دلیل سیستم ما به یک یا چند نوع ویروس آلوده شود .

در اینجاست که باید راهکاری برای پاکسازی سیستم هایمان پیدا کنیم .

همانطور که میدانید نرم افزارهای ضد ویروس باید بر روی سیستمهای فاقد هرگونه آلودگی و ویروس نصب شوند تا بتوانند به درستی به وظایف خود عمل نمایند .

پس نباید بر روی یک سیستم آلوده ضد ویروس نصب کنیم .


شرکتهای امنیتی و آنتی ویروس به همین منظور نرم افزارها و برنامه هایی برای پاکسازی سیستمهای آلوده و ویروسی طراحی نموده اند .

ترندمیکرو ATTK یکی از بهترین و معتبرترین ابزارهای ویروس یابی  :

در بین شرکتهای آنتی ویروس ، شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) یکی از معتبرترین و بزرگترین و پیشرو ترین شرکتهای ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس در دنیاست و محصولات و سرویسهای متنوعی را در اختیار کاربران و شرکتها و سازمانها قرار داده تا در فضای مجازی با احساس امنیت و آرامش زندگی کنند .

این شرکت ابزارهای متنوعی برای پاکسازی سیستمهای آلوده و ویروس یابی اینگونه سیستمها طراحی و ارائه نموده که از مهمترین و معروف ترین آنها میتوان به Trend Micro HouseCall و Trend Micro ATTK اشاره نمود .

ابزار ویروس یابی HouseCall به طور کامل آنلاین می باشد و در 2 نسخه 32 بیتی و 64 بیتی ارائه شده و با حجم 2 مگابایت پس از اجرا ، فایلهای مورد نیاز را دانلود و سپس برای ویروس یابی سیستم آماده می شود .

ولی ابزارهای ویروس یابی Trend Micro ATTK در 4 نسخه آنلاین و آفلاین و برای ویندوزهای 32 و 64 بیتی به صورت جداگانه ارائه شده اند .

همانطور که میتوان حدس زد نسخه های آفلاین ATTK برای اسکن و ویروس یابی سیستمهای آلوده در حالت آفلاین و زمانی که به شبکه اینترنت دسترسی ندارید قابل استفاده می باشند .

بد نیست بدانید شرکتهای فناوری در بسیاری موارد از محصولات و سرویسهای شرکت ژاپنی ترندمیکرو استفاده میکنند که در این بین شرکت فیس بوک ابزار ویروس یابی ترندمیکرو Housecall را برای ویروس یابی سیستمهای مشکوک به ویروس پیشنهاد میدهد .

ابزارهای ویروس یابی ترندمیکرو قادر به شناسایی همه تهدیدات سایبری و ویروسها از جمله روت کیتها ، ویروس های زئوس ، باج افزارها ، ویروسهای آلوده کننده بوت سیستم و ویروسها و تروجانهای عمومی می باشند .


The Toolkit won't necessarily detect everything, either, although there's enough power to be useful. The company says there's support for removing rootkits, Zbot, Cryptolocker, master boot record infections, CIDOX/RODNIX and "general malware".


جهت دانلود ابزارهای رایگان ویروس یابی کافیست سری به صفحه دانلود وب سایت شرکت دورانتاش ( از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس در ایران ) بیندازید .

Clean PC infections with Trend Micro Anti-Threat Toolkit


اخبار مرتبط :

فیس بوک ابزار ویروس یابی Trend Micro را پیشنهاد میدهد .

اخبار ترندمیکرو در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .


  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی