دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

آپدیت ماژول Web Protection آنتی ویروس Webroot به نسخه 1.11.3.11

 

آپدیت ماژول Web Protection آنتی ویروس Webroot به نسخه 1.11.3.11

به گزارش دیسنا به نقل از شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی وبروت Webroot ( سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا )، ماژول حفاظت وب ( Web Protection ) آنتی ویروس هایش را آپدیت کرد.

 

آپدیت و به روز رسانی ماژول حفاظت وب آنتی ویروس های وبروت که به صورت Add on و Extension بر روی مرورگرهای اینترنتی نصب و فعال می شود، به صورت اتوماتیک بر روی کامپیوترهایی که آنتی ویروس های وبروت نصب داشته باشند، اعمال و نصب می شود.

ماژول حفاظت وب امکان شناسایی وب سایت ها و لینک های آلوده را به آنتی ویروس میدهد.

ماژول حفاظت وب آنتی ویروس های وبروت از تکنولوژی Webroot BrightCloud که یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شبکه های کلود حفاظتی دنیاست، استفاده میکنند.

آنتی ویروس های وبروت یکی از پر فروش ترین آنتی ویروس های حال حاضر دنیا هستند و رقابت جدی با دیگر شرکت ها مخصوصآ شرکت های بزرگ امنیتی و مخصوصآ در بازار آنتی ویروس های خانگی و دفاتر کاری و شرکت های کوچک و متوسط دارد.

درباره شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش که فعالیت خود را از سال 1385 شمسی آغاز شده است، از شرکت های پیشرو و معتبر توزیع کننده نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران است.

درباره شرکت وبروت (وب روت - Webroot)

شرکت وبروت در سال 1997 یعنی 23 سال پیش در ایالت کلورادو آمریکا تاسیس شده و امروز بخشی از شرکت کانادایی OpenText محسوب می شود.

وبروت یکی از شرکتهای مطرح و پیشرو فعال در حوزه امنیت سایبری و ارائه دهنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیاست که از پیشرفته ترین نسل تکنولوژی های یادگیری ماشینی (ML) ، هوش مصنوعی (AI) ، Deep Learning و رفتار شناسی و تکنولوژی های شناسایی تهدیدات سایبری در محصولات خود بهره می برد.

 

دهها غول فناوری مانند Cisco (سیسکو)، F5 Networks , PaloAlto Networks , A10 Networks, F445 Networks, Aruba Networks , RSA , HP و Zyxel (زایکسل) از جمله مشتریان محصولات و تکنولوژی های وب روت هستند.

البته شرکت وبروت نام همه مشتریان خود مخصوصآ مشتریان 2 تکنولوژی Brightcloud و CyberFlow ( FlowScape ) را اعلام نمیکند.

آنتی ویروس های وبروت از سال 1387 شمسی ( 2008 میلادی ) برای اولین بار توسط شرکت دورانتاش در بازار خاورمیانه و ایران ارائه شدند.

 

آنتی ویروس های وب روت مخصوصآ در بخش خانگی Home و کسب و کارهای کوچک SMB رقیب بسیار جدی برای شرکتهای دیگر از جمله کسپرسکی، بیت دیفندر، ایست (نود32) و آویرا محسوب می شوند و به همین دلیل است که از زمان ارائه در ایران (1387) ،نمایندگان این شرکتها تلاش کردند تا مانع انتشار اخبار و آگهی های شرکت دورانتاش و محصولاتش مانند وبروت شوند.

استفاده از آنتی ویروس های وبروت توسط بانکها و موسسات مالی بزرگ و بین المللی مانند Citi Bank, HSBC Bank, American River Bank, BarClays Bank , Ally Bank و First National Bank به صدها هزار مشتری این بانکها در کشورهای مختلف توصیه و پیشنهاد شده است که نشان دهنده کیفیت بالای آنتی ویروس های این شرکت است.

از ویژگی های برجسته آنتی ویروس های وبروت ( وب روت - Webroot ) میتوان به حجم بسیار کم فایل نصب (حدود 5مگابایت) ، سرعت نصب بالا (8 ثانیه)، اسکن اولیه بسیار سریع (1 تا 2 دقیقه) و صرفآ اتصال به اینترنت برای نصب ( مانند همه آنتی ویروس ها ) و حفاظت از سیستم در حالت آفلاین با استفاده از رفتار شناسی پیشرفته، و نصب آخرین نسخه آنتی ویروس بر روی ویندوزهای XP, Vista و 7 ( در حال حاضر ) اشاره کرد.

همچنین آنتی ویروس های وبروت از طرف مجله پی سی مگزین به عنوان برند برتر آنتی ویروس در سال 2020 معرفی شد.

آنتی ویروس های وب روت قادر به حفاظت از اطلاعات و سیستم های شما در برابر تهدیدات مختلف سایبری از جمله ویروس ها، بدافزارها، تروجان ها، روت کیتها، بکدورها، باج افزارها، حملات فیشینگ، حمله به وبکم ( دوربین کامپیوتر )، کیلاگرها، جاسوس افزارها و بات نتها و دیگر تهدیدات سایبری هستند.

در حال حاضر 3 شرکت شاتل، آسیاتک و صفرویک پرداز که از شرکت های ارائه دهنده سرویس های اینترنتی در ایران هستند، طی همکاری با شرکت دورانتاش و برای مدت محدودی، آنتی ویروس های قدرتمند Webroot را با تخفیف های مناسب و ویژه در اختیار مشترکان خود قرار میدهند.

البته شرکت دورانتاش به مناسبت فرا رسیدن تابستان نیز طرح ویژه تخفیفی بر روی وب سایت خود در حال اجرا دارد که کاربران ایرانی قادر هستند از تخفیف های مناسبی برای خرید آنتی ویروس های وبروت، ترندمیکرو، جی دیتا و نورتون سیمنتک و بولگارد استفاده کنند.

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

 

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی