دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

شرکت امنیتی ترندمیکرو خبر از نسخه جدیدی از بدافزار پاندا دزد ( Panda Stealer ) داد که کیف پول های ارزهای دیجیتال ( والت های ارزهای رمزنگاری ) را هدف گرفته و تلاش میکند تا ارزهای والت ها را سرقت کند.

ترندمیکرو: حمله نسخه جدیدی از بدافزار پاندا به کیف پول های ارزهای دیجیتال

کیف پول ارزهای دیجیتال در معرض هک شدن.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی ترندمیکرو ( از رهبران بازار امنیت و آنتی ویروس )، خبر از شناسایی نسخه جدیدی از بدافزار Panda Stealer داد که والت های ارز دیجیتال را هدف گرفته و والت کاربران را در معرض هک شدن قرار میدهد.

براساس گزارش ترندمیکرو، خلافکاران سایبری عمدتا برای توزیع این بدافزار از طریق ایمیلهای آلوده و هرزنامه اقدام کرده اند.

ارزهای دیجیتال و امنیت 

میلیون ها کاربر در جهان در حال حاضر در بازار خرید و فروش و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، دوج، شیبا، اترنیوم، کاردانو و دهها ارز دیجیتال دیگر فعال هستند و همین موضوع باعث شده تا توجه خلافکاران سایبری بیش از هر زمانی به سرقت ارزهای دیجیتال از کیف پول کاربران جلب شود.

هر چند همه کاربران شخصی و خانگی و شرکتها باید نسبت به رعایت اصول امنیتی توجه کنند، ولی اهمیت رعایت اصول امنیتی برای فعالان ارز دیجیتال و کاربران فعال در حوزه های مالی و بانکی بیشتر احساس می شود.

از جمله مهمترین اصول امنیتی میتوان به آپدیت مرتب نرم افزارها مخصوصآ سیستم عامل و مرورگرهای اینترنتی و استفاده از یک نسخه آنتی ویروس معتبر و باکیفیت و تهیه بکاپ مرتب اشاره کرد.

آنتی ویروس های ترندمیکرو و وبروت ( وب روت ) از گزینه های باکیفیت و مورد تایید بسیاری از بانکها و موسسات مالی بین المللی هستند که کاربران ایرانی نیز میتوانند آنها را از شرکت دورانتاش تهیه و استفاده کنند.

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی