دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

بررسی سوابق هفته نامه فناوری اطلاعات عصر ارتباط

در این یادداشت قصد داریم به بهانه درگذشت مهدی بیگلری ( مدیر مسئول و سردبیر هفته نام عصر ارتباط )، کمی سوابق این رسانه و هفته نامه فناوری اطلاعات را در حوزه آنتی ویروس ها بررسی کنیم.

متاسفانه بررسی سوابق عصر ارتباط نشان میدهد که این رسانه نیز مانند بیشتر رسانه های فناوری اطلاعات ( IT ) در ایران، در خدمت سیاستهای فریبکارانه و ضد اخلاقی شرکت روسی کسپرسکی بوده.

1- سانسور اخبار و اطلاعات مهم آنتی ویروس ها مخصوصآ اخبار و آگهی های برندهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس ( که کسپرسکی قدرت رقابت با آنها را ندارد. )

2- انتشار اطلاعات نادرست و اشتباه که باعث گمراه شدن کاربران و شرکتهای ایرانی خریداری آنتی ویروس شده است.

در لینک های زیر میتوانید بخشی از سوابق این رسانه به ظاهر معتبر را مشاهده کنید.

💢 تلاش عصرارتباط برای عدم انتشار آگهی شرکت دورانتاش

خلاصه : ( شرکای کسپرسکی پس از اینکه اطلاع یافتن قرار است آگهی شرکت دورانتاش در هفته نامه عصرارتباط منتشر شود، طی برگزاری جلسه ای با مدیریت عصرارتباط که حدود 3 ساعت طول کشید، مدیریت این رسانه را قانع کردند هم آگهی دورانتاش را منتشر نکند، هم دیگر با دورانتاش همکاری نداشته باشد. )

( البته آگهی دورانتاش با حدود 3 هفته تاخیر و پس از فشار دورانتاش منتشر شد و آن آخرین آگهی دورانتاش در عصرارتباط بود. )

💢 سوء استفاده عصر ارتباط از مصاحبه با رئیس مرکز پدافند غیر عامل

خلاصه: ( هفته نامه عصر ارتباط طی مصاحبه با سردار جلالی ( رییس پدافند غیر عامل )، برخی اطلاعات اشتباه و نادرست ( در راستای تبلیغات کسپرسکی ) را در متن مصاحبه قرار داد.

💢 عصر ارتباط و انتشار توهمات یک کسپرسکی فروش !

خلاصه : ( هفته نامه عصر ارتباط طی گزارش که از مصاحبه با یکی از نمایندگان کسپرسکی منتشر کرد، حجم وسیعی از اطلاعات نادرست را منتشر کرد. )


موارد فوق فقط بخش کمی از فعالیت های ناسالم و فریبکارانه رسانه عصر ارتباط است که از با سابقه ترین رسانه های فناوری اطلاعات در ایران محسوب میشود.

متاسفانه بخش زیادی از رسانه های فناوری اطلاعات در ایران، با هدف جذب خبر و آگهی، شرایط کسپرسکی و نمایندگانش را قبول میکنند.

مگر شرایط کسپرسکی برای ارائه خبر و آگهی به رسانه ها چیست؟

- کلیه اخبار و گزارشات و مطالب مرتبط با آنتی ویروس ها که قرار است در آن رسانه منتشر شود، باید مطابق نظر و سیاستهای کسپرسکی و نمایندگانش باشد.

فعالیت ها و سیاستهای خبری دیگر رسانه ها و سایتهای فعال در حوزه فناوری مانند ایتنا، افتانا ( دیده بان آی تی )، بخش دیجیتال دنیای اقتصاد، آی تی ایران، شهر سخت افزار، سافت98 ، سافتگذر، توسینسو و .. نیز طی سالهای اخیر در حوزه آنتی ویروس، مشابه فعالیت و سیاستهای هفته نامه عصرارتباط بوده است.

یعنی فعالیت طبق نظر و سیاستهای اعمال شده توسط شرکت روسی کسپرسکی که مهمترین رقیب شرکت دورانتاش بوده است.

جالب است بدانید برخی رسانه های فناوری بخشی از مطالب نادرست منتشر شده در حوزه آنتی ویروس را با هدف پاک کردن ردپای خود در فریب کاربران ایرانی، پاک کرده اند.

#دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

 

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی