دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

چرا کسپرسکی از دورانتاش میترسد ؟

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ق.ظ

چرا کسپرسکی از دورانتاش میترسد ؟

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg

چرا برخی شرکتها با اینکه هم حمایت تعداد زیادی از رسانه های خبری و تبلیغاتی را در اختیار دارند و هم مدعی داشتن سهم زیادی از بازار آنتی ویروس هستند  ، به شدت از تمایل کاربران ایرانی به مصرف محصولات عرضه شده توسط شرکت دورانتاش  مخصوصآ آنتی ویروسهای غولهای امنیتی هراس دارند ؟ 

 

 

از سال 2009 میلادی " 1388 شمسی " یعنی زمانی که شرکت دورانتاش نماینده کسپرسکی بود و عرضه محصولات آنتی ویروس دیگر شرکتهای امنیتی را آغاز کرد ، رسانه های خبری و تبلیغاتی ، اخبار و گزارشات نادرست زیادی بر علیه این شرکت منتشر کردند .

ولی انتشار مطالب کذب بر علیه شرکت دورانتاش هیچگاه متوقف نشد .

یکی از گزارشاتی که به طور مستقیم شرکت دورانتاش را هدف گرفته میتوان به گزارشی اشاره نمود که با عنوان " گزارش ویژه از بازار داغ آنتی ویروس‎ها در ایران، از جعلی تا خاکستری "  منتشر شده .

در این گزارش که توسط یکی از شرکای رسانه ای کسپرسکی منتشر شده ، بدون نام بردن از شرکت دورانتاش و بدون ارائه مدارک و مستندات و با ترمز بر فریب دادن کاربران و خواننده ، شرکت دورانتاش به فریبکاری و ارائه اطلاعات نادرست متهم شده است . 


در همین گزارش که در یکی دیگر از رسانه های عضو شبکه خبرپراکنی کسپرسکی با عنوان دیگری  " سوداگری در بازار آنتی ویروس " منتشر شده ، برای آنتی ویروسهای کمپانی امنیتی وب روت از عنوان " آنتی ویروسی ناشناخته ، متفرقه و ناکارآمد " استفاده شده است .

در نهایت نویسنده گزارش برای واقعی جلوه دادن داستانش ، 4 خط و عکس از آنتی ویروسهای جعلی و تقلبی و Fake AV ها ضمیمه نموده .

جالب است بدانید شرکت کسپرسکی یکی از بزرگترین کلاهبرداران بازار آنتی ویروس است و سیاستها و فعالیتهای ناسالم و نادرستش باعث شده تا در طول سالهای اخیر هم صدها نماینده اش را از دست بدهد ، و هم صدها نفر از کارمندان و مدیرانش استعفاء داده و این شرکت را ترک کنند . 

ولی در بین همه نمایندگان کسپرسکی در ایران ، این فقط شرکت دورانتاش بود که موضوع کلاهبرداری کسپرسکی را افشاء و ارتباط با این شرکت روسی را قطع کرد . در حالی که دیگر نمایندگان کسپرسکی از این شرکت روسی حمایت کردند . 

اخبار مرتبط :

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی