دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

چند توصیه به مصرف کنندگان آنتی ویروس های کسپرسکی

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۲۳ ق.ظ

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها

http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg


آنتی ویروس معتبر ( کسپرسکی ) خریدم ولی فکر میکنم کامپیوتر ویروس داره.

این آنتی ویروس نفس کامپیوتر رو گرفته.

سیستم خیلی سنگین هستش.

برنامه ها به سختی باز میشن.

پهنای باندم خیلی زود تموم شد.

اینترنتم خیلی زود تموم شد. فکر کنم تقصیر ویروس باشه و آنتی ویروس نتونسته بگیره.

هاردم همش مشغوله و اذیت میکنه.

این آنتی ویروس همش داره اسکن میکنه. کلافم کرده.

برنامه ها خیلی کند هستن و به سختی باز میشن.

میخوام رندر بگیرم ضد ویروس اذیت میکنه.

من فوتوشاپ و اتوکد و تری دی مکس استفاده میکنم و ضد ویروس خیی موقع کار اذیتم میکنه.

من برنامه نویسم و وقتی میخوام برنامه کامپایل کنم آنتی ویروس اذیت میکنه.

لایسنسم یهویی بلاک شد.

ویندوز عوض کردم ولی لایسنس آنتی ویروسم دوباره فعال نمیشه.

خیلی طول کشید تا آنتی ویروس نصب بشه.

سیستم و ویندوز خیلی طول میکشه بالا بیاد.

آنتی ویروسم مشکل داره و وقتی زنگ زدم شرکت پشتیبانی یا جواب نمیدن یا جواب درست نمیدن و میپیچونن.

مگه نمیگن کسپرسکی خیلی خوبه و بهترین آنتی ویروسه ، پس چرا اینقدر اذیت میکنه ؟

خسته شدم از آنتی ویروس . اصلآ نخواستم .



جملات فوق را حتمآ به وفور شنیده اید.


اینها را خیلی از کاربران و حتی مدیران شبکه مخصوصآ آنها  که آنتی ویروس های کسپرسکی را خریداری کرده اند بر زبان می آورند .

بیشتر اینها از چند هزار تومان تا چند میلیون تومان برای خرید آنتی ویروس اورجینال و اصلی خانگی و تحت شبکه کسپرسکی هزینه کرده اند.


ولی مشکل کجاست ؟

آیا مشکل به طور کلی از نرم افزارهای آنتی ویروس است ؟

به زودی هم به سوالات فوق پاسخ میدهیم و هم چند توصیه و پیشنهاد برای این گروه از کاربران و شرکتها داریم.

توصیه ها و پیشنهاداتی که ارائه میکنیم سالهاست که شرکت روسی کسپرسکی و بخش زیادی از فروشندگان و نمایندگانش تلاش دارند تا به گوش مشتریان ایرانی کسپرسکی نرسد.

شرکتی را و محصولات آنتی ویروسی را پیشنهاد و معرفی میکنیم که کسپرسکی به شدت نگران آشنا شدن مشتریانش با آنها هستند.


تلگرام ما 
  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی