دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

حمایت دورانتاش از استارتاپ ویکند امنیت سایبری

يكشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ق.ظ

شرکت دورانتاش از رویداد استارتاپ ویکند امنیت سایبری که با همکاری پردیس استان البرز دانشگاه خوارزمی، مرکز آپا دانشگاه خوارزمی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود، حمایت میکند.





رویدادهای علمی، آموزشی استارتاپ ویکند به مدت 54 ساعت و با هدف آشنا کردن شرکت کنندگان در این رویدادها با اکوسیستم کارآفرینی و کسب و کار و مفاهیم کار تیمی اجرا می شوند.
در ابتدا اشخاصی که دارای ایده هستند، ایده های خود را ارائه میدهند و پس از آن با رای گیری چندین ایده برگزیده می شود و همه حاضران در رویداد براساس ایده های منتخب اقدام به تشکیل تیم میکنند و بر روی ایده مورد نظر کار میکنند و تلاش میکنند تا نمونه اولیه محصول ( MVP ) را تا ساعتهای پایانی رویداد آماده کرده و به داوران ارائه دهند.

در جریان رویدادهای استارتاپ ویکند، ورکشاپ ها و کلاس های آموزش مختلفی برای حاضران برگزار می شود تا با مفاهیمی مانند استارتاپ ، کسب و کار، اعتبار سنگی، بوم کسب و کار و غیره آشنا شوند.

از 10 تا 12 بهمن ماه 1397 نیز ، دانشگاه خوارزمی " پردیس کرج " میزبان حدود 100 شرکت کننده در رویدادی با موضوع امنیت سایبری است.

شرکت دورانتاش که از شرکتهای مطرح و پیشرو توزیع کننده سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس در ایران است، با ارائه هدیه و کارت تخفیف آنتی ویروس در این رویداد حضور دارد.

 www.ddn.ir


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی