دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

آنتی ویروسهایی برای شبکه های کوچک و متوسط

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳ ب.ظ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، شرکت امنیتی ترندمیکرو طیف متنوعی از محصولات آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود ارائه میدهد .

ترندمیکرو در بخش آنتی ویروسهای تحت شبکه ( شرکتی و سازمانی ) ، محصولاتش را در چند کلاس مختلف با ویژگی های امنیتی و حفاظتی مختلف ارائه میدهد که میتوان به آنتی ویروسهای Worry Free Business Security ، OfficeScan XGen و Deep Security اشاره کرد .

آنتی ویروسهای Worry Free Business Security ترندمیکرو که با نام اختصاری WFBS شناخته می شوند به صورت 5 محصول ارائه می شوند .

1- Worry Free Business Security Standard 

2- Worry Free Business Security Advanced

3- Worry Free Business Security Services

4- Worry Free Business Security Services Advaced

5- Worry Free Business Security Professional 


آنتی ویروسهای WFBS ترندمیکرو برای شبکه های دفاتر کاری و شرکتهای کوچک و متوسط از 5 عدد تا 2500 عدد ( کلاینت و سرور ) طراحی شده اند و با توجه به اینکه اکثر شرکتهایی که تعداد کامپیوترها و سرورهای آنها در این بازه می باشد دارای مدیران شبکه حرفه ای و خبره نمی باشند ، این آنتی ویروسها به شکلی طراحی شده اند تا نصب و کاربری و راهبری و مدیریت آنها به سادگی امکان پذیر باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش ، تنها توزیع کننده معتبر آنتی ویروسهای ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) به نشانی www.ddn.ir مراجعه نمائید .

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی