دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شواهد زیادی نشان میدهد که شرکتهای آنتی ویروس کسپرسکی ( Kaspersky ) و بیت دیفندر ( Bitdefender )، به شدت نگران ادامه مهاجرت مشتریان خود به آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار وبروت ( Webroot ) هستند.

آنتی ویروس های وبروت اولین بار حدود 14 سال پیش توسط شرکت دورانتاش وارد بازار ایران و خاورمیانه شدند.

شرکت وبروت که از سال 2011 میلادی به عنوان سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس جهان شناخته می شود. در سال 1997 در ایالت کلورادو آمریکا تاسیس شد و امروز بخشی از کمپانی کانادایی- بین المللی OpenText است.

بررسی کارشناسان بازار فناوری اطلاعات و آنتی ویروس نشان میدهد، فعالیت رقبای شرکت دورانتاش علیه آنتی ویروس های وبروت، که از همان ابتدا ( 14 سال پیش ) آغاز شده. نه تنها متوقف نشده. بلکه تشدید شده است.

فعالیت علیه وبروت و دورانتاش شامل موارد زیر می شود.

1- شایعه پراکنی علیه آنتی ویروس های Webroot ( وبروت )

2- همدستی و لابی با رسانه های فناوری اطلاعات ایران و خبرنگاران و فعالان رسانه ای برای سانسور اخبار و عدم انتشار آگهی های شرکتهای دورانتاش و وبروت و در مواردی انتشار اطلاعات نادرست و گمراه کننده

3- اخراج متخصصین فناوری و شبکه که آنتی ویروس های وبروت را توصیه و پیشنهاد میکنند، از فرومها و سایتها و گروه های تلگرامی که به شکلی تحت کنترل و مدیریت شرکای شرکتهای رقیب دورانتاش است.

4- شایعه پراکنی علیه شرکت دورانتاش

 

رقبای دورانتاش چه شرکتهایی هستند؟

از جمله رقبای شرکت دورانتاش که بر علیه این شرکت و برندهایی مانند وبروت فعالیت دارند میتوان به شرکتهای کسپرسکی و بیت دیفندر و نمایندگانشان در سطح ایران اشاره کرد.

تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات و شبکه نیز به دلیل دریافت پورسانت از نمایندگان کسپرسکی و بیت دیفندر، رابطه خوبی با شرکت دورانتاش ندارند.

همچنین فروشندگان آنتی ویروس های نامعتبر ( کرک، جعلی و تقلبی ) که عمدتا در بازار ایران نسخه های تقلبی ایست ( نود32 ) را عرضه میکنند نیز با شرکت دورانتاش به عنوان رقیب برخورد میکنند.

#دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

 

  • کسپرسکی ( Kaspersky ) با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.
  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی