دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس




به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش، همواره  امنیت زیرساختهای صنعتی و اقتصادی و شرکتهای استفاده کننده از سیستمها و تجهیزات ICS و  SCADA ( اسکادا ) دارای اهمیت بسیار بوده است.

// صنایع خودروسازی ، نفتی ، پالایشگاهی ، پتروشیمی ، ماشین سازی ، صنایع سنگین ، کارخانه های صنعتی مختلف ، خطوط تولید ، فولاد ، آهن ، معادن ، خطوط و حمل و نقل ریلی ، مترو ( قطارهای شهری ) ، خطوط دریایی و کشتی رانی ، صنایع مخابراتی و ارتباطی ، صنایع ماهواره ای ، صنایع هسته ای ، صنایع نیروگاهی ، خطوط انتقال برق پرفشار و پر قدرت از جمله بخشهای مصرف کننده تجهیزات ICS و  SCADA هستند. //

حدود یک سالی است که برخی شرکتهای نه چندان معتبر حوزه امنیت سایبری مانند شرکت روسی کسپرسکی به روشهای مختلف از جمله نشر تبلیغات و اینفوگرافها و ویدیو های مختلف و راه انداختن کمپین های خبری و تبلیغاتی و رسانه ای و حتی چاپ کتاب ، تلاش دارند مشتریان این بخشهای بسیار مهم را نیز به خرید محصولات و سرویسهایشان جلب کنند.

این در حالی است که حضور غولهای امنیتی بسیار معتبر با سرویسهای متنوع و بسیار باکیفیت و از طرفی ضعف شرکتهایی مانند کسپرسکی در ارائه سرویس و محصول حتی به همان اندک مشتریان و محصولات و آنتی ویروسهای خانگیشان ، باعث شده مصرف کنندگان محصولات امنیتی حوزه های صنایع و زیرساختی که با موضوع امنیت سایبری و آنتی ویروس ها برخورد تخصصی تری دارند ، تمایلی به خرید محصولات این شرکتها از خود نشان ندهند.

در این یادداشت برخی از لینکهای مهم درباره امنیت زیرساختها و سیستمهای ICS و  SCADA را که توسط کمپانی امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) که از شرکای استراتژیک غول فناوری زیمنس ( Siemens ) می باشد را در اختیارتان قرار می دهیم.

Trend Micro ICS Cyber Security

Trend Micro ICS / SCADA Security

Trend Micro Securing ICS Environments Defense

Protecting Your ICS/SCADA Environment [blog]

Defensive Strategies for Industrial Control Systems

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در گوگل کلمات کلیی مرتبط مانند Trend Micro ICS , SCADA  Security را جستجو کنید.


شرکت دورانتاش

توزیع کننده پیشرو و معتبر سرویسهای امنیتی

www.ddn.ir



اخبار مرتبط :

اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی