دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

ارائه آخرین اخبار و اطلاعات درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس

بایگانی

دورانتاش در کمپینی ویژه تحت عنوان بلک فرایدی تا سایبر ماندی، رکورد تخفیف آنتی ویروس در ایران را جابه‌جا کرد. با وجود افزایش قیمت دلار در سال‌های گذشته، عملاً قیمت محصولات آنتی ویروس در این کمپین تکرارنشدنی، هم قیمت پنج سال پیش است.

به گزارش روابط عمومی دورانتاش، این شرکت از روز جمعه 5 آذر 1400 تا روز دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز فرصت استثنایی دریافت تخفیف بر روی محصولات خانگی وبروت و ترندمیکرو را در اختیار همه علاقه‌مندان و فعالان فضای آنلاین قرار داده است.

شایان ذکر است که تخفیف در طیف وسیعی از محصولات وبروت و ترندمیکرو اعمال شده است و مخاطبان می‌توانند براساس نیاز خود، از تخفیف های تکرارنشدنی دورانتاش بهره گیرند.

این شرکت، ضمن دعوت از علاقه‌مندان به ارتقای کیفیت و امنیت اطلاعات خود در دنیای سایبری با پیوستن به این کمپین ۴ روزه اعلام کرد تمام خریدارانی که به خرید لایسنس وبروت آنتی ویروس ، وبروت اینترنت سکیوریتی کامپلیت ، ترندمیکرو اینترنت سکیوریتی و ترندمیکرو ماگزیمم سکیوریتی از طریق دورانتاش اقدام کنند، شامل این تخفیف خواهند شد.

برای بهره‌مندی از این تخفیف از لینک زیر اقدام کنید:

www.durantash.com/pricelist/

درباره شرکت دورانتاش

دورانتاش از با سابقه ترین و معتبرترین شرکتهای توزیع کننده نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 است.

دورانتاش سابقه ارائه محصولات آنتی ویروس شرکتهای کسپرسکی ، ایست ( نود32 ) ، آوست ، ای وی جی ف بولگارد ، نورتون ، جی دیتا ، وبروت و ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) را دارد.

از جمله شرکتهایی که تاکنون با دورانتاش همکاری داشته اند میتوان به شاتل ، آسیاتک ، مبناتلکام ، داتک و وینکس و موسسات آموزشی مانند مجتمع فنی تهران و کندو اشاره کرد.

  • دیسنا امنیت اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی